Індивідуальний підхід до навчання: ставлення учнів

Автор(и)

  • Л.П. Скорич

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

індивідуальний підхід, суб’єктність, суб’єкти взаємодії, індивідуальність, особистість, навчальна діяльність.

Анотація

У статті представлено та ґрунтовно проаналізовано результати
дослідження таких психологічних особливостей реалізації індивідуального
підходу як внутрішнє ставлення учнів до організації педагогічної взаємодії,
коли вчитель проявляє підвищену увагу до їхньої індивідуальності.

Посилання

Альбуханова Славская К.А. Категория субъекта в современ

ной психологии // Психологія суб’єктної активності

особистості: Матер.Міжнар. наук. конф. – К., 1993. – С.8

Анцыферова Л.И. Психологическое содержание феномена

субъект и границы субъектно деятельносного подхода //

Проблемы субъекта в психологической науке /Отв. Ред.

А.В.Брушлинский, М.И.Воловикова, В.Н.Дружинин. – М.:

Академический проект, 2000. – С.24 73.

Брушлинский А.В. Проблемы психологии субъекта. – М.,

Вільш І. Суб’єктність індивіда у світлі концепції сталих

індивідуальних рис особистості //Особистість і трансфор

маційні процеси у суспільстві: Психолого педагогічні

проблеми сучасної освіти: Матер. ІІІ Харків. Міжнар. психол.

читань. – Харків, 1999. – С. 20 22.

Дригус М.Т., Коновальчук И.С. Структура отношения к себе

как субъекту учебной деятельности в школьном возрасте //

Психологія суб’єктної активності особистості: Матер.

Міжнар. наук. конф. – К., 1993. – С. 34 36.

Дубровина И.В. Индивидуальные особенности школьни

ков. – М.: Знание, 1975. – 85 с.

Ильин Е.П. Путь к ученику. – М.: Просвещение, 1988. –

с.

Костюк Г.С. Про індивідуальний підхід до учнів у навчальній

роботі // Навчально виховний процес і розвиток особисто

сті. – К.: Рад.шк., 1989. – С. 448 463.

Максименко С.Д. Індивідуальний підхід до учнів у процесі

навчання // Психологічна наука, вчитель, учень. – К.:

Рад.шк., 1979. – С.44 64.

Практическая психология образования / Под ред. И.В.Дуб

ровиной. – М.: ТЦ “Сфера”, 1997. – 528 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Скорич, Л. (2019). Індивідуальний підхід до навчання: ставлення учнів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p