Cross-marketing technology in digitalprinting

Authors

  • Александр Владимирович Вовк Kharkiv National University of Radio Electronics Lenina 14, Kharkov, Ukraine, 63000, Ukraine
  • Юлия Андреевна Шевченко Kharkiv National University of Radio Electronics Lenina 14, Kharkov, Ukraine, 63000, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3977

Keywords:

Cross-marketing, digital printing, print via the Internet

Abstract

The aim of research is: to reveal the concept of cross - marketing; to show the possibility of cross - marketing in the printing industry; to prove the benefits of digital printing over other types of printing

Author Biographies

Александр Владимирович Вовк, Kharkiv National University of Radio Electronics Lenina 14, Kharkov, Ukraine, 63000

Ph.D., Senior Lecturer

Department of Technology and the media system

Юлия Андреевна Шевченко, Kharkiv National University of Radio Electronics Lenina 14, Kharkov, Ukraine, 63000

Student

Department of Technology and the media system

References

  1. Раттан, К., Кросс-медийные системы в полиграфии и издательском деле. Выбор стратегии [Текст]: пер. с англ. Н. Романова; – М. : ЦАПТ, 2007. – 197 с.
  2. Гейл, Л., Кросс-медийные системы в полиграфии и издательском деле. Организация бизнеса [Текст] / Л. Гейл, М. Эванс, Т. Дефино: пер. с англ. Н. Романова; – М.: ЦАПТ, 2007. – 196 с.
  3. Романо, Ф., Современные технологии издательско полиграфической отрасли [Текст]: пер. с англ. Б.А. Кузьмина; – М.: ПРИНТ – МЕДИА центр, 2006. – 456 стр.

Published

2012-06-01

How to Cite

Вовк, А. В., & Шевченко, Ю. А. (2012). Cross-marketing technology in digitalprinting. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(57), 34–36. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3977

Issue

Section

Information technology