Визначення потужності маневрового тепловоза з урахуванням місця його експлуатації

Автор(и)

  • Юрій Валентинович Сиротенко Локомотивне депо Харків-Сортувальний 61040, Харківська область, Харків-Сортувальний, Україна https://orcid.org/0000-0002-1440-5397

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.21058

Ключові слова:

аналіз, використання, маневри, навантаження, потужніст, , регресія, режим, розрахунок, тепловоз

Анотація

У статті представлена методика визначення необхідної потужності маневрового тепловоза на конкретному місці його роботи, на основі регресійного аналізу. Вона містить у собі порядок збору інформації про використання тепловоза за обраний проміжок часу, її обробки, розрахунку і одержання необхідного параметра для забезпечення експлуатаційної роботи.

Біографія автора

Юрій Валентинович Сиротенко, Локомотивне депо Харків-Сортувальний 61040, Харківська область, Харків-Сортувальний

Заступник начальника депо

Посилання

  1. Казанцев, В. П. Определение продолжительности маневровых передвижений и выбор маневровых локомотивов [Текст] / В. П. Казанцев // Труды МИИТ. – 1963. – Вып. 203. – С.23-58.
  2. Бабанин, А. Б. Улучшение переходных режимов работы маневровых тепловозов на промежуточных позициях [Текст] / А. Б. Бабанин, Ю. В. Сиротенко, И. В. Мымриков // Локомотивинформ. – 2009. – № 5-6. – С.4-8.
  3. Баранов, Н. А. Особенности процесса разгона двухтактного дизеля с газотурбинным наддувом [Текст] / Н. А. Баранов // Двигатели внутреннего сгорания. М.: НИИинформтяжмаш. – 1965. – Вып. 655. - № 10. – С. 49-56.
  4. Боровой, Н. Е. Влияние веса поездов на объем маневровой работы [Tекст] / Н. Е.Боровой // ТрудыМИИТ. М.: Трансжелдориздат, 1962. – Вып. 137. – 384 с.
  5. Die Modernisierung des Parks der Diesellokomotiven V100-BR211. - Eisenbahningenieur, 1995. – №8. – P. 124-126.
  6. Peters, J. AC traction gains support in the USA [Text] /J. Peters, R. Catuldi // International Railway Journal, 1995. – №6. – P. 61-65.
  7. Swenson, C. AC traction locomotives for heavy in North America [Text] / C. Swenson // Railway Technology International. – 1993. – №4. – P. 77-78.
  8. Greenfield, M. AC traction delivers: new locomotives prove them serves in revenue service [Text] / M. Greenfield // Progressive Railroading. – 1995. – №12. – P. 47-51.
  9. Shtern, V. The new concept of shunting diesel locomotives BR108/109 [Text] / V. Shtern //International Railway Journal. – 1997. – №4. – P. 43-46.
  10. Schwerdtfeger H., Mais K. Erprobung einer neuen dieselelektrischen Lokomotive in Drehstromtechnik bei den Zechenbahn und Hafenbetrieben RuhrMitte der RAG [Text] / H. Schwerdtfeger, K. Maris // Eisenbahntechnishe Rundschau, 1982. – №1-2. – P. 83-90.
  11. Одинцов, Л. В. Вопросы теории маневровой работы [Текст] / Л. В.Одинцов. - М.: Трансжелдориздат, 1947. – 214с.
  12. Сиротенко, Ю. В. Нормування експлуатаційних характеристик маневрових тепловозів за допомогою переносного автоматизованого комплексу [Текст] / Ю. В. Сиротенко, Р. В. Турчинов, С. А. Змій // Зб. наук. праць. Харків.: УкрДАЗТ. - 2011. – Вип. 127. – С.79-83.
  13. Kazancev, V. P. (1963). Opredelenie prodolzhitel’nosti manevrovyh peredvizhenij i vybor manevrovyh lokomotivov. Trudy MIIT, Vol. 203, 23-58.
  14. Babanin, A. B., Sirotenko, Ju. V., Mymrikov I. V. (2009). Uluchshenie perehodnyh rezhimov raboty manevrovyh teplovozov na promezhutochnyh pozicijah. Lokomotiv-inform, 5-6, 4-8.
  15. Baranov, N. A. (1965). Osobennosti processa razgona dvuhtaktnogo dizelja s gazoturbinnym nadduvom. Dvigateli vnutrennego sgoranija. M.: NIIinformtjazhmash, Vol. 655, 10, 49-56.
  16. Borovoj, N. E. (1962). Vlijanie vesa poezdov na ob’em manevrovoj raboty. TrudyMIIT. M.: Transzheldorizdat, Vol. 1 37, 384.
  17. Die Modernisierung des Parks der Diesellokomotiven V100-BR211 (1995). Eisenbahningenieur, 8, 124-126.
  18. Peters, J., Catuldi, R. (1995). AC traction gains support in the USA. International Railway Journal, 6, 61-65.
  19. Swenson, C. (1993). AC traction locomotives for heavy in North America. Railway Technology International, 4, 77-78.
  20. Greenfield, M. (1995). AC traction delivers: new locomotives prove them serves in revenue service. Progressive Railroading, 12, 47-51.
  21. Shtern, V. (1997). The new concept of shunting diesel locomotives BR108/109. International Railway Journal, 4, 43-46.
  22. Schwerdtfeger, H., Mais, K. (1982). Erprobung einer neuen dieselelektrischen Lokomotive in Drehstromtechnik bei den Zechenbahn und Hafenbetrieben RuhrMitte der RAG. Eisenbahntechnishe Rundschau, 1-2, 83-90.
  23. Odincov, L. V. (1947). Voprosy teorii manevrovoj raboty. M.: Transzheldorizdat, 214.
  24. Sirotenko, Ju. V., Turchinov, R. V., Zmіj, S. A. (2011). Normuvannja ekspluatacіjnih harakteristik manevrovih teplovozіv za dopomogoju perenosnogo avtomatizovanogo kompleksu. Harkіv.: UkrDAZT, Vol. 127, 79-83.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-10

Як цитувати

Сиротенко, Ю. В. (2014). Визначення потужності маневрового тепловоза з урахуванням місця його експлуатації. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(8(67), 41–45. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.21058

Номер

Розділ

Енергозберігаючі технології та обладнання