Обґрунтування діапазонів стійкості комерційно доцільної, допустимо збиткової і кризової роботи судна

Автор(и)

  • Елена Викторовна Кириллова Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0002-3414-7364

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.55007

Ключові слова:

судно, завантаження судна, збиткова робота судна, діапазон стійкості

Анотація

У роботі розроблені та сформульовані теоретичні та методичні положення по обґрунтуванню доцільності експлуатації судна з негативним прибутком. Досліджена зона збиткового завантаження транспортного засобу. Запропоновані, обґрунтовані та формалізовані показники допустимо збиткового і кризового завантаження судна. Встановлені діапазони стійкості роботи судна по даним показникам. 

Біографія автора

Елена Викторовна Кириллова, Одеський національний морський університет вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедра експлуатації морських портів

Посилання

  1. Bockmann, M. W. (2012). Glencore charters ship at minus $2,000 a day, GMI says. Bloomberg busines. Available at: http://www.bloomberg.com/news/articles/2012-02-06/glencore-hires-grain-carrier-at-minus-2-000-a-day-global-marine-says.
  2. Regulation (EU) № 1257/2013 of the European Parliament and of the Council of 20 November 2013 on ship recycling and amending Regulation (EC) № 1013/2006 and Directive 2009/16/EC. Available at: http://www.safety4sea.com/images/media/pdf/EU_Ship-Recycling-Regulation.pdf
  3. Guidelines for the development of the ship recycling plan (2011). Resolution MEPC.196(62)-2011. Available at: http://www.imo.org/OurWork/Environment/ShipRecycling/Documents/RESOLUTIONMEPC.196(62).pdf
  4. Guidelines for Safe and Environmentally Sound Ship Recycling (2012). Resolution MEPC.210(63)-2012. Available at: http://www.imo.org/OurWork/Environment/ShipRecycling/Documents/210(63).pdf
  5. Cafferky, M. E., Wentworth, J. (2010). Breakeven Analysis: The definitive guide to cost-volume-profit analysis. New York: Business Expert Press, 150. doi : 10.4128/9781606490174
  6. Kirillova, E. V. (2007). Sistema pokazateley kommercheski tselesoobraznoy zagruzki sudna. Visnyk Odeskogo natsionalnogo morskogo universitetu. Odesa: ONMU, 22, 54–68.
  7. Savchuk, V. V. (2008). Finansovyiy menedzhment: prakticheskaya entsiklopediya. – Kiev: Companion Group, 878.
  8. Levkovich, A. O., Kunyavskiy, A. M., Lapchenko, D. A. (2007). Prinyatie finansovyih resheniy : teoriya i praktika. Minsk: Izdatelstvo Grevtsova, 374.
  9. Kirillova, E. V., Meleshenko, E. S. (2013). Dinamicheskie pokazateli kriticheskoy rabotyi gruzopassazhirskogo paroma. Vodniy transport. Kyiv: KDAVT, 1 (16), 36–41.
  10. Kirillova, Y. V., Meleshenko, Y. S. (2014). Justification of financial safety analysis approach in cargo-and-passenger ferry operations management. Transport and Telecommunication Journal, 15 (2), 111–119. doi: 10.2478/ttj-2014-0010

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-24

Як цитувати

Кириллова, Е. В. (2015). Обґрунтування діапазонів стійкості комерційно доцільної, допустимо збиткової і кризової роботи судна. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(3(78), 4–10. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.55007

Номер

Розділ

Процеси управління