Аналіз моделювання впливу довжини головної дуги безпеки на міцність шасі класу формула студент

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.162833

Ключові слова:

шасі, проектування та аналіз шасі, моделювання в Autodesk Inventor, зміна довжини дуги безпеки, механічні властивості

Анотація

Шасі є дуже важливою частиною транспортного засобу, на якій будується весь кузов. Всі зовнішні навантаження транспортного засобу включають власну вагу, яку підтримує шасі. Проектування та аналіз шасі грають важливу роль в створенні транспортного засобу. Щоб розкрити феномен автомобіля класу Формула Студент, було виконано моделювання в Autodesk Inventor зі зміною довжини дуги безпеки і статичного навантаження 9, 6 і 5 кН. Матеріалом шасі є вуглецева сталь з механічними властивостями, відповідними до нормативних стандартiв. Результати, отримані в даному дослідженні, показують, що співвідношення довжини головної дуги безпеки до нормального напруження і прогину однакове, чим більше значення довжини головної дуги безпеки, тим вище значення нормального напруження і прогину. Співвідношення між довжиною головної дуги безпеки і нормальним напруженням полягає в тому, що чим більше значення довжини головної дуги безпеки, тим вище значення нормального напруження. У той час як співвідношення між довжиною головної дуги безпеки і напруженням зсуву показує, що чим більше довжина головної дуги безпеки, тим нижче значення напруги зсуву Т-х. Співвідношення між довжиною головної дуги безпеки, нормальним напруженням і напруженням зсуву T-y однакове, а саме, чим більше значення довжини головної дуги безпеки, тим вище значення нормального напруження і напруження зсуву T-y. Співвідношення довжини головної дуги безпеки до нормальних напружень полягає в тому, що чим більше довжина головної дуги безпеки, тим вище значення нормального і крутильного напруження. Результати випробувань нормального, зсувного і крутильного напруження показали, що шасі типу B з висотою головної дуги безпеки 504 мм і довжиною 125 мм відповідає вимогам

Біографії авторів

Rudi Siswanto, Lambung Mangkurat University Jl. Brigjen. H. Hasan Basri, Kotak Pos 219, Banjarmasin, Indonesia, 70123

Masters of Mechanical Engineering, Researcher

Department of Mechanical Engineering

Rachmat Subagyo, Lambung Mangkurat University Jl. Brigjen. H. Hasan Basri, Kotak Pos 219, Banjarmasin, Indonesia, 70123

Doctor of Mechanical Engineering, Researcher

Department of Mechanical Engineering

Hajar Isworo, Lambung Mangkurat University Jl. Brigjen. H. Hasan Basri, Kotak Pos 219, Banjarmasin, Indonesia, 70123

Masters of Mechanical Engineering, Researcher

Department of Mechanical Engineering

Femiana Gapsari, Brawijaya University Jl. Mayjen Haryono, 167, Malang, Indonesia, 65145

Doctor of Mechanical Engineering, Researcher

Department of Mechanical Engineering

Посилання

  1. Zolina, T. V., Sadchikov, P. N. (2012). Modeling of Structural Behaviour of An Industrial Building with Account for the Variation of Rigidity in the Course of its Operation. Designing and detailing of building systems. Mechanics in civil engineering, 10, 69–76.
  2. Marzuki, M. A. B., Abu Bakar, M. A., Mohammed Azmi, M. F. (2015). Designing space frame race car chassis structure using natural frequencies data from ansys mode shape analysis. International Journal of Information Systems and Engineering, 3 (1), 54–63. doi: https://doi.org/10.24924/ijise/2015.11/v3.iss1/54.63
  3. Nugroho, U., Anis, S., Kusumawardani, R., Khoiron, A. M., Maulana, S. S., Irvandi, M., Mashdiq, Z. P. (2018). Frame Analysis of UNNES Electric Bus Chassis Construction Using Finite Element Method. Engineering International Conference (EIC2017) AIP Conf. Proc., 1941, 020017-1–020017-4. doi: https://doi.org/10.1063/1.5028075
  4. Taufik, A. Z., Rashid, N., lan, M., Faruq, M., Zahir, M. (2014). Electric car chassis design and analysis by using CATIA V5 R19. IOSR Journal of Mechanical and Civil Engineering, 11 (4), 56–69. doi: https://doi.org/10.9790/1684-11435669
  5. Wang, H., Tan, K. H., Yang, B., Peng, J. (2017). 15.04: Parametric study on steel beams with fin-plate joints under falling floor impact. Ce/papers, 1 (2-3), 3910–3919. doi: https://doi.org/10.1002/cepa.447
  6. Belingardi, G., Obradovic, J. (2010). Design of the Impact Attenuator for a Formula Student Racing Car: Numerical Simulation of the Impact Crash Test. Journal of the Serbian Society for Computational Mechanics, 4 (1), 52–65.
  7. Jang, C., Quagliato, L., Murugesan, M., Kim, D., Lee, C., Kim, N. (2017). Material property of metal skin – sheet molding compound laminate structures for the production of lightweight vehicles body frame. Procedia Engineering, 207, 878–883. doi: https://doi.org/10.1016/j.proeng.2017.10.845
  8. Shukla, S., Agnihotri, S., Sahoo, R. R. (2016). Design and Analysis of Formula SAE Chassis. Journal of Aeronautical and Automotive Engineering (JAAE), 3 (1), 26–32.
  9. Ramesh kumar, S., Dhandapani, N. V., Parthiban, S., Kamalraj, D., Meganathan, S., Muthuraja, S. (2018). Design and Analysis of Automotive Chassis Frame using Finite Element Method. International Journal of Pure and Applied Mathematics, 118 (20), 961–972.
  10. Pamungkas, P. M., Adhitya, M., Sumarsono, D. A. (2017). Design and Analysis of Tubular Space-Frame Chassis with Impact Absorbers on Sports Car Electric Vehicle. International Journal of Innovative Research in Science, Engineering and Technology, 6 (10), 20923–20928.
  11. Mat, M. H., Ghani, A. R. A. (2012). Design and Analysis of “Eco” Car Chassis. Procedia Engineering, 41, 1756–1760. doi: https://doi.org/10.1016/j.proeng.2012.07.379
  12. Markov, O. E., Perig, A. V., Zlygoriev, V. N., Markova, M. A., Grin, A. G. (2016). A new process for forging shafts with convex dies. Research into the stressed state. The International Journal of Advanced Manufacturing Technology, 90 (1-4), 801–818. doi: https://doi.org/10.1007/s00170-016-9378-6
  13. Mohamad, M. L., Rahman, M. T. A., Khan, S. F., Basha, M. H., Adom, A. H., Hashim, M. S. M. (2017). Design and static structural analysis of a race car chassis for Formula Society of Automotive Engineers (FSAE) event. Journal of Physics: Conference Series, 908, 012042. doi: https://doi.org/10.1088/1742-6596/908/1/012042
  14. Sachin, P., Vyavahare, A. Y. (2014). Effect of Gap on Strength of Fillet Weld Loaded in Out-of-Plane Bending. Advances in Structural Engineering, 2409–2416. doi: https://doi.org/10.1007/978-81-322-2187-6_183

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-01

Як цитувати

Siswanto, R., Subagyo, R., Isworo, H., & Gapsari, F. (2019). Аналіз моделювання впливу довжини головної дуги безпеки на міцність шасі класу формула студент. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(7 (100), 22–29. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2019.162833

Номер

Розділ

Прикладна механіка