Аналіз сучасних видів та методів інформаційної діяльності ВНЗ в Інтернеті
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.12360Ключові слова:
Інтернет, соціальні комунікації, вищий навчальний заклад, інформаційна діяльність, моделювання процесівАнотація
У статті досліджено питання використання найсучасніших технічних та організаційних методів у процесі організації ефективної інформаційної взаємодії вищих навчальних закладів із суспільством за допомогою мережі Інтернет.
Проаналізовано та запропоновано формальний опис видів інформаційної діяльності ВНЗ, який дозволяє систематизувати інформаційну діяльність ВНЗ у глобальному інформаційному просторі, прогнозувати розвиток галузі та освітніх потребПосилання
- Евдокимов, Н.В. Основы контентной оптимизации. Эффективная Интернет-коммерция и продвижение сайтов в Интернет [Текст] / Н.В. Евдокимов – М.: Вильямс, 2007. – 160с.
- Вебер, Л. Эффективный маркетинг в Интернете. Социальные сети, блоги, Twitter и другие инструменты продвижения в Сети [Текст] / Л.Вебер. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2010. – 320с.
- Пелещишин, А.М. Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі: Монографія [Текст] / А.М. Пелещишин.- Львів: Вид-во Національного університету "Львівська політехніка", 2007.- 258с.
- Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями в умовах розвитку інформаційного суспільства: монографія [Текст] / А. М. Пелещишин, Ю. О. Сєров, О. Л. Березко, О. П. Пелещишин, О. Ю. Тимовчак-Максимець, О. В. Марковець; за заг. ред. А. М. Пелещишина. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 368 с.
- Burnett G. Information Exchange in Virtual Communities: A Comparative Study [Електронний ресурс] / G. Burnett, H. Buerkle // Journal of Computer-Mediated Communication. – Volume 9, Issue 2. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1083-6101.2004.tb00286.x/full.
- Ших, К. Эра Facebook. Как использовать возможности социальных сетей для развития вашего бизнеса [Текст] / К. Ших – Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2010. – 304с.
- Metz, A. The Social Customer: How Brands Can Use Social CRM to Acquire, Monetize, and Retain Fans, Friends, and Followers [Текст] / A. Metz – McGraw-Hill, 2011. – 304с.
- Shuen, A. Web 2.0: A Strategy Guide: Business thinking and strategies behind successful Web 2.0 implementations. /A. Shuen – O'Reilly Media, 2008. – 266с.
- Columbus, L. Gartner's Magic Quadrant for Social CRM and the Social Enterprise. [Електронний ресурс] [Текст] / L. Columbus – Режим доступу: http://www.forbes.com/sites/louiscolumbus/2012/10/02/gartners-magic-quadrant-for-social-crm-and-the-social-enterprise/ – 12.01.2013 р. – Заголовок з екрану.
- Barab, S. A. Designing for Virtual Communities in the Service of Learning (Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives) / S. A. Barab, R. Kling, J. H. Gray. – Cambridge University Press, 2004. – 478 p.
- Evdokymov N. V. Osnovy kontentnoi optymizatsii. Effiekiyvnaia Internet-kommiertsyia i prodvizhenie saitov v Internet [Basics content optimization. Effective E-commerce and SEO Internet]. Williams, 2007. 160 p.
- Veber L. Effiektivnyi markietinh v Internetie. Sotsyalnyie sieti, blohi, Twitter i druhiie instrumienty prodvizheniia v Sieti [Effective Marketing on the Internet. Social networks, blogs, Twitter and other tools to promote the web]. Mann, Ivanov and Ferber, 2010. 320 p.
- Peleshchyshyn A. M. Pozytsionuvannia saitiv u hlobal’nomu informatsiinomu seredovyshchi [Positioning of Websites in the Global Information Environment]. Lviv Polytechnic National University Publishing House, 2007. 258 p.
- Peleshchyshyn A. M., Syerov Yu. O., Berezko O. L., Peleshchyshyn O. P., Tymovchak-Maksymets O. Yu., Markovets O. V. Procesy upravlinnya interaktyvnymy social’nymy komunikaciyamy v umovax rozvytku informacijnogo suspil`stva [Processes of Regulating Interactive Social Communications in the Developing Information Society]. Lviv Polytechnic National University Publishing House, 2012. 368 p.
- Burnett G. Information Exchange in Virtual Communities: A Comparative Study [Електронний ресурс] / G. Burnett, H. Buerkle // Journal of Computer-Mediated Communication. – Volume 9, Issue 2. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1083-6101.2004.tb00286.x/full.
- Shih C. The Facebook Era: Tapping Online Social Networks to Build Better Products, Reach New Audience, and Sell More Stuff. Mann, Ivanov and Ferber, 2010. 304 p.
- Metz A. The Social Customer: How Brands Can Use Social CRM to Acquire, Monetize, and Retain Fans, Friends, and Followers. McGraw-Hill, 2011. 304 p.
- Shuen A. Web 2.0: A Strategy Guide: Business thinking and strategies behind successful Web 2.0 implementations. /A. Shuen – O'Reilly Media, 2008. – 266с.
- Gartner's Magic Quadrant for Social CRM and the Social Enterprise. Available at: http://www.forbes.com/sites/louiscolumbus/2012/10/02/gartners-magic-quadrant-for-social-crm-and-the-social-enterprise/ (accessed 12 January 2012).
- Barab S. A. Designing for Virtual Communities in the Service of Learning (Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives) / S. A. Barab, R. Kling, J. H. Gray. – Cambridge University Press, 2004. – 478 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Роман Орестович Корж, Андрій Миколайович Пелещишин
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.