Розробка закону автоматичної компенсації відмови двигуна при уході літака на друге коло
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.43110Ключові слова:
вихід на друге коло, відмова двигуна, повний градієнт, руль направленняАнотація
У статті надані результати чисельного моделювання автоматичного виходу повітряного судна на друге коло при відмові двигуна. Зроблено оцінку виконання вимоги щодо повного градієнту сталого набору висоти при автоматичному виходу повітряного судна на друге коло, коли один двигун відмовив. Розроблено закон автоматичної компенсації відмови двигуна, котрий реалізовано через контур керма напрямку.
Посилання
- Kotik, М. G. (1984). Dinamika vzljota i posadki samoljotov. Мoscow: Mashinostroenie, 256.
- Advisory Circular. Criteria for approval of category III weather minima for take off, landing, and rollout (1999). AC120-28D. FAA, 91.
- Certification Specifications for All Weather Operations CS-AWO (2003). EASA, 67.
- Morozov, S. V. (2008). Avtomatichnij vuhid litaka na druge kolo za kriteriem energetuchnogo shvidkisnogo pidjomy. Naukovi visti NTUU “КPІ”, 2 (58), 68–74.
- Morozov, V. S. (2015). Zakon upravlinnja najvnoju energieju povitrjanogo sudna pid chas avtomatichnogo vuhodu na druge kolo. Problemu informatizacii i upravlenya: sb. Nauchnuh rabot, 2 (50), 60–72.
- Rukovodstvo po sertifikacii samoljotov transportnoj kategorii v chasti sredstv avtomaticheskogo upravlenja na sootvetstvie trebovanijam AP-25 (1991). Part 1. Moscow: LII im. Gromova, 25.
- Pahnenko, V. L., Trjuhan, О. N., Savchenkov YU. G. (1992). Osobenosti practicheskoj aerodinamiki samoleta AN-124. К.: KVVAIU, 112.
- Ephremov, A. V., Zaharchenko V. F., Ovcherenko, V. N. et. al.; Bjushgens, G. S. (Ed.) (2011). Dinamika poleta. Мoscow: Mashinostroenie, 776.
- Morozov, V. S. (2015). Analiticheskoe konstruirovanie reguljatora verticalnoi skorosti dlja obespechenia avtomaticheskogo upravlenija uhodom na vtoroj krug pasagirskogo samoljota. Problemu informatizacii i upravlenya: sb. Nauchnuh rabot, 1 (49), 70–77.
- Borisenko, Yu. G., Kuznecov, A. G. (2010). Osnovnue principu avtomatizacii upravlenija tjagoi sovremennuh samoljotov. Trydu Moskovskogo instituta elektromehaniki i avtomatiki. Navigazia i upravlenie letatelnumi apparatami, 2, 10–16.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Сергей Викторович Морозов, Вадим Сергеевич Морозов

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.