Крос-маркетингові технології в цифровому друці

Автор(и)

  • Александр Владимирович Вовк Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 63000, Україна
  • Юлия Андреевна Шевченко Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 63000, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3977

Ключові слова:

Крос-маркетинг, цифровий друк, друк через Інтернет

Анотація

Метою досліджень є: розкрити поняття крос-маркетинг; показати можливості крос-маркетингу в поліграфії; довести переваги цифрового друку перед іншими видами друку

Біографії авторів

Александр Владимирович Вовк, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 63000

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра медіасистеми і технології

Юлия Андреевна Шевченко, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, 63000

Студентка

Кафедра медіасистеми і технології

Посилання

  1. Раттан, К., Кросс-медийные системы в полиграфии и издательском деле. Выбор стратегии [Текст]: пер. с англ. Н. Романова; – М. : ЦАПТ, 2007. – 197 с.
  2. Гейл, Л., Кросс-медийные системы в полиграфии и издательском деле. Организация бизнеса [Текст] / Л. Гейл, М. Эванс, Т. Дефино: пер. с англ. Н. Романова; – М.: ЦАПТ, 2007. – 196 с.
  3. Романо, Ф., Современные технологии издательско полиграфической отрасли [Текст]: пер. с англ. Б.А. Кузьмина; – М.: ПРИНТ – МЕДИА центр, 2006. – 456 стр.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-01

Як цитувати

Вовк, А. В., & Шевченко, Ю. А. (2012). Крос-маркетингові технології в цифровому друці. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(2(57), 34–36. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3977

Номер

Розділ

Інформаційні технології