Особливості застосування моделі 6А’s для оцінки ефективності рекламного проекту на прикладі кампанії щодо набору абітурієнтів до ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2411Ключові слова:
Pекламний проект, закони проектного управлінняАнотація
В статті запропоновано оцінювати ефективність управління рекламними проектами не тільки за кінцевими результатами, а й по тому наскільки методи й механізми реалізації проектів відповідають основним законам проектного управління. Це наукове положення підтверджене на прикладі проекту рекламних акцій щодо залучення абітурієнтів до ВНЗПосилання
- Вайсман В.А. Теория проектно-ориентованого управления: обоснование закона Бушуева С.Д. [Текст] / Вайсман В.А., Гогунський В.Д., Руденко С.В. // Наук. записки Міжнар. гуманіт. ун-ту : Зб. / Під. ред. д.т.н. проф. Рибака А.І. – Одеса : Міжнар. гуманіт. ун-т, 2009. – Вип. 16. : Серія „Управління проектами та програмами”. – С. 9-13.
- Гогунский В.Д. Основные законы проектного менеджмента / Гогунский В.Д., Руденко С.В [Текст] // Матеріали IV міжнар. конф. : «Управління проектами: стан та перспективи». – Миколаїв : НУК, 2008. – С. 37-40.
- Оборская А.Г. Методика определения результативности рекламного проекта [текст] / Оборская А.Г.// Восточно-европейский журнал передових технологий. – № 1/3(43). – Харьков : Техноцентр, 2010. – С. 32-34.
- Бондарь В.И. Проявление закона Кошкина К.В. в безнадежных проектах: признаки, свойства, результаты [Текст] // Бондарь В.И., Гогунский В.Д. // „Управління проектами: стан та перспективи” : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. – Миколаїв : НУК, 2009. – С. 111-112.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ганна Генадіївна Оборська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.