Індивідуальний підхід до навчання: ставлення учнів
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25pКлючові слова:
індивідуальний підхід, суб’єктність, суб’єкти взаємодії, індивідуальність, особистість, навчальна діяльність.Анотація
У статті представлено та ґрунтовно проаналізовано результати
дослідження таких психологічних особливостей реалізації індивідуального
підходу як внутрішнє ставлення учнів до організації педагогічної взаємодії,
коли вчитель проявляє підвищену увагу до їхньої індивідуальності.
Посилання
Альбуханова Славская К.А. Категория субъекта в современ
ной психологии // Психологія суб’єктної активності
особистості: Матер.Міжнар. наук. конф. – К., 1993. – С.8
Анцыферова Л.И. Психологическое содержание феномена
субъект и границы субъектно деятельносного подхода //
Проблемы субъекта в психологической науке /Отв. Ред.
А.В.Брушлинский, М.И.Воловикова, В.Н.Дружинин. – М.:
Академический проект, 2000. – С.24 73.
Брушлинский А.В. Проблемы психологии субъекта. – М.,
Вільш І. Суб’єктність індивіда у світлі концепції сталих
індивідуальних рис особистості //Особистість і трансфор
маційні процеси у суспільстві: Психолого педагогічні
проблеми сучасної освіти: Матер. ІІІ Харків. Міжнар. психол.
читань. – Харків, 1999. – С. 20 22.
Дригус М.Т., Коновальчук И.С. Структура отношения к себе
как субъекту учебной деятельности в школьном возрасте //
Психологія суб’єктної активності особистості: Матер.
Міжнар. наук. конф. – К., 1993. – С. 34 36.
Дубровина И.В. Индивидуальные особенности школьни
ков. – М.: Знание, 1975. – 85 с.
Ильин Е.П. Путь к ученику. – М.: Просвещение, 1988. –
с.
Костюк Г.С. Про індивідуальний підхід до учнів у навчальній
роботі // Навчально виховний процес і розвиток особисто
сті. – К.: Рад.шк., 1989. – С. 448 463.
Максименко С.Д. Індивідуальний підхід до учнів у процесі
навчання // Психологічна наука, вчитель, учень. – К.:
Рад.шк., 1979. – С.44 64.
Практическая психология образования / Под ред. И.В.Дуб
ровиной. – М.: ТЦ “Сфера”, 1997. – 528 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.