Визначення потужності маневрового тепловоза з урахуванням місця його експлуатації
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2014.21058Ключові слова:
аналіз, використання, маневри, навантаження, потужніст, , регресія, режим, розрахунок, тепловозАнотація
У статті представлена методика визначення необхідної потужності маневрового тепловоза на конкретному місці його роботи, на основі регресійного аналізу. Вона містить у собі порядок збору інформації про використання тепловоза за обраний проміжок часу, її обробки, розрахунку і одержання необхідного параметра для забезпечення експлуатаційної роботи.
Посилання
- Казанцев, В. П. Определение продолжительности маневровых передвижений и выбор маневровых локомотивов [Текст] / В. П. Казанцев // Труды МИИТ. – 1963. – Вып. 203. – С.23-58.
- Бабанин, А. Б. Улучшение переходных режимов работы маневровых тепловозов на промежуточных позициях [Текст] / А. Б. Бабанин, Ю. В. Сиротенко, И. В. Мымриков // Локомотивинформ. – 2009. – № 5-6. – С.4-8.
- Баранов, Н. А. Особенности процесса разгона двухтактного дизеля с газотурбинным наддувом [Текст] / Н. А. Баранов // Двигатели внутреннего сгорания. М.: НИИинформтяжмаш. – 1965. – Вып. 655. - № 10. – С. 49-56.
- Боровой, Н. Е. Влияние веса поездов на объем маневровой работы [Tекст] / Н. Е.Боровой // ТрудыМИИТ. М.: Трансжелдориздат, 1962. – Вып. 137. – 384 с.
- Die Modernisierung des Parks der Diesellokomotiven V100-BR211. - Eisenbahningenieur, 1995. – №8. – P. 124-126.
- Peters, J. AC traction gains support in the USA [Text] /J. Peters, R. Catuldi // International Railway Journal, 1995. – №6. – P. 61-65.
- Swenson, C. AC traction locomotives for heavy in North America [Text] / C. Swenson // Railway Technology International. – 1993. – №4. – P. 77-78.
- Greenfield, M. AC traction delivers: new locomotives prove them serves in revenue service [Text] / M. Greenfield // Progressive Railroading. – 1995. – №12. – P. 47-51.
- Shtern, V. The new concept of shunting diesel locomotives BR108/109 [Text] / V. Shtern //International Railway Journal. – 1997. – №4. – P. 43-46.
- Schwerdtfeger H., Mais K. Erprobung einer neuen dieselelektrischen Lokomotive in Drehstromtechnik bei den Zechenbahn und Hafenbetrieben RuhrMitte der RAG [Text] / H. Schwerdtfeger, K. Maris // Eisenbahntechnishe Rundschau, 1982. – №1-2. – P. 83-90.
- Одинцов, Л. В. Вопросы теории маневровой работы [Текст] / Л. В.Одинцов. - М.: Трансжелдориздат, 1947. – 214с.
- Сиротенко, Ю. В. Нормування експлуатаційних характеристик маневрових тепловозів за допомогою переносного автоматизованого комплексу [Текст] / Ю. В. Сиротенко, Р. В. Турчинов, С. А. Змій // Зб. наук. праць. Харків.: УкрДАЗТ. - 2011. – Вип. 127. – С.79-83.
- Kazancev, V. P. (1963). Opredelenie prodolzhitel’nosti manevrovyh peredvizhenij i vybor manevrovyh lokomotivov. Trudy MIIT, Vol. 203, 23-58.
- Babanin, A. B., Sirotenko, Ju. V., Mymrikov I. V. (2009). Uluchshenie perehodnyh rezhimov raboty manevrovyh teplovozov na promezhutochnyh pozicijah. Lokomotiv-inform, 5-6, 4-8.
- Baranov, N. A. (1965). Osobennosti processa razgona dvuhtaktnogo dizelja s gazoturbinnym nadduvom. Dvigateli vnutrennego sgoranija. M.: NIIinformtjazhmash, Vol. 655, 10, 49-56.
- Borovoj, N. E. (1962). Vlijanie vesa poezdov na ob’em manevrovoj raboty. TrudyMIIT. M.: Transzheldorizdat, Vol. 1 37, 384.
- Die Modernisierung des Parks der Diesellokomotiven V100-BR211 (1995). Eisenbahningenieur, 8, 124-126.
- Peters, J., Catuldi, R. (1995). AC traction gains support in the USA. International Railway Journal, 6, 61-65.
- Swenson, C. (1993). AC traction locomotives for heavy in North America. Railway Technology International, 4, 77-78.
- Greenfield, M. (1995). AC traction delivers: new locomotives prove them serves in revenue service. Progressive Railroading, 12, 47-51.
- Shtern, V. (1997). The new concept of shunting diesel locomotives BR108/109. International Railway Journal, 4, 43-46.
- Schwerdtfeger, H., Mais, K. (1982). Erprobung einer neuen dieselelektrischen Lokomotive in Drehstromtechnik bei den Zechenbahn und Hafenbetrieben RuhrMitte der RAG. Eisenbahntechnishe Rundschau, 1-2, 83-90.
- Odincov, L. V. (1947). Voprosy teorii manevrovoj raboty. M.: Transzheldorizdat, 214.
- Sirotenko, Ju. V., Turchinov, R. V., Zmіj, S. A. (2011). Normuvannja ekspluatacіjnih harakteristik manevrovih teplovozіv za dopomogoju perenosnogo avtomatizovanogo kompleksu. Harkіv.: UkrDAZT, Vol. 127, 79-83.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Юрій Валентинович Сиротенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.