Синтез зворотним трасуванням зображень просторових кривих, сформованих методом сферичної інтерполяції

Автор(и)

  • Vladimir Gusiatin Національний університет радіоэлектроники пр. Науки, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-4201-2398
  • Maksim Gusiatin Національний університет радіоэлектроники пр. Науки, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-7884-8613
  • Oleg Mikhal Національний університет радіоэлектроники пр. Науки, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-5977-3177

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.103975

Ключові слова:

зворотне трасування, проекційний промінь, моделювання кривих і поверхонь, квадрік, сферична інтерполяція

Анотація

Вирішується задача візуалізації зворотним трасуванням просторових кривих, заданих точками інтерполяції, і згладжених методом сферичної інтерполяції. Наведено аналітичні співвідношення для реалізації кожного етапу побудови і візуалізації таких кривих. Особливістю рішення задачі є поєднання методу сферичної інтерполяції і синтезу зображення просторової кривої методом зворотного трасування за один прохід. Такий підхід дозволяє підвищити реалістичність зображень сцен

Біографії авторів

Vladimir Gusiatin, Національний університет радіоэлектроники пр. Науки, 14, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, професор

Кафедра електронних обчислювальних машин

Maksim Gusiatin, Національний університет радіоэлектроники пр. Науки, 14, м. Харків, Україна, 61166

Інженер

Кафедра електронних обчислювальних машин

Oleg Mikhal, Національний університет радіоэлектроники пр. Науки, 14, м. Харків, Україна, 61166

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра електронних обчислювальних машин

Посилання

  1. Hughes, F. J., Van Dam, A., McGuire, M., Sklar, D. F., Foley, J. D., Feiner, S. K., Akeley, K. (2014). Computer Graphics (principles and practice). Addison-Wesley Publishing Company, Inc., 1209.
  2. Hurley, J. (2005). Ray Tracing Goes Mainstream. Understanding the Platform Requirements of Emerging Enterprise Solutions, 9 (2). doi: 10.1535/itj.0902.01
  3. Schmittler, J., Woop, S., Wagner, D., Paul, W. J., Slusallek, P. (2004). Realtime ray tracing of dynamic scenes on an FPGA chip. Proceedings of the ACM SIGGRAPH/EUROGRAPHICS Conference on Graphics Hardware – HWWS ’04. doi: 10.1145/1058129.1058143
  4. Efremov, A., Havran, V., Seidel, H.-P. (2005). Robust and numerically stable Bezier clipping method for ray tracing NURBS surfaces. Proceedings of the 21st Spring Conference on Computer Graphics – SCCG ’05. doi: 10.1145/1090122.1090144
  5. Sisojevs, A., Glazs, A. (2011). An Efficient Approach to Direct NURBS Surface Rendering for Ray Tracing. The 19th International Conference on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision WSCG'2011 proceedings. Plzen: University of West Bohemia, 9–12.
  6. Song, X., Aigner, M., Chen, F., Juttler, B. (2009). Circular spline fitting using an evolution process. Journal of Computational and Applied Mathematics, 231 (1), 423–433. doi: 10.1016/j.cam.2009.03.002
  7. Baramidze, V., Lai, M. J., Shum, C. K. (2006). Spherical Splines for Data Interpolation and Fitting. SIAM Journal on Scientific Computing, 28 (1), 241–259. doi: 10.1137/040620722
  8. Pang, M., Ma, W., Pan, Z., Zhang, F. (2006). Smooth Approximation to Surface Meshes of Arbitrary Topology with Locally Blended Radial Basis Functions. Computer-Aided Design and Applications, 3 (5), 587–596. doi: 10.1080/16864360.2006.10738412
  9. Shi, H., Sun, Y. (2002). Blending of Triangular Algebraic Surfaces. MM Research Preprints. MMRC, AMSS, Academia, Sinica, Beijing, 21, 200–206.
  10. Vyatkin, S. I. (2007). Modeling of complex surfaces using perturbation functions. Autometry, 43 (3), 40–47.
  11. Gusiatin, V. M., Gusiatin, M. V. (2013). Construction of a spatial curve by the method of spherical interpolation in problems of computer graphics. News of the Sumy State University. Series: Technical sciences, 2, 23–30.
  12. Gusiatin, V. M., Gusiatin, M. V. (2016). Synthesis of ray tracing of images of vector textures formed by the method of spherical interpolation. Radiotelektronnyi i komp'yuterny sistemi, 1 (75), 29–34.
  13. Gusiatin, V. M. (2001). Method of reduction of iterations in real-time image synthesis algorithms. Radioelectronics and Informatics, 1, 99–100.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

Gusiatin, V., Gusiatin, M., & Mikhal, O. (2017). Синтез зворотним трасуванням зображень просторових кривих, сформованих методом сферичної інтерполяції. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(4 (87), 4–9. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.103975

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти