КРЕАТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РЕЖИСЕРІВ ЕСТРАДИ

Authors

  • Андрій Касьяненко

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2019.191373

Abstract

 

Мета статті комплексний аналіз головних особливостей та чинників креативного компонента як не- від‘ємної складової фахової підготовки майбутніх режисерів естради. Окреслити роль професійної креативної освіти у формуванні творчої особистості бакалаврів-режисерів естради, як майбутніх фахівців сучасної українсь- кої івент-індустрії. Методологія дослідження полягає у застосуванні аналітичного, мистецтвознавчого, порівняльного й системного методів дослідження головних особливостей та чинників креативного компонента у підготовці майбутніх режисерів естради. Для досягнення визначеної мети і розв‘язання поставлених завдань ви- користано аналіз науково-методичних джерел, узагальнення науково-педагогічного досвіду з питань професійної підготовки майбутніх режисерів естради. Наукова новизна дослідження виявляється в тому, що воно є першою спробою системного аналізу креативного компонента як невід‘ємної складової підготовки майбутніх режисерів естради на основі багатолітнього творчого досвіду автора, як артиста і режисера. Висновки. Розглянуто головні особливості та чинники формування креативної компетентності фахової підготовки студентів за першим (бакала- врським) рівнем вищої освіти, за спеціалізацією «Режисура естради та масових свят» спеціальності 026 «Сценіч- не мистецтво», для яких творчі здібності є важливою професійною якістю та невід‘ємною складовою фахової компетентності. Встановлено, що формування креативного творчого мислення стимулює мотиваційний компо- нент, який розвиває пошукову самостійність і здатність долати труднощі, сприяє прагненню до досягнення кінцевого результату. Зазначено, що неприпустимими є уніфікація студентів, стирання творчих особливостей особис- тості. Обґрунтовано, що домінуючою особливістю креaтивного компонента в підготовці майбутнього режисера естради є  високий  рiвень  творчого  саморозвитку  особистості,  що  є  істотним  резервом  її  самоактуалізації  до професійної діяльності.

Published

2019-09-22

Issue

Section

Мистецтвознавство