Аналіз можливостей підвищення енергетичних показників асинхронних електродвигунів пропульсівних комплексів автономних плавальних апа-ратів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.126144Ключові слова:
автономний плавальний апарат, енергетичні показники, трифазний асинхронний електродвигун, частотний перетворювачАнотація
Представлені можливості підвищення енергетичних показників трифазних загальнопромислових асинхронних електродвигунів (АД), що використовуються у автономних плавальних апаратах (АПА). На основі методу аналогій обґрунтовано застосування укорочених трифазних чотириполюсних АД замість двополюсних. Розраховані основні конструкційні й енергетичні характеристики модернізованих АД. Доведено, що для модернізованого чотириполюсного АД АПА суттєво знижуються масогабаритні показники при мінімальній його конструкційної модернізації
Посилання
- Ageev, M. D., Kiselev, L. V., Matvienko, Yu. V. (2005). Autonomous underwater robots: systems and technologies. Мoscow: Nauka, 398.
- Budashko, V. V., Onishchenko, O. A., Yushkov, E. A. (2014). Physical simulation of a multifunctional propulsion complex. Zbirnyk naukovykh prats Viyskovoi akademiyi, 2, 88–92.
- Eriksen, C. C., Osse, T. J., Light, R. D., Wen, T., Lehman, T. W., Sabin, P. L. et. al. (2001). Seaglider: a long-range autonomous underwater vehicle for oceanographic research. IEEE Journal of Oceanic Engineering, 26 (4), 424–436. doi: 10.1109/48.972073
- Underwater killers of aircraft carriers: deep drones against USА naval forces. Available at: https://tvzvezda.ru/news/forces/content/201504271716-4r23.htm
- Hiroji, K. (1997). Pat. No. JP10285888. High frequency induction motor. MPK6 H02K 17/16. No. JP19970098505; declareted: 31.03.1997; published: 23.10.1998.
- Volyanskij, S. M. (2014). Synthesis of the mathematical model of the propulsion-steering complex of the underwater vehicle as a control object. Vіsnik Nacіonal'nogo unіversitetu korablebuduvannya, 2.
- De Almeida, A. T., Fong, J., Falkner, H., Bertoldi, P. (2017). Policy options to promote energy efficient electric motors and drives in the EU. Renewable and Sustainable Energy Reviews, 74, 1275–1286. doi: 10.1016/j.rser.2017.01.112
- Farhani, F., Zaafouri, A., Chaari, A. (2017). Real time induction motor efficiency optimization. Journal of the Franklin Institute, 354 (8), 3289–3304. doi: 10.1016/j.jfranklin.2017.02.012
- Supervision, N. I., Larionov, V. N. (2005). The electric drive of a hand power tool on the frequency converter system asynchronous motor. Bulletin of the Chechen State University, 2, 37–45.
- Voitekh, O. A., Voitekh, O. A., Popovych, O. M. (2003). Vybir ta adaptatsiya seriynykh asynkhronnykh dvyhuniv dlia roboty vid dzherel rehuliuiemoi chastoty. Pratsi IED NANU, 3 (6), 34–39.
- Kldiashvili, V. I., Natrishvili, G. M., Shermazanashvili, A. G., Meboniya, S. A. (2015). Method of recalculation of electric motor parameters for a regulated asynchronous electric drive of vehicles. Archivarius, 3 (3), 86–89.
- Recalculation of asynchronous motors for other voltage, speed and frequency of power supply. Available at: http://helpiks.org/6-38776.html
- Computer Model Asynchronous Transmitters and Transformers. Available at: http://www.rgups.ru/site/assets/files/50215/komputernoe_modelirovanie_asinhronnyh_dvigatelei_i_transformatorov.pdf
- Geisbert, J. S. (2007). Hydrodynamic Modeling for Autonomous Underwater Vehicles Using Computational and Semi-Empirical Methods. Virginia Polytech Institute and State University, Blacksburg, 99.
- Kravchik, A. Eh., Shlaf, M. M., Afonin, V. I., Sobolenskaya, E. A. (1982). Asynchronous motors of 4A series. Мoscow: Ehnergoatomizdat, 504.
- Kacman, M. M. (2005). Handbook of Electrical Machines. Мoscow: Akademiya, 480.
- Zhivitsa, V. I. (1999). Modern electric drive for refrigeration systems. Refrigeration engineering and technology, 64, 112–116.
- Onischenko, O. A. (2006). Electric drive of condensing systems for refrigeration systems. Elektromashinostroenie i elektrooborudovanie, 66, 190–192.
- Bukhanovsky, A. V., Nechaev, Yu. I. (2012). Metaontology of the research design of marine mobile objects. Ontology of Design, 1, 53–63.
- Search explorations of storm seaworthiness of the ship. Available at: http://khramushin.narod.ru/Vlad_R1.html#c12a
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Yana Volyanskaya, Sergey Volyanskiy, Oleg Onishchenko, Stanislav Nykul
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.