Спільний аналіз моделювання сприйняття безпеки міжміського транспорту
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.239255Ключові слова:
моделювання, автобус, міжміський, транспорт, безпека, трафік, спільний аналіз, аварія, сприйняття, респондентиАнотація
Безпека громадського транспорту як і раніше залишається проблемою, яка потребує вивчення чиновниками і дослідниками. Це пов'язано з тим, що кількість аварій громадського транспорту як і раніше досить велика. Це пояснюється тим, що багато сімей, що потрапили в дорожньо-транспортні пригоди, вражені аварією. Тому необхідно вивчити питання про те, який автобус слід вважати безпечним. Метою цього дослідження було визначення моделі сприйняття безпечного громадського автобуса. Спочатку було вибрано математичне моделювання, засноване на вивчених параметрах. Друге завдання – визначити значимість значень параметрів, які є показником сприйняття безпеки міжміського автобусного громадського транспорту. Ця робота є перцептивним дослідженням, в якому дані беруться у відповідних респондентів. Метод збору даних включав використання анкети за участю респондентів: власників автобусних компаній, водіїв і пасажирів з провінції Східна Ява, Індонезія. Респондентам було запропоновано відповісти на питання, пов'язані з такими змінними, як дохід, швидкість, комфорт і безпека. Використовується метод спільного аналізу. Перший етап є результатом моделювання сприйняття безпечного автобуса. Крім того, проводиться подальший аналіз для отримання значення важливості параметрів. Результатом цього дослідження є корисна модель сприйняття безпечного автобуса, яка виражається рівнянням U, в якому змінні включають дохід, швидкість, комфорт і безпеку. Найвищий рівень важливості – це дохід 33,29 %, за яким слідує змінна безпеки зі значенням 25,39 %. Це показує, що фактор доходу є головним пріоритетом для водіїв, керівництва та власників автобусних компаній, в той час як фактор безпеки дорожнього руху поступається тільки доходу. Іншими словами, сприйняття респондентів більше пов'язано з доходом, в той час як безпека як і раніше не є пріоритетним фактором.
Спонсор дослідження
- Expressions of gratitude were conveyed to the owners of autobus companies in the East Java Province who were willing to be interviewed and discussed as well as filling out questionnaire data for research purposes on perceptions of safe buses.
Посилання
- Porcu, F., Olivo, A., Maternini, G., Barabino, B. (2020). Evaluating bus accident risks in public transport. Transportation Research Procedia, 45, 443–450. doi: https://doi.org/10.1016/j.trpro.2020.03.037
- Mohanty, M., Gupta, A. (2015). Factors affecting road crash modeling. Journal of Transport Literature, 9 (2), 15–19. doi: https://doi.org/10.1590/2238-1031.jtl.v9n2a3
- Sudaryanto, Kartikasari, R. (2007). The Measurement of the Service Quality of Transjakarta Public Transportation. Proceeding, International Seminar on Industrial Engineering and Management.
- Casado-Sanz, N., Guirao, B., Attard, M. (2020). Analysis of the Risk Factors Affecting the Severity of Traffic Accidents on Spanish Crosstown Roads: The Driver’s Perspective. Sustainability, 12 (6), 2237. doi: https://doi.org/10.3390/su12062237
- Tubis, A. A., Skupień, E. T., Rydlewski, M. (2021). Method of Assessing Bus Stops Safety Based on Three Groups of Criteria. Sustainability, 13 (15), 8275. doi: https://doi.org/10.3390/su13158275
- Shah, S., Ahmad, N., Shen, Y., Pirdavani, A., Basheer, M., Brijs, T. (2018). Road Safety Risk Assessment: An Analysis of Transport Policy and Management for Low-, Middle-, and High-Income Asian Countries. Sustainability, 10 (2), 389. doi: https://doi.org/10.3390/su10020389
- Suraji, A., Harnen, S., Wicaksono, A., Djakfar, L. (2017). Driver Performance Problems of Intercity Bus Public Transportation Safety in Indonesia. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, 267, 012026. doi: https://doi.org/10.1088/1757-899x/267/1/012026
- Zuraida, R., Abbas, B. S. (2020). The Factors Influencing Fatigue Related to the Accident of Intercity Bus Drivers in Indonesia. International Journal of Technology, 11 (2), 342. doi: https://doi.org/10.14716/ijtech.v11i2.3792
- Rajsman, M., Horvat, R., Rajsman, M. (2014). Public Urban Passenger Transport as Important Factor in the Development of Cities. Journal of Traffic and Logistics Engineering, 2 (3). doi: https://doi.org/10.12720/jtle.2.3.172-175
- Bener, A., Yildirim, E., Özkan, T., Lajunen, T. (2017). Driver sleepiness, fatigue, careless behavior and risk of motor vehicle crash and injury: Population based case and control study. Journal of Traffic and Transportation Engineering (English Edition), 4 (5), 496–502. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtte.2017.07.005
- Prayitno, P., Rulianah, S., Zamrudy, W., Susilo, S. H. (2021). An analysis of performance of an anaerobic fixed film biofilter (AnF2B) reactor in treatment of cassava wastewater. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (10 (109)), 6–13. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.225324
- Al-Mekhlafi, A. A., Isha, A. S. N., Naji, G. M. A. (2020). The relationship between fatigue and driving performance: A review and directions for future research. Journal of critical reviews, 7 (14), 134–141. doi: https://doi.org/10.31838/jcr.07.14.24
- De Oña, J., de Oña, R. (2015). Quality of Service in Public Transport Based on Customer Satisfaction Surveys: A Review and Assessment of Methodological Approaches. Transportation Science, 49 (3), 605–622. doi: https://doi.org/10.1287/trsc.2014.0544
- Eboli, L., Mazzulla, G. (2012). Performance indicators for an objective measure of public transport service quality. European Transport Trasporti Europei, 51, 1–21.
- Suraji, A., Djakfar, L., Wicaksono, A. (2021). Analysis of bus performance on the risk of traffic accidents in East Java-Indonesia. EUREKA: Physics and Engineering, 3, 111–118. doi: https://doi.org/10.21303/2461-4262.2021.001820
- Yaya, L. H. P., Fortià, M. F., Canals, C. S., Marimon, F. (2014). Service quality assessment of public transport and the implication role of demographic characteristics. Public Transport, 7 (3), 409–428. doi: https://doi.org/10.1007/s12469-014-0099-7
- Wickens, C. M., Smart, R. G., Mann, R. E. (2014). The Impact of Depression on Driver Performance. International Journal of Mental Health and Addiction, 12 (4), 524–537. doi: https://doi.org/10.1007/s11469-014-9487-0
- Taneerananon, P., Somchainuek, O. (2005). Bus Crash Situation in Thailand: Case Studies. Journal of the Eastern Asia Society for Transportation Studies, 6, 3617–3628. doi: https://doi.org/10.11175/easts.6.3617
- Tanwanichkul, L., Taneerananon, S., Iamtrakul, P., Srisakda, L., Sataphan, A. (2007). Bus safety situation in Thailand: Bus driver experiences and attitudes. 30th Australas. Transp. Res. Forum.
- Kral, P., Janoskova, K., Kliestik, T. (2018). Key determinants of the public transport user’s satisfaction. Administratie si Management Public, 31, 36–51. Available at: https://www.researchgate.net/publication/331180185_Key_determinants_of_the_public_transport_user's_satisfaction
- Vicente, P., Suleman, A., Reis, E. (2020). Index of Satisfaction with Public Transport: A Fuzzy Clustering Approach. Sustainability, 12 (22), 9759. doi: https://doi.org/10.3390/su12229759
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Aji Suraji, Ludfi Djakfar, Achmad Wicaksono, Marjono Marjono, Leksmono Suryo Putranto, Sugeng Hadi Susilo

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.






