DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.016

Домінуючі мотиви майбутніх реабілітологів при вивченні дисципліни «Лікувальний масаж»

(Pavlo Iefimenko) Єфіменко Павло Богуславович

Анотація


Мета: виявлення найбільш значимих домінуючих мотивів навчання при вивченні дисципліни «Лікувальний масаж» студентами напряму підготовки «Здоров’я людини» Харківської державної академії фізичної культури. Матеріал і методи: мотивація студентів майбутніх реабілітологів до вивчення дисципліни «Лікувальний масаж» визначалась за допомогою анкетувань, проведених на початку та наприкінці проведення практичних занять у межах ділової гри. Було сформовано дві підгрупи з академічної групи спеціалізації «Фізична реабілітація». Результати: виявлено обмежений рівень інтересу студентів до занять з дисципліни «лікувальний масаж» та необхідність підвищення інтересу до оволодіння цією дисципліною. Висновки: зафіксовано позитивний вплив запропонованої методики на рівень інтересів, цінностей та мотивів щодо вивчення дисципліни «Лікувальний масаж».


Ключові слова


домінуючі мотиви; лікувальний масаж; реабілітологи; мотивація студентів; ділова гра

Повний текст:

PDF PDF (English)

Посилання


Yurchenko V. D., Krilyuk V. O., Gudima A. A. at al. Domedichna dopomoga v umovakh boyovikh dіy [Before Medical assistance in terms of fighting], Kyiv, 2014, 80 p. (ukr)

Iefіmenko P. B. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2013, vol. 3(36), pp. 115–118. (ukr)

Iefіmenko P. B. Naukoviy chasopis Natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі M. P. Dragomanova. Serіya vol. 15. «Naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoі kulturi» : Fіzichna kultura і sport [Science magazine National Pedagogical University MPDragomanov. Series № 15. «Scientific and pedagogical problems of physical culture": Physical Culture and Sports], Kyiv, 2015, Vol. 3K2 (57)15, pp. 123–126. (ukr)

Zakharіna Е. A. Formuvannya motivatsіі do rukhovoі aktivnostі u protsesі fіzichnogo vikhovannya studentіv vishchikh navchalnikh zakladіv : avtoref. kand. nauk z fіzichnogo vikhovannya ta sportu [Motivating them to motor activity during physical education university students :PhD thesis], Kyiv, 2008, 22 p. (ukr)

Ilin Ye. P. Motivatsiya i motivy [Motivation and motives], Saint Petersburg, 2002, 512 p. (rus)

Kanіshcheva O. P., Еfіmenko P. B. Innovatsionnyye napravleniya rekreatsii, fizicheskoy reabilitatsii i zdorovyesberegayushchikh tekhnologiy : Sb. statey VI mezhdunarodnoy nauchnoy konferentsii, 28–29 noyabrya 2013 goda [Innovative directions of recreation, physical rehabilitation and health-technology], Kharkov-Belgorod-Krasnoyarsk, 2013, pp. 113–116. (ukr)

Markova A. K., Matis T. A., Orlov A. B. Formirovaniye motivatsii ucheniya [Formation of learning motivation], Moscow, 1990, 192 p. (rus)

Rudenko R. Е. Vіsnik Chernіgіvskogo natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu іm. T. G. Shevchenka [Journal of T. G. Shevchenko Chernihiv National Pedagogical University], Chernіgіv, 2013, vol. 112, iss. 2, pp. 242–244. (ukr)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2015 (Pavlo Iefimenko) Єфіменко Павло Богуславович

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.