DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2015-2.016

Домінуючі мотиви майбутніх реабілітологів при вивченні дисципліни «Лікувальний масаж»

(Pavlo Iefimenko) Єфіменко Павло Богуславович

Анотація


Мета: виявлення найбільш значимих домінуючих мотивів навчання при вивченні дисципліни «Лікувальний масаж» студентами напряму підготовки «Здоров’я людини» Харківської державної академії фізичної культури. Матеріал і методи: мотивація студентів майбутніх реабілітологів до вивчення дисципліни «Лікувальний масаж» визначалась за допомогою анкетувань, проведених на початку та наприкінці проведення практичних занять у межах ділової гри. Було сформовано дві підгрупи з академічної групи спеціалізації «Фізична реабілітація». Результати: виявлено обмежений рівень інтересу студентів до занять з дисципліни «лікувальний масаж» та необхідність підвищення інтересу до оволодіння цією дисципліною. Висновки: зафіксовано позитивний вплив запропонованої методики на рівень інтересів, цінностей та мотивів щодо вивчення дисципліни «Лікувальний масаж».


Ключові слова


домінуючі мотиви; лікувальний масаж; реабілітологи; мотивація студентів; ділова гра

Повний текст:

PDF PDF (English)

Посилання


Yurchenko V. D., Krilyuk V. O., Gudima A. A. at al. Domedichna dopomoga v umovakh boyovikh dіy [Before Medical assistance in terms of fighting], Kyiv, 2014, 80 p. (ukr)

Iefіmenko P. B. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2013, vol. 3(36), pp. 115–118. (ukr)

Iefіmenko P. B. Naukoviy chasopis Natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu іmenі M. P. Dragomanova. Serіya vol. 15. «Naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoі kulturi» : Fіzichna kultura і sport [Science magazine National Pedagogical University MPDragomanov. Series № 15. «Scientific and pedagogical problems of physical culture": Physical Culture and Sports], Kyiv, 2015, Vol. 3K2 (57)15, pp. 123–126. (ukr)

Zakharіna Е. A. Formuvannya motivatsіі do rukhovoі aktivnostі u protsesі fіzichnogo vikhovannya studentіv vishchikh navchalnikh zakladіv : avtoref. kand. nauk z fіzichnogo vikhovannya ta sportu [Motivating them to motor activity during physical education university students :PhD thesis], Kyiv, 2008, 22 p. (ukr)

Ilin Ye. P. Motivatsiya i motivy [Motivation and motives], Saint Petersburg, 2002, 512 p. (rus)

Kanіshcheva O. P., Еfіmenko P. B. Innovatsionnyye napravleniya rekreatsii, fizicheskoy reabilitatsii i zdorovyesberegayushchikh tekhnologiy : Sb. statey VI mezhdunarodnoy nauchnoy konferentsii, 28–29 noyabrya 2013 goda [Innovative directions of recreation, physical rehabilitation and health-technology], Kharkov-Belgorod-Krasnoyarsk, 2013, pp. 113–116. (ukr)

Markova A. K., Matis T. A., Orlov A. B. Formirovaniye motivatsii ucheniya [Formation of learning motivation], Moscow, 1990, 192 p. (rus)

Rudenko R. Е. Vіsnik Chernіgіvskogo natsіonalnogo pedagogіchnogo unіversitetu іm. T. G. Shevchenka [Journal of T. G. Shevchenko Chernihiv National Pedagogical University], Chernіgіv, 2013, vol. 112, iss. 2, pp. 242–244. (ukr)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2015 (Pavlo Iefimenko) Єфіменко Павло Богуславович

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This journal provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge