Формування раціональної зміни керування безступінчастої трансмісії на етапах розгону та гальмування трактора

Автор(и)

  • Vadim Samorodov Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-2965-5460
  • Andrey Kozhushko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-8252-9551
  • Eugene Pelipenko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-8988-791X

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.75402

Ключові слова:

гідрооб’ємно – механічна трансмісія, раціональна зміна параметрів, гідравлічна гілка трансмісії, коефіцієнт корисної дії, критерії оцінки

Анотація

Сформовані та обґрунтовані раціональні зміни параметрів регулювання гідромашини в гідрооб’ємній передачі на етапах розгону та гальмування колісного трактора ХТЗ-21021 з безступінчастою двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією за рахунок завантаженості гідравлічної гілки. Визначено вплив використання раціональної та лінійної зміни параметрів регулювання гідромашини на показники гідрооб’ємно-механічної трансмісії та в цілому колісного трактора. Встановлено звуження зони найвищого значення коефіцієнта корисної дії гідрооб'ємно-механічної трансмісії

Біографії авторів

Vadim Samorodov, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра «Автомобіле- та тракторобудування»

Andrey Kozhushko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра «Автомобіле- та тракторобудування»

Eugene Pelipenko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» вул. Багалія, 21, м. Харків, Україна, 61002

Аспірант

Кафедра «Автомобіле- та тракторобудування»

Посилання

  1. Sheltsin, N., Frumkin, L., Ivanov, I. (2011). Sovremenie bestupenchatie transmisii selskohozyaistvenih traktorov. Traktori i selhozmashini, 11, 18–26.
  2. Beunk, H., Wilmer, H. (2002). So Arbeiten «Auto Powr» und «Eccom». Profi, 5.
  3. Renius, K. T., Resch, R. (2005). Continuously Variable Tractor Transmissions. ASAE – The Society for Engineering in Agricultural, Food, and Biological, Systems. Louisville, Kentucky, 35.
  4. Rydberg, K. (2010). Hydro-mechanical Transmissions. Fluid and Mechatronic Systems, 2, 51–60.
  5. Samorodov, V. B., Bondarenko, A. I., Kozhushko, A. P., Pelipenko, Е. S., Mittsel, M. O. (2014). Perspektyvni transmisii kolisnykh traktoriv. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KhPI», 10 (1053), 3–10.
  6. Samorodov, V., Pelipenko, E. (2016). Analysis of the development modern transmission wheeled tractors. International Collection of scientific proceedings, 6 (13), 49–57.
  7. Popa, Gh., Dumitru, I. (2005). Theoretical studies regarding the tractive efforts for vehicles using the hydrostatic transmissions. Scientific Bulletin Series C: Fascicle Mechanics, Tribology, Machine Manufacturing Technology.
  8. Huhtala, K. (2010). Chengyan sun hydrostatic-mechanical power split CVT. Mechanical and Materials engineering on 8th of September 2010, 67.
  9. Pusha, A., Deldar, M., Izadian, A. (2013). Efficiency analysis of hydraulic wind power transfer system. IEEE International Conference on Electro-Information Technology, EIT 2013, 1–7. doi: 10.1109/eit.2013.6632717
  10. Ijas, M., Mäkinen, E. (2008). Improvement of total efficiency of hydrostatic transmission by using optimized control. Proceedings of the JFPS International Symposium on Fluid Power, 2008 (7-2), 271–276. doi: 10.5739/isfp.2008.271
  11. Coombs, D. (2012). Hydraulic efficiency of a hydrostatic transmission with variable displacement pump and motor. Mechanical and aerospace engineering, 82.
  12. Dasgupta, K., Kumar, N., Kumar, R. (2013). Steady state performance analysis of hydrostatic transmission system using two motor simulation drive. Journal of The Institution of Engineers (India): Series C, 94 (4), 357–363. doi: 10.1007/s40032-013-0084-y
  13. Samorodov, V. B. (2001). Vyivod obschego zakona upravleniya gidroob'emno-mehanicheskih transmissiy transportnyih mashin v protsesse pryamolineynogo razgona i sposob ego tehnicheskoy realizatsii. Integrirovannyie tehnologii i energosberezhenie, 4, 112–120.
  14. Kozhushko, A. P. (2014). Vyznachennia optymalnoho zakonu zminy parametriv rehuliuvannia hidromashyn hidroob’iemnoi peredachi v protsesi rozghonu kolisnykh traktoriv z hidroob’iemno-mekhanichnoiu transmisiieiu. Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu, 11 (26), 108–114.
  15. Bondarenko, A. I. (2015). Optymyzatsyia upravlenyia besstupenchatoi hidroob’iemno-mekhanichnoiu transmisiieiu kolesnikh traktorov pri ekstrenom tormozhenyy. Science in the modern information society, 1, 135–141.
  16. Bondarenko, A. I. (2015). Osoblyvosti systemy keruvannia protsesom halmuvannia samokhidnykh mashyn z hidroob’iemno-mekhanichnymy transmisiiamy. Pryladobuduvannia: stani perspektyvy, 27–28.
  17. Kozhushko, A. P. (2015). Osoblyvosti roboty kolisnykh traktoriv z hidroob’iemno-mekhanichnymy transmisiiamy. Silskohospodarski mashyny, 31, 70–82.
  18. Rebrov, A. Yu., Korobka, T. A., Lahman, S. V. (2012). Matematicheskaya model dizelnogo dvigatelya v bezrazmernyih velichinah s uchetom ego zagruzki i podachi topliva. VIsnik NatsIonalnogo tehnIchnogo unIversitetu «KhPI», 19, 31–36.
  19. Anosov, V. I., Samorodov, V. B., Rebrov, A. Yu., Pelipenko, E. S. (2014). Nauchnoe obosnovanie rezhimov ekspress-proverki tormoznoy sistemyi kolesnyih traktorov AO" HTZ". VIsnik NatsIonalnogo tehnIchnogo unIversitetu «KhPI», 8, 3–13.
  20. Metlyuk, N. F., Avtushko, V. P. (1980). Dinamika pnevmaticheskih i gidravlicheskih privodov avtomobilya. Moscow: Mashinostroenie, 231.
  21. Pettersson, K. (2013). Design Automation of Complex Hydromechanical Transmissions. Division of Fluid and Mechatronic Systems Department of Management and Engineering Linköping University. Linköping, Sweden, 85.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-24

Як цитувати

Samorodov, V., Kozhushko, A., & Pelipenko, E. (2016). Формування раціональної зміни керування безступінчастої трансмісії на етапах розгону та гальмування трактора. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(7(82), 37–44. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.75402

Номер

Розділ

Прикладна механіка