КРЕАТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РЕЖИСЕРІВ ЕСТРАДИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2019.191373Анотація
Мета статті – комплексний аналіз головних особливостей та чинників креативного компонента як не- від‘ємної складової фахової підготовки майбутніх режисерів естради. Окреслити роль професійної креативної освіти у формуванні творчої особистості бакалаврів-режисерів естради, як майбутніх фахівців сучасної українсь- кої івент-індустрії. Методологія дослідження полягає у застосуванні аналітичного, мистецтвознавчого, порівняльного й системного методів дослідження головних особливостей та чинників креативного компонента у підготовці майбутніх режисерів естради. Для досягнення визначеної мети і розв‘язання поставлених завдань ви- користано аналіз науково-методичних джерел, узагальнення науково-педагогічного досвіду з питань професійної підготовки майбутніх режисерів естради. Наукова новизна дослідження виявляється в тому, що воно є першою спробою системного аналізу креативного компонента як невід‘ємної складової підготовки майбутніх режисерів естради на основі багатолітнього творчого досвіду автора, як артиста і режисера. Висновки. Розглянуто головні особливості та чинники формування креативної компетентності фахової підготовки студентів за першим (бакала- врським) рівнем вищої освіти, за спеціалізацією «Режисура естради та масових свят» спеціальності 026 «Сценіч- не мистецтво», для яких творчі здібності є важливою професійною якістю та невід‘ємною складовою фахової компетентності. Встановлено, що формування креативного творчого мислення стимулює мотиваційний компо- нент, який розвиває пошукову самостійність і здатність долати труднощі, сприяє прагненню до досягнення кінцевого результату. Зазначено, що неприпустимими є уніфікація студентів, стирання творчих особливостей особис- тості. Обґрунтовано, що домінуючою особливістю креaтивного компонента в підготовці майбутнього режисера естради є високий рiвень творчого саморозвитку особистості, що є істотним резервом її самоактуалізації до професійної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.