Теоретико-прикладні аспекти композиції регресійних моделей комбінованих пропульсивних комплексів за даними експериментальних досліджень
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.107244Ключові слова:
суднова енергетична установка, комбінований пропульсивний комплекс, регресійне моделювання, оцінка адекватності, експериментальні випробуванняАнотація
На підставі вивчення властивостей компонентів суднових енергетичних установок (СЕУ) комбінованих пропульсивних комплексів (КПК) і особливостей побудови рівнянь, що характеризують енергетичні процеси у конкретній СЕУ конкретного КПК, були розроблені принципи побудови їхніх регресійних емпіричних моделей із визначенням функції зв'язку вхідних змінних із вихідною за даними експериментальних випробувань. Зроблено перевірку адекватності отриманої моделі із розрахунком відповідних критеріїв
Посилання
- Gaggero, S., Villa, D., Viviani, M. (2017). An extensive analysis of numerical ship self-propulsion prediction via a coupled BEM/RANS approach. Applied Ocean Research, 66, 55–78. doi: 10.1016/j.apor.2017.05.005
- Lepisto, V., Lappalainen, J., Sillanpaa, K., Ahtila, P. (2016). Dynamic process simulation promotes energy efficient ship design. Ocean Engineering, 111, 43–55. doi: 10.1016/j.oceaneng.2015.10.043
- Budashko, V. V. (2015). Implementarnyiy podhod pri modelirovanii energeticheskih protsessov dinamicheski pozitsioniruyuschego sudna [Implementation approaches during simulation processes for a dynamically positioned ship]. Electrical engineering & electromechanics, 6, 20–25.
- Budashko, V., Nikolskyi, V., Onishchenko, O., Khniunin, S. (2016). Decision support system’s concept for design of combined propulsion complexes. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (8 (81)), 10–21. doi: 10.15587/1729-4061.2016.72543
- Budashko, V. V. (2017). Design of the three-level multicriterial strategy of hybrid marine power plant control for a combined propulsion complex. Electrical Engineering & Electromechanics, 2, 62–72. doi: 10.20998/2074-272x.2017.2.10
- Glazeva, O. V., Budashko, V. V. (2015). Aspekty matematychnoho modeliuvannia elementiv yedynykh elektroenerhetychnykh ustanovok kombinovanykh propulsyvnykh kompleksiv [Aspects of the mathematical modelling of the elements for western systems coordinating council of combined propulsion complexes]. Bulletin of NTU «KhPI». Series: Problems of Electrical Machines and Apparatus Perfection. The Theory and Practice, 42 (1151), 71–75. Available at: http://pema.khpi.edu.ua/article/view/55969/52110
- Arutyunov, A. V., Karamzin, D. Y., Pereira, F. (2012). Pontryagin’s maximum principle for constrained impulsive control problems. Nonlinear Analysis: Theory, Methods & Applications, 75 (3), 1045–1057. doi: 10.1016/j.na.2011.04.047
- Rudnichenko, N. D., Vychuzhanin, V. V. (2014). Nechetko-veroyatnostnaya model otsenok riskov slozhnyih tehnicheskih sistem [Fuzzy-probability model for assessing the risks in complex technical systems]. Informatics & Mathematical Methods in Simulation, 4 (3), 225–232.
- Geertsma, R. D., Negenborn, R. R., Visser, K., Hopman, J. J. (2017). Design and control of hybrid power and propulsion systems for smart ships: A review of developments. Applied Energy, 194, 30–54. doi: 10.1016/j.apenergy.2017.02.060
- Thieme, C. A., Utne, I. B. (2017). Safety performance monitoring of autonomous marine systems. Reliability Engineering & System Safety, 159, 264–275. doi: 10.1016/j.ress.2016.11.024
- Vichuzhanin, V. (2012). Realization of a fuzzy controller with fuzzy dynamic correction. Open Engineering, 2 (3). doi: 10.2478/s13531-012-0003-7
- Montewka, J., Goerlandt, F., Kujala, P., Lensu, M. (2015). Towards probabilistic models for the prediction of a ship performance in dynamic ice. Cold Regions Science and Technology, 112, 14–28. doi: 10.1016/j.coldregions.2014.12.009
- Anastopoulos, P. A., Spyrou, K. J., Bassler, C. C., Belenky, V. (2016). Towards an improved critical wave groups method for the probabilistic assessment of large ship motions in irregular seas. Probabilistic Engineering Mechanics, 44, 18–27. doi: 10.1016/j.probengmech.2015.12.009
- Esmailian, E., Ghassemi, H., Zakerdoost, H. (2017). Systematic probabilistic design methodology for simultaneously optimizing the ship hull–propeller system. International Journal of Naval Architecture and Ocean Engineering, 9 (3), 246–255. doi: 10.1016/j.ijnaoe.2016.06.007
- Ekren, B. Y., Heragu, S. S., Krishnamurthy, A., Malmborg, C. J. (2014). Matrix-geometric solution for semi-open queuing network model of autonomous vehicle storage and retrieval system. Computers & Industrial Engineering, 68, 78–86. doi: 10.1016/j.cie.2013.12.002
- Jingjing, X., Dong, L. (2012). Queuing Models to Improve Port Terminal Handling Service. Systems Engineering Procedia, 4, 345–351. doi: 10.1016/j.sepro.2011.11.085
- Vahdani, B., Tavakkoli-Moghaddam, R., Jolai, F. (2013). Reliable design of a logistics network under uncertainty: A fuzzy possibilistic-queuing model. Applied Mathematical Modelling, 37 (5), 3254–3268. doi: 10.1016/j.apm.2012.07.021
- Budashko, V. V., Onishchenko, O. A., Yushkov, E. A. (2014). Fizicheskoe modelirovanie mnogofunktsional'nogo propul'sivnogo kompleksa [Physical modeling of multi-propulsion complex]. Zbirnyk naukovykh prats Vyiskovoi akademyi (m. Odesa), 2, 88–92. Avaialble at: http://zbirnyk.vaodessa.org.ua/images/zbirnyk_2/13.PDF
- Golikov, V. V., Mazur, O. N., Onishchenko, O. A. (2016). Osobennosti proektirovaniya mnogotselevogo sudna dvoynogo naznacheniya ledovogo klassa [Design peculiarities of ice-class multi-purpose double-duty ship]. Bulletin of National Technical University "KhPI": coll. of sci. papers. Ser.: New solutions in modern technologies, 42 (1214), 29–37. Available at: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26861
- Budashko, V. V., Goncharenko, D. A. (2014). Modelirovanie sistem upravleniya moschnostyu i krutyaschim momentom podrulivayuschih ustroystv pri pozitsionirovanii sudov [Simulation of power management systems and torque thrusters for positioning vessels]. Intellectual systems for decision making and problems of computational intelligence (ISDMCI’2014), 59–61.
- Vychuzhanin, V. V., Rudnichenko, N. D. (2014). Assessment of risks structurally and functionally complex technical systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (2 (67)), 18–22. doi: 10.15587/1729-4061.2014.19846
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Vitalii Budashko, Volodymyr Golikov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.