СПЕЦИФІКА ПРОДЮСЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РАДЯНСЬКОГО ХРОНОТОПУ

Автор(и)

  • Ігор Ліхута

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2021.244492

Анотація

Мета роботи – проаналізувати особливості продюсерської діяльності в радянському хронотопі як історичному періоді становлення професії продюсера в Україні. Методологія дослідження передбачає звернення до міждисциплінарного підходу, а також застосування компаративного та історично-логічного методів аналізу. Наукова новизна полягає у детальному і систематичному розкритті причинно-наслідкового зв’язку подій і явищ у культурних практиках радянського хронотопу, що так чи інакше вплинуло на історію розвитку української сфери продюсування та визначило специфіку продюсерської діяльності періоду, що розглядається. Висновки. Комплексне дослідження історії становлення професії продюсера періоду радянського хронотопу після 1930-х – початку 90-х років минулого сторіччя виявило специфіку становлення українського продюсерства, розкрило особливості культурних практик радянського хронотопу, визначило перешкоди у процесі його входження у ринкові відносини.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-16

Номер

Розділ

Музичне мистецтво