Models of study problems formalization with control and forgetting of information

Authors

  • Ірина Володимирівна Прохоренко Аерокосмічний інститут Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1 корп.10, к.10.210, м. Київ, 03058, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1730

Keywords:

Еducational process, mastered educational information, modeling

Abstract

The article presents a simulation study of problems of control and supervision of academic information forgetting, forgetting the problems with the definition previously received educational information

Author Biography

Ірина Володимирівна Прохоренко, Аерокосмічний інститут Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1 корп.10, к.10.210, м. Київ, 03058

Асистент

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

References

  1. Касьянов В.А. Субъективный анализ [Текст] / В. А. Касьянов. – К.: НАУ, 2007. – 512с.
  2. Растригин Л.А. Обучение как управление [Текст] / Л. А. Растригин. – Изд. АН, Техническая кибернетика, №2, 1993.
  3. Эббингауз Г. Ассоциативная психология [Текст] / Г. Эббингауз, А. Бэн. – М.: АСТ-ЛТД, 1998. – 528 с.

How to Cite

Прохоренко, І. В. (2012). Models of study problems formalization with control and forgetting of information. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(2(50), 35–39. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1730

Issue

Section

Information technology