Моделі формалізації задач навчання з контролем і забуванням інформації

Автор(и)

  • Ірина Володимирівна Прохоренко Аерокосмічний інститут Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1 корп.10, к.10.210, м. Київ, 03058, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1730

Ключові слова:

Hавчальний процес, засвоєна навчальна інформація, моделювання

Анотація

У статті наведено моделювання задач навчання з контролем та контролем забування  навчальної інформації,  з визначенням  проблем забування отриманої раніше навчальної інформації

Біографія автора

Ірина Володимирівна Прохоренко, Аерокосмічний інститут Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1 корп.10, к.10.210, м. Київ, 03058

Асистент

Кафедра автоматизації та енергоменеджменту

Посилання

  1. Касьянов В.А. Субъективный анализ [Текст] / В. А. Касьянов. – К.: НАУ, 2007. – 512с.
  2. Растригин Л.А. Обучение как управление [Текст] / Л. А. Растригин. – Изд. АН, Техническая кибернетика, №2, 1993.
  3. Эббингауз Г. Ассоциативная психология [Текст] / Г. Эббингауз, А. Бэн. – М.: АСТ-ЛТД, 1998. – 528 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Прохоренко, І. В. (2012). Моделі формалізації задач навчання з контролем і забуванням інформації. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(2(50), 35–39. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1730

Номер

Розділ

Інформаційні технології