Розробка моделі локалізованого виробництва для автомобільної промисловості, вбудованої в концепцію промисловості 4.0 у королівстві Саудівська Аравія
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.282297Ключові слова:
локалізоване виробництво, Промисловість 4.0, автомобільна промисловість Саудівської Аравії, автомобільні запчастиниАнотація
Бачення Саудівської Аравії до 2030 року в основному зосереджено на індустріалізації, щоб зменшити залежність від доходів від нафти. Концепція локалізованого виробництва (ЛВ), яка набула всесвітнього значення в цьому технологічному світі, що швидко змінюється, щоб задовольнити унікальні потреби клієнтів 21 століття. Сьогодні виробнича промисловість переходить від розробки стандартних продуктів до розробки продуктів на замовлення, зважаючи на зростаючі унікальні потреби клієнтів. Мета цього дослідження полягала в тому, щоб максимізувати застосування ЛВ у Королівстві Саудівська Аравія для задоволення унікальних потреб клієнтів.
Автомобільна промисловість була обрана для застосування технологій Промисловісті 4.0, тобто 3D-друку/Адитивного виробництва. Специфікації, що відповідають унікальним потребам замовника, були включені для виготовлення потрібної деталі за допомогою 3D-друку/додаткового виробництва. Дані були зібрані від клієнтів Саудівської Аравії щодо їхніх унікальних потреб у певній частині автомобіля. Використовуючи методологію проектування та розробки продукту Ульріха та ін., дані були зібрані, проаналізовані, і в результаті аналізу даних була розроблена модель максимізації локалізованого виробництва для впровадження техніки ЛВ. Результати показують, що використовуючи концепцію Промисловість 4.0, унікальні потреби клієнтів можна задовольнити та реалізувати за менший час, і це буде більш економічним порівняно зі стандартними/звичайними методами виробництва/виробництва. На основі результатів цього дослідження розроблено модель максимізації локалізованого виробництва з використанням технології Промисловість 4.0
Посилання
- Saad, S. M., Bahadori, R., Bhovar, C., Zhang, H. (2023). Industry 4.0 and Lean Manufacturing – a systematic review of the state-of-the-art literature and key recommendations for future research. International Journal of Lean Six Sigma. doi: https://doi.org/10.1108/ijlss-02-2022-0021
- van der Kley, D. (2020). Chinese Companies’ Localization in Kyrgyzstan and Tajikistan. Problems of Post-Communism, 67 (3), 241–250. doi: https://doi.org/10.1080/10758216.2020.1755314
- Liu, J., Liu, G., Cui, H., Chen, Y. (2023). The Chinese automobile industry’s research and development capability and innovative performance. Frontiers in Psychology, 13. doi: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.1093305
- Auktor, G. V. (2022). The opportunities and challenges of Industry 4.0 for industrial development. A case study of Morocco’s automotive and garment sectors. Discussion Paper. Deutsches Institut für Entwicklungspolitik. Available at: https://www.idos-research.de/uploads/media/DP_2.2022.pdf
- Rezaeinejad, S. (2021). Automotive Industry and Its Place in the Economy: Case Study Iran Auto Industry. Asian Journal of Economics, Finance and Management, 5 (3), 23–32. doi: http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.10019.17449
- Ambe, I., Badenhorst, W. J. (2011). South African automotive industry: trends and challenges in the supply chain. Journal of Contemporary Management, 8, 337–362.
- Ulrich, K. T., Steven, E. D., Maria, Y. C. (2020). Product Design and Development. McGraw Hill.
- Hofmann, E., Rüsch, M. (2017). Industry 4.0 and the current status as well as future prospects on logistics. Computers in Industry, 89, 23–34. doi: https://doi.org/10.1016/j.compind.2017.04.002
- Liao, Y., Deschamps, F., Loures, E. de F. R., Ramos, L. F. P. (2017). Past, present and future of Industry 4.0 - a systematic literature review and research agenda proposal. International Journal of Production Research, 55 (12), 3609–3629. doi: https://doi.org/10.1080/00207543.2017.1308576
- Gibson, I., Rosen, D., Stucker, B., Khorasani, M. (2020). Development of Additive Manufacturing Technology. Additive Manufacturing Technologies, 23–51. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-030-56127-7_2
- Frank, A. G., Dalenogare, L. S., Ayala, N. F. (2019). Industry 4.0 technologies: Implementation patterns in manufacturing companies. International Journal of Production Economics, 210, 15–26. doi: https://doi.org/10.1016/j.ijpe.2019.01.004
- Kiel, D., Müller, J. M., Arnold, C., Voigt, K.-I. (2017). Sustainable industrial value creation: benefits and challenges of industry 4.0. International Journal of Innovation Management, 21 (08), 1740015. doi: https://doi.org/10.1142/s1363919617400151
- Elkality, S. A. H., Hassanein, W. S. A.-S. (2019). Using Industrial Engineering Tools in the Realization of Saudi Vision 2030 for Supporting Local Industry. Proceedings of the International Conference on Industrial Engineering and Operations Management Riyadh. Available at: http://www.ieomsociety.org/gcc2019/papers/5.pdf
- Rumzi Tausif, M., Imdadul Haque, M. (2018). Market dynamics and future prospects of the automobile industry in Saudi Arabia. Problems and Perspectives in Management, 16 (4), 246–258. doi: https://doi.org/10.21511/ppm.16(4).2018.21
- Tausif, M. R., Haque, M. I. (2019). Changing Market Scenario of Automobile Sector in Saudi Arabia. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering, 8 (9), 1592–1598. doi: https://doi.org/10.35940/ijitee.h7189.078919
- Bessière, D., Charnley, F., Tiwari, A., Moreno, M. A. (2019). A vision of re-distributed manufacturing for the UK’s consumer goods industry. Production Planning & Control, 30 (7), 555–567. doi: https://doi.org/10.1080/09537287.2018.1540053
- Randheer, K., Trabulsi, H. U., Al Ajmi, H. A., Al Jasser, H. K. (2017). Emerging Industry: A Case of Automobile Manufacturing in Saudi Arabia. Journal of Marketing Research and Case Studies. doi: https://doi.org/10.5171/2017.799336
- Park, Y.-E. (2018). The Endless Challenges of KIA Motors for Globalization : A Case Study on Kia in Saudi Arabia. Journal of Industrial Distribution & Business, 9 (9), 45–52. doi: https://doi.org/10.13106/ijidb.2018.vol9.no9.45.
- Sweilam, M. N. (2018). Assessing Technological Capabilities in Arab Engineering Industries. Arab International Industrial Conference.4th International Conference of Engineering Division. Steps Towards Innovative Sustainable Development. Available at: https://www.academia.edu/36793139/Assessing_Technological_Capabilities_in_Arab_Engineering_Industries
- Yusuf, N., Nasrulddin, V. (2021). Employment Sustainability and Prospects of the Automotive Industry in Saudi Arabia. European Journal of Sustainable Development, 10 (3), 63. doi: https://doi.org/10.14207/ejsd.2021.v10n3p63
- Alnaser, H., Al-Madani, S. (2015). Understanding the dimensions of customer needs: The first step towards customer-driven manufacturing. International Journal of Business and Management, 10 (2), 92–102.
- Kar, S., Bag, S. (2014). Development of a metric for correlating customer needs with design solutions. International Journal of Industrial Engineering Computations, 5 (4), 627–640.
- Kazemzadeh, N., Kazemi, H., Ghazinoory, M. (2012). An approach to developing target specifications for new products: A case study. International Journal of Production Research, 50 (10), 2787–2803.
- Scott, J. W., Singh, B. Localized Manufacturing in the Automotive Industry: A Comparison of Mexico and South Africa.
- Heidenreich, S. (2009). Inter-organizational learning from benchmarking: Findings from the passenger airline industry. Long Range Planning, 42 (2), 262–282.
- Benchmarking: the search for industry best practices that lead to superior performance (1989). Choice Reviews Online, 27 (04), 27-2173-27–2173. doi: https://doi.org/10.5860/choice.27-2173
- Bailey, D., Clark, J., Colombelli, A., Corradini, C., De Propris, L., Derudder, B. et al. (2020). Regions in a time of pandemic. Regional Studies, 54 (9), 1163–1174. doi: https://doi.org/10.1080/00343404.2020.1798611

##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Abdullah Awadh Aljuaid, Syed Athar Masood, Javed Ahmed Khan Tipu, Imran Shah

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.