Психологія навчання іноземних мов як галузь педагогічної психології

Автор(и)

  • Л.А. Онуфрієва

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%25p

Ключові слова:

психологія навчання, іноземні мови, мовлення, психологічні особливості, функції мови, дитина.

Анотація

Стаття розкриває теоретико методологічні передумови
виникнення психології навчання іноземних мов як галузі педагогічної
психології. Виявлені основні тенденції, спрямованість і своєрідність
розвитку психологічного знання в сфері засвоєння іншомовного
лінгвістичного досвіду на етапі зародження й становлення
вітчизняної психології навчання іноземних мов знаходять своє
відображення у періодизації розвитку цього самостійного напрямку
вітчизняної психології.

Посилання

Горелов И.Н., Седов К.Ф. Овладение иностранным

языком как психолингвистическая проблема // Основы

психолингвистики: Учебное пособие. – Издание третье,

перераб. й доп. – М.: Лабиринт, 2001.

Зимняя И.А. Лингвопсихология речевой деятельнос

ти. – М.: Московский психолого социальный институт;

Воронеж: НПО «МОДЭК», 2001. – 432 с.

Зимняя И.А. Психология обучения иностранным

языкам в школе. – М.: Просвещение, 1991. – 222 с.

Имедадзе Н.В. Экспериментально психологическое

исследование овладения и владения вторым языком. –

Тбилиси: Мецниереба, 1979. – 229 с.

Исаев Л.Н. К.Д.Ушинский – основатель русской

дидактической и методической школы: Автореф.дисс.

… докт.пед.наук. – Пятигорск: ПГЛУ, 2001. – 28 с.

Каптерев П.Ф. Детская и педагогическая психология. –

М.: Московский психолого социальный институт;

Воронеж: Издательство НПО «МОДЭК», 1999. – 336 с.

Леонтьев А.А. Психолингвистика в овладении язы

ком // Основы психолингвистики. – М.: Смысл, 1999.

Лушин П.В. Психологические особенности интерфе

ренции родного языка при усвоении иностранного (на

примере студентов факультета иностранных языков):

Дисс. …канд.психол.наук. – К, 1983. – 145 с.

Миролюбов. История отечественной методики обучения

иностранным языкам. – М.: СТУПЕНИ, ИНФРА М,

– 448 с.

Нечаев А.П. К вопросу о родной речи и чужих языках //

Книжки педагогической психологии. – Кн. 1. – 1905. –

Вып. 1.

Ушинский К.Д. Избранные педагогические сочинения.

Т. ІІ. – М.: АПН РСФСР, 1954.

Ушинский К.Д. О первоначальном преподавании

русского языка / Собр.соч. – Т.5. – М. Л.: АПН

РСФСР, 1949.

Ушинский К.Д. Руководство к преподаванию по

«Родному слову» / Собр.соч. Т.7. – М. Л.: АПН

РСФСР, 1949.

Rott H. Zur Spezifik des Aneignungsprozesses im

neusprachlichen Unterricht Deutsch als Fremdsprache. –

– Jg.12.N.2.

Epstein J. La pensee et la polyglossie. Essai

psychologique et didactique. – Paris, 1915.

##submission.downloads##

Як цитувати

Онуфрієва, Л. (2019). Психологія навчання іноземних мов як галузь педагогічної психології. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (5). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%p