Експериментальний аналіз у випробувальній установці для визначення температури на поверхні ротора дискового гальма з використанням тертьової термопари

Автор(и)

  • Mohammad Adhitya Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424, Індонезія https://orcid.org/0000-0002-1575-613X
  • Rolan Siregar Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424 Universitas Darma Persana Jl. Taman Malaka Selatan, RT.8/RW.6, Pd. Klp., Kec. Duren Sawit, Kota Jakarta Timur, Daerah Khusus Ibukota Jakarta, 13450, Індонезія https://orcid.org/0000-0002-0300-7094
  • Danardono A Sumarsono Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424, Індонезія https://orcid.org/0000-0002-9892-4855
  • Nazaruddin Nazaruddin Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424, Індонезія https://orcid.org/0000-0002-8081-7939
  • Ghany Heryana Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424, Індонезія https://orcid.org/0000-0001-8629-8327
  • Sonki Prosetyo Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424, Індонезія https://orcid.org/0000-0002-1191-5287
  • Fuad Zainuri Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424, Індонезія https://orcid.org/0000-0001-8996-281X

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2020.191949

Ключові слова:

тертьова термопара, дискове гальмо, визначення температури при гальмуванні

Анотація

Відмова гальм є однією з причин нещасних випадків зі смертельними наслідками, оскільки транспортний засіб не може управлятися належним чином. Тому небхідно негайно оцінити дослідження щодо підвищення безпеки гальм. Температура при гальмуванні використовується в якості показника ефективності гальмування. Якщо показання температурного сигналу відрізняються від нормального сигналу гальмування, це стає ознакою несправності гальм. Як виміряти температуру обертових гальмівних роторів і які датчики дозволяють використовувати її в реальних транспортних засобах є головним питанням в даному дослідженні. У цій статті представлені два типи датчиків, що дозволяють визначати температуру при гальмуванні, а саме тертьова термопара і датчик термопари, вставлений в колодку з отворами. Очікується, що датчик тертьової термопари буде виробляти більш високу температуру, оскільки між тертьовою сталлю і диском ротора існує ефект тертя, тоді як датчик в отворі колодки покаже реальне значення. Однак при використанні реального транспортного засобу вимірювання температури шляхом пробивання отворів не рекомендується, оскільки це може привести до потенційного пошкодження самої колодки. При використанні інфрачервоного датчика установка простіше, проте даний метод є неприйнятним, оскільки брудні умови, такі як пил або липкий бруд на поверхні датчика, будуть перешкоджати зчитуванню показань датчика. Тому використання тертьової термопари буде ефективніше в реальних транспортних засобах. Отже, вимірювання температури тертьової термопарою необхідно проводити з поправочним коефіцієнтом, який відноситься до фактичної температури. На підставі проведених випробувань результати вимірювань за допомогою тертьової термопари (T4) можна перетворити в рівняння T=–0,0058T42+2,7668T4–81,257. Таким чином, як зробити це рівняння може бути запропоновано для розробки системи попередження про небезпеку, пов’язаної з пристроями визначення ефективності гальмування

Спонсори дослідження

  • Thank you to the Ministry of Research
  • Technology and Higher Education (RISTEKDIKTI) which has provided research grants to researchers in Indonesia with PDUPT (NKB-1648/UN2.R3.1/HKP.05.00/2019) scheme for 2019.

Біографії авторів

Mohammad Adhitya, Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424

Doctor Ingenieur Degree, Lecturer

Department of Mechanical Engineering

Head of Research Center

Research Center for Advanced Vehicle (RCAVe)

Rolan Siregar, Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424 Universitas Darma Persana Jl. Taman Malaka Selatan, RT.8/RW.6, Pd. Klp., Kec. Duren Sawit, Kota Jakarta Timur, Daerah Khusus Ibukota Jakarta, 13450

Doctoral Student

Research Center for Advanced Vehicle (RCAVe)

Lecturer

Department of Mechanical Engineering

Danardono A Sumarsono, Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424

Professor

Mechanical Engineering Department

Advisor

Research Center for Advanced Vehicle (RCAVe)

Nazaruddin Nazaruddin, Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424

Doctoral Student

Research Center for Advanced Vehicle (RCAVe)

Ghany Heryana, Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424

Doctoral Student

Research Center for Advanced Vehicle (RCAVe)

Sonki Prosetyo, Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424

Doctoral Student

Research Center for Advanced Vehicle (RCAVe)

Fuad Zainuri, Universitas Indonesia Jl. Margonda Raya, Pondok Cina, Kecamatan Beji, Kota Depok, Jawa Barat, 16424

Doctoral Student

Research Center for Advanced Vehicle (RCAVe)

Посилання

  1. Lismartini, E., Nugraha, B. (2020). More than 27 Thousands of Lives Hovered on the Street. Available at: https://www.viva.co.id/berita/nasional/
  2. Day, A. (2014). Braking of Road Vehicles. Elsevier, 488. doi: https://doi.org/10.1016/c2011-0-07386-6
  3. Sumarsono, D. A., Siregar, R., Adhitya, M. (2018). Algorithm For Determining The Feasibility of Braking Systems Operation Of Passengers Car In Matlab Simulink. Prosiding Seminar Nasional Tahunan Teknik Mesin (SNTTM), 17, 1–5.
  4. Owusu-Ansah, P., Alhassan, T., Frimpong, A., Agyei Agyemang, A. (2014). Survey of the Causes of Brake Failure in Commercial Mini-buses in Kumasi. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology, 7 (23), 4877–4882. doi: https://doi.org/10.19026/rjaset.7.878
  5. Chandra Verma, P., Menapace, L., Bonfanti, A., Ciudin, R., Gialanella, S., Straffelini, G. (2015). Braking pad-disc system: Wear mechanisms and formation of wear fragments. Wear, 322-323, 251–258. doi: https://doi.org/10.1016/j.wear.2014.11.019
  6. Road vehicles Braking systems - Temperature measuring methods (2010). SASO.
  7. Husaini, M., Krishnan, P., Yaacob, S. (2018). Data Analysis for Braking System in Time Domain for Fault Diagnosis. International Research Journal of Engineering and Technology, 05 (08), 348–354.
  8. Jegadeeshwaran, R., Sugumaran, V. (2015). Brake fault diagnosis using Clonal Selection Classification Algorithm (CSCA) – A statistical learning approach. Engineering Science and Technology, an International Journal, 18 (1), 14–23. doi: https://doi.org/10.1016/j.jestch.2014.08.001
  9. Chaudhary, A., Jariya, K., Sharma, M. K., Kumar, M. V. (2016). Automatic brake failure indicator. International Journal of Engineering Sciences & Research Technology, 5 (4), 928–933.
  10. Siva, G. V., Reddy, B. C. M. (2018). Automobile Brake Failure Indicator, 4 (7), 322–326.
  11. Agudelo, C. E., Ferro, E. (2005). Technical overview of brake performance testing for Original Equipment and Aftermarket industries in the US and European markets. Link Eng.
  12. Sarip, S. (2013). Design Development of Lightweight Disc Brake for Regenerative Braking – Finite Element Analysis. International Journal of Applied Physics and Mathematics, 52–58. doi: https://doi.org/10.7763/ijapm.2013.v3.173
  13. Neis, P. D., Kruze, G. A. S., Ferreira, N. F. (2009). Relation between the temperature of the disc measured with thermocouple and by thermography using a reduced scale dynamometer. 20th International Congress of Mechanical Engineering.
  14. Pevec, M., Lerher, T., Potrc, I., Vranesevic, D. (2010). Numerical temperature analysis of brake disc considering cooling. Advanced Engineering, 4 (1), 55–64.
  15. Km, K. R., Bashir, Q., Dar, R. A., Rather, Y. M. (2014). Experimental Test Rig for Surface Temperature Measurements in Disc Brakes. J. Appl. Eng., 2 (11).
  16. Siregar, R., Zainuri, F., Adhitya, M., Sumarsono, R. D. A. (2017). Design a New Generation of Synchromesh Mechanism to Optimization Manual Transmission's Electric Vehicle. Paper presented at The 15th International Conference on Quality in Research (QiR 2017). Bali.
  17. Nazaruddin, N., Zainuri, F., Siregar, R., Heryana, G., Adhitya, M., Sumarsono, D. (2019). Electric power steering: an overview of dynamics equation and how it’s developed for large vehicle. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, 673, 012112. doi: https://doi.org/10.1088/1757-899x/673/1/012112
  18. Adhitya, M., Soemarsono, D. A., Zainuri, F., Prasetyo, S., Fachruddin, Apriana, A. et. al. (2018). Devepolment model of synchromesh mechanism to optimization transmission’s electric vehicle. Paper presented at 31st International Electric Vehicle Symposium and Exhibition, EVS 2018 and International Electric Vehicle Technology Conference 2018, EVTeC 2018. Kobe City.
  19. Brake testing, Braking of Road Vehicles 2012 (2012). University of Bradford U.K., 662.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-30

Як цитувати

Adhitya, M., Siregar, R., Sumarsono, D. A., Nazaruddin, N., Heryana, G., Prosetyo, S., & Zainuri, F. (2020). Експериментальний аналіз у випробувальній установці для визначення температури на поверхні ротора дискового гальма з використанням тертьової термопари. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(5 (104), 6–11. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2020.191949

Номер

Розділ

Прикладна фізика