Синтез енергоефективного закону управління розгоном автомобіля
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.121568Ключові слова:
динаміка розгону, раціональне управління, зниження витрат енергії, раціональна швидкістьАнотація
Визначена раціональна динамічна характеристика автомобіля, що дозволяє розгін при мінімальних витратах енергії двигуна. Визначено закони зміни часу розгону автомобіля при реалізації граничної по зчепленню ведучих коліс з дорогою сумарної тягової сили й при реалізації запропонованого раціонального закону управління прискоренням. Проведена оцінка ефективної роботи ДВЗ при розгоні на різних передачах автомобіля
Посилання
- Turenko, A., Podrygalo, M., Klets, D., Hatsko, V., Barun, M. (2016). A method of evaluating vehicle controllability according to the dynamic factor. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (7 (81)), 29–33. doi: 10.15587/1729-4061.2016.72117
- Nkomo, L. I., Dove, A., Ngwako, M. T., Nyandoro, O. T. (2017). Heaviside based optimal control for ride comfort and actuation energy optimisation in half-car suspension systems. IFAC-PapersOnLine, 50 (2), 259–264. doi: 10.1016/j.ifacol.2017.12.055
- Podrigalo, M., Klets, D., Podrigalo, N., Abramov, D., Tarasov, Y., Kaidalov, R. et. al. (2017). Creation of the energy approach for estimating automobile dynamics and fuel efficiency. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (7 (89)), 58–64. doi: 10.15587/1729-4061.2017.110248
- Travesset-Baro, O., Gallachóir, B. P. Ó., Jover, E., Rosas-Casals, M. (2016). Transport energy demand in Andorra. Assessing private car futures through sensitivity and scenario analysis. Energy Policy, 96, 78–92. doi: 10.1016/j.enpol.2016.05.041
- Daly, H. E., Ó Gallachóir, B. P. (2011). Modelling future private car energy demand in Ireland. Energy Policy, 39 (12), 7815–7824. doi: 10.1016/j.enpol.2011.09.027
- Yu, F., Liu, Z. (2016). Direct Energy Rebound Effect of Family Cars: An Analysis Based on a Survey in Chang-Zhu-Tan City Group. Energy Procedia, 104, 197–202. doi: 10.1016/j.egypro.2016.12.034
- Daly, H., Ó Gallachóir, B. P. (2011). Modelling private car energy demand using a technological car stock model. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 16 (2), 93–101. doi: 10.1016/j.trd.2010.08.009
- Matas A., Raymond J.-L., Dominguez A. (2017). Changes in fuel economy: An analysis of the Spanish car market. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 55, 175–201. doi: 10.1016/j.trd.2017.06.025
- Ohara, H., Murakami, T. (2008). A Stability Control by Active Angle Control of Front-Wheel in a Vehicle System. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 55 (3), 1277–1285. doi: 10.1109/tie.2007.909051
- Hsu, J.-Y., Chen, B.-R., Hu, T.-H. (2013). Vehicle stability control method and system: Pat. 20130103263 TW. USPC Class: 701 42. Class name: Vehicle subsystem or accessory control steering control feedback, transfer function or proportional and derivative (p&d) control. AB62D600FI; published: 25.04.2013, 4.
- Chung, T., Yi, K. (2006). Design and evaluation of side slip angle-based vehicle stability control scheme on a virtual test track. IEEE Transactions on Control Systems Technology, 14 (2), 224–234. doi: 10.1109/tcst.2005.863649
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Mikhail Podrigalo, Ruslan Kaidalov, Dmytro Klets, Nadezhda Podrigalo, Andrii Makovetskyi, Vasily Hatsko, Dmytro Abramov, Yuriy Tarasov, Dmytro Lytovchenko, Alexey Litvinov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.