Теоретико-прикладні аспекти композиції регресійних моделей комбінованих пропульсивних комплексів за даними експериментальних досліджень

Автор(и)

  • Vitalii Budashko Національний університет «Одеська морська академія» вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0003-4873-5236
  • Volodymyr Golikov Національний університет «Одеська морська академія» вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0003-1591-3016

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.107244

Ключові слова:

суднова енергетична установка, комбінований пропульсивний комплекс, регресійне моделювання, оцінка адекватності, експериментальні випробування

Анотація

На підставі вивчення властивостей компонентів суднових енергетичних установок (СЕУ) комбінованих пропульсивних комплексів (КПК) і особливостей побудови рівнянь, що характеризують енергетичні процеси у конкретній СЕУ конкретного КПК, були розроблені принципи побудови їхніх регресійних емпіричних моделей із визначенням функції зв'язку вхідних змінних із вихідною за даними експериментальних випробувань. Зроблено перевірку адекватності отриманої моделі із розрахунком відповідних критеріїв

Біографії авторів

Vitalii Budashko, Національний університет «Одеська морська академія» вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра технічної експлуатації флоту

Volodymyr Golikov, Національний університет «Одеська морська академія» вул. Дідріхсона, 8, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра управління судном

Посилання

  1. Gaggero, S., Villa, D., Viviani, M. (2017). An extensive analysis of numerical ship self-propulsion prediction via a coupled BEM/RANS approach. Applied Ocean Research, 66, 55–78. doi: 10.1016/j.apor.2017.05.005
  2. Lepisto, V., Lappalainen, J., Sillanpaa, K., Ahtila, P. (2016). Dynamic process simulation promotes energy efficient ship design. Ocean Engineering, 111, 43–55. doi: 10.1016/j.oceaneng.2015.10.043
  3. Budashko, V. V. (2015). Implementarnyiy podhod pri modelirovanii energeticheskih protsessov dinamicheski pozitsioniruyuschego sudna [Implementation approaches during simulation processes for a dynamically positioned ship]. Electrical engineering & electromechanics, 6, 20–25.
  4. Budashko, V., Nikolskyi, V., Onishchenko, O., Khniunin, S. (2016). Decision support system’s concept for design of combined propulsion complexes. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (8 (81)), 10–21. doi: 10.15587/1729-4061.2016.72543
  5. Budashko, V. V. (2017). Design of the three-level multicriterial strategy of hybrid marine power plant control for a combined propulsion complex. Electrical Engineering & Electromechanics, 2, 62–72. doi: 10.20998/2074-272x.2017.2.10
  6. Glazeva, O. V., Budashko, V. V. (2015). Aspekty matematychnoho modeliuvannia elementiv yedynykh elektroenerhetychnykh ustanovok kombinovanykh propulsyvnykh kompleksiv [Aspects of the mathematical modelling of the elements for western systems coordinating council of combined propulsion complexes]. Bulletin of NTU «KhPI». Series: Problems of Electrical Machines and Apparatus Perfection. The Theory and Practice, 42 (1151), 71–75. Available at: http://pema.khpi.edu.ua/article/view/55969/52110
  7. Arutyunov, A. V., Karamzin, D. Y., Pereira, F. (2012). Pontryagin’s maximum principle for constrained impulsive control problems. Nonlinear Analysis: Theory, Methods & Applications, 75 (3), 1045–1057. doi: 10.1016/j.na.2011.04.047
  8. Rudnichenko, N. D., Vychuzhanin, V. V. (2014). Nechetko-veroyatnostnaya model otsenok riskov slozhnyih tehnicheskih sistem [Fuzzy-probability model for assessing the risks in complex technical systems]. Informatics & Mathematical Methods in Simulation, 4 (3), 225–232.
  9. Geertsma, R. D., Negenborn, R. R., Visser, K., Hopman, J. J. (2017). Design and control of hybrid power and propulsion systems for smart ships: A review of developments. Applied Energy, 194, 30–54. doi: 10.1016/j.apenergy.2017.02.060
  10. Thieme, C. A., Utne, I. B. (2017). Safety performance monitoring of autonomous marine systems. Reliability Engineering & System Safety, 159, 264–275. doi: 10.1016/j.ress.2016.11.024
  11. Vichuzhanin, V. (2012). Realization of a fuzzy controller with fuzzy dynamic correction. Open Engineering, 2 (3). doi: 10.2478/s13531-012-0003-7
  12. Montewka, J., Goerlandt, F., Kujala, P., Lensu, M. (2015). Towards probabilistic models for the prediction of a ship performance in dynamic ice. Cold Regions Science and Technology, 112, 14–28. doi: 10.1016/j.coldregions.2014.12.009
  13. Anastopoulos, P. A., Spyrou, K. J., Bassler, C. C., Belenky, V. (2016). Towards an improved critical wave groups method for the probabilistic assessment of large ship motions in irregular seas. Probabilistic Engineering Mechanics, 44, 18–27. doi: 10.1016/j.probengmech.2015.12.009
  14. Esmailian, E., Ghassemi, H., Zakerdoost, H. (2017). Systematic probabilistic design methodology for simultaneously optimizing the ship hull–propeller system. International Journal of Naval Architecture and Ocean Engineering, 9 (3), 246–255. doi: 10.1016/j.ijnaoe.2016.06.007
  15. Ekren, B. Y., Heragu, S. S., Krishnamurthy, A., Malmborg, C. J. (2014). Matrix-geometric solution for semi-open queuing network model of autonomous vehicle storage and retrieval system. Computers & Industrial Engineering, 68, 78–86. doi: 10.1016/j.cie.2013.12.002
  16. Jingjing, X., Dong, L. (2012). Queuing Models to Improve Port Terminal Handling Service. Systems Engineering Procedia, 4, 345–351. doi: 10.1016/j.sepro.2011.11.085
  17. Vahdani, B., Tavakkoli-Moghaddam, R., Jolai, F. (2013). Reliable design of a logistics network under uncertainty: A fuzzy possibilistic-queuing model. Applied Mathematical Modelling, 37 (5), 3254–3268. doi: 10.1016/j.apm.2012.07.021
  18. Budashko, V. V., Onishchenko, O. A., Yushkov, E. A. (2014). Fizicheskoe modelirovanie mnogofunktsional'nogo propul'sivnogo kompleksa [Physical modeling of multi-propulsion complex]. Zbirnyk naukovykh prats Vyiskovoi akademyi (m. Odesa), 2, 88–92. Avaialble at: http://zbirnyk.vaodessa.org.ua/images/zbirnyk_2/13.PDF
  19. Golikov, V. V., Mazur, O. N., Onishchenko, O. A. (2016). Osobennosti proektirovaniya mnogotselevogo sudna dvoynogo naznacheniya ledovogo klassa [Design peculiarities of ice-class multi-purpose double-duty ship]. Bulletin of National Technical University "KhPI": coll. of sci. papers. Ser.: New solutions in modern technologies, 42 (1214), 29–37. Available at: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26861
  20. Budashko, V. V., Goncharenko, D. A. (2014). Modelirovanie sistem upravleniya moschnostyu i krutyaschim momentom podrulivayuschih ustroystv pri pozitsionirovanii sudov [Simulation of power management systems and torque thrusters for positioning vessels]. Intellectual systems for decision making and problems of computational intelligence (ISDMCI’2014), 59–61.
  21. Vychuzhanin, V. V., Rudnichenko, N. D. (2014). Assessment of risks structurally and functionally complex technical systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (2 (67)), 18–22. doi: 10.15587/1729-4061.2014.19846

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-31

Як цитувати

Budashko, V., & Golikov, V. (2017). Теоретико-прикладні аспекти композиції регресійних моделей комбінованих пропульсивних комплексів за даними експериментальних досліджень. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(3 (88), 11–20. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.107244

Номер

Розділ

Процеси управління