DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2016-2.009

Удосконалення змагальної програми жіночої пари з акробатики засобами хореографії на етапі спеціалізованої базової підготовки

Петро Миколайович Кизім, Лариса Сергіївна Луценко, Наталія Петрівна Батєєва

Анотація


Мета: експериментально обґрунтувати методику удосконалення змагальної програми жіночої пари з акробатики засобами хореографії на етапі спеціалізованої базової підготовки.

Матеріал і методи: використовувалися наступні методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; методи математичної статистики. Проаналізовано 10 змагальних програм жіночих пар з акробатики до та після педагогічного експерименту.

Результати: на основі оцінної шкали критеріїв виконання змагальної програми жіночої пари з акробатики (Правила ФІЖ, 2013–2016 рр.) отримані оцінні результати техніки виконання змагальної програми окремо кожної жіночої пари. Визначено динаміку рівня змагальної програми окремо кожної жіночої пари.

Висновки: встановлено, що додаткові засоби хореографії суттєво впливають на рівень змагальної програми жіночої пари з акробатики на етапі спеціалізованої базової підготовки.


Ключові слова


змагальна програма; жіночі пари; хореографія; акробатика

Повний текст:

PDF

Посилання


Kyzim, P. N. & Batieieva, N. P. 2013, [Improving the technical preparation of the qualified sportsmen in acrobatic rock and roll] Slobozhanskii naukovo-sportyvnyi vіsnyk [Slobozhanskyi science and sport bulletin]. Kharkіv: KSAPC, Vol. 36 No 3, p. 58–62. (in Russ.)

Boloban, V. N. 2009, [Elements of the theory and practice of sports orientation, selection and acquisition groups in sports acrobatics] Pedagogika, psikhologiya i medikobiologicheskiye problemy fizicheskogo vospitaniya i sporta [Pedagogy, psychology and biomedical problems of physical education and sport]. No 2, p. 21–31. (in Russ.)

Lutsenko, L. S. 2002, [Elements of the theory and practice of sports orientation, selection and acquisition groups in sports acrobatics] Pedagogіka, psikhologіya ta mediko – bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and biomedical problems of physical education and sport]. Kharkіv, No 28, p. 67–74. (in Russ.)

Platonov, V. N. 2004, Sistema podgotovki sportsmenov v olimpiyskom sporte. Obshchaya teoriya i yeye prakticheskiye prilozheniya [The system of training athletes in Olympic sports. The general theory and its practical applications]. Kyiv: Olimpiyskaya literatura, 808 p. (in Russ.)

Pravila sorevnovaniy po sportivnoy akrobatike 2013-2016 [Competition rules for the 2013-2016 sports acrobatics]. FIZh, 2012, 89 p. (in Russ.)

Tarasov, N. I. 2005, Klassicheskiy tanets. Shkola muzhskogo ispolnitelstva [Classical dance. School male performing]. Spb.: Lan, 496 p. (in Russ.)

Shipilina, I. A. 2004, Khoreografiya v sporte [Choreography in sport]. Rostov na Donu: Feniks, (in Russ.)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Петро Миколайович Кизім, Лариса Сергіївна Луценко, Наталія Петрівна Батєєва

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.