DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2016-6.011

Застосування засобів оздоровчого фітнесу для корекції ваги дівчат старшого шкільного віку

Інна Павленко

Анотація


Мета: здійснити теоретичний аналіз проблеми застосування оздоровчого фітнесу для корекції ваги дівчат старшого шкільного віку.

Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури.

Результати: встановлено, що проблема надлишкової ваги дівчат старшого шкільного віку є однією з найбільш актуальних у сучасній науці. Визначено причини ожиріння підлітків та охарактеризовано основні напрямки вирішення цієї проблеми.

Висновки: визначено, що застосування засобів оздоровчого фітнесу сприяє корекції ваги дівчат старшого шкільного віку. Це викликає необхідність розробки та запровадження інноваційної технології корекції ваги у дівчат старшого шкільного віку на основі переважного використання засобів оздоровчого фітнесу.


Ключові слова


дівчата старшого шкільного віку; оздоровчий фітнес; корекція ваги; ожиріння; інноваційні фізкультурно-оздоровчі технології; фітнес-програма

Повний текст:

PDF

Посилання


Aref'yev, V. H. (2014), “Adolescent health and physical activity”, Visnyk Chernihivs'koho natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni T. Shevchenka. Seriya: pedahohichni nauky; fizychne vykhovannya ta sport, Vol. 118, рр. 6-10.

Belyak, Yu. I. (2014), “Classification and methodical features of fitness and Wellness tools”, Pedahohika, psykholohiya ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannya i sportu, No 11, рр. 3-7.

Georgieva, N. (2013), “Impact fitness systems on the formation of motivation for physical training of teenagers of special medical group”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 5, рр. 59-63.

Honcharova, N., Denysova, L. & Usychenko, V. (2012), “The use of modern information technologies in the field of fitness and Wellness”, Fizychne vykhovannya, sport, kul'tura zdorov»ya v suchasnomu suspil'stvi, No 2, рр. 163-166.

Horobei, M. P. (2012), “The problem of overweight and obesity students”, Pedahohika, psykholohiia ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannia i sportu, No 5, рр. 47-49.

Zharova, I. & Kravchuk, L (2013), “Features of application of gymnastics in water in the complex treatment of adolescents with alimentary obesity”, Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu, No 1, рр. 50-54.

Klymchuk, I & Pantik, V. (2013), “Orientation of physical training of pupils of secondary school age”, Fizychna vykhovannia, sport i kultura zdorov’ia v suchasnomu suspilstvi, No 1, рр. 163-166.

Kornosenko, O. K. (2013), “The role of fitness in the system of physical culture”, Visnyk Chernihivs'koho natsional'noho pedahohichnoho universytetu imeni T. Shevchenka. Seriya: pedahohichni nauky; fizychne vykhovannya ta sport, Vol. 3, рр. 228-232.

Krendelieva, V. (2015), “Impact health fitness the level of physical preparedness of students of the senior classes”, Molodyi uchenyi, No 3, рр. 175-178.

Martynyuk, A. (2016), “Indicators of physical condition of women in health aerobics”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 4, рр. 73-78.

Moroz, O. (2008), “Energy young women (21–35 years) and their association with indicators of body weight”, Moloda sportyvna nauka Ukrayiny, No 12, Vol. 4, рр. 141-144.

Palladina, O. L. (2013), “Formation of healthy lifestyle among schoolchildren with overweight and obesity”, Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu, No 3, рр. 39–42.

Rudnytskyi, O., Holub, V. & Martіnyuk O. (2013), “Features of physical development of students engaged in athletic gymnastics”, Naukovyy chasopys NPU imeni M. Drahomanova, No 11, рр. 99-101.

Semenenko, V. & Biletska, V. (2010), “Use of the fitness programmes in physical education of schoolchildren”, Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu, No 3, рр. 85-90.

Sokolova, O. & Malikov, М. (2010), “Dynamics of physical preparedness of students of 18–19 years at regular classes step aerobics”, Sportyvnyy visnyk Prydniprov’ya, No 1, рр. 7-10.

Sotnyk, Zh., Romanova, V. & Vynokurova, L. (2013), “Optimization of the physical condition of girls of secondary school age on the basis of rhythmic gymnastics”, Fizychna vykhovannia, sport i kultura zdorov’ia v suchasnomu suspilstvi, No 1, рр. 247-250.

Sutula, V., Bondar, T. & Kochuieva, M. (2010), “Schoolchildren's health as a socio-pedagogical problem”, Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni T. Shevchenka, No 17, рр. 295-306.

Furman, Yu. M. & Sal'nykova, S. V. (2015), “Improvement of the processes of aerobic energy supply of women 37–49 years through a combination of classroom aquafinesse and methodology of the endogenous hypoxic breathing”, Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya ta sportu, No 7, рр. 59-63.

Shishkina, Ye. (2013), “The relationship of specific functions of the female reproductive system and the psyche of persons engaged in fitness-aerobics”, Slobozans`kij naukovo-sportivnij visnik, No 4, рр. 115-120.

Hagner-Derengowska, M., Kałużny, K. & Kochański, B. et al. (2015), “Effects of Nordic walking and Pilates exercise programs on blood glucose and lipid profile in overweight and obese postmenopausal women in an experimental, nonrandomized, open-label, prospective controlled trial”, Menopause, No 22, pp. 12-23.

Thompson, W. R. (2012), “Worldwide survey reveals fitness trends for 2013”, ACSM’s Health & Fitness Journal, Vol. 16, рp. 8-17.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Інна Павленко

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.