Особливості застосування моделі 6А’s для оцінки ефективності рекламного проекту на прикладі кампанії щодо набору абітурієнтів до ВНЗ

Автор(и)

  • Ганна Генадіївна Оборська Одеський національний політехнічний університет, просп. Шевченко 1, г. Одеса, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2411

Ключові слова:

Pекламний проект, закони проектного управління

Анотація

В статті запропоновано оцінювати ефективність управління рекламними проектами не тільки за кінцевими результатами, а й по тому наскільки методи й механізми реалізації проектів відповідають основним законам проектного управління. Це наукове положення підтверджене на прикладі проекту рекламних акцій щодо залучення абітурієнтів до ВНЗ

Біографія автора

Ганна Генадіївна Оборська, Одеський національний політехнічний університет, просп. Шевченко 1, г. Одеса

Асистент кафедри «Управління системами БЖД»

Посилання

  1. Вайсман В.А. Теория проектно-ориентованого управления: обоснование закона Бушуева С.Д. [Текст] / Вайсман В.А., Гогунський В.Д., Руденко С.В. // Наук. записки Міжнар. гуманіт. ун-ту : Зб. / Під. ред. д.т.н. проф. Рибака А.І. – Одеса : Міжнар. гуманіт. ун-т, 2009. – Вип. 16. : Серія „Управління проектами та програмами”. – С. 9-13.
  2. Гогунский В.Д. Основные законы проектного менеджмента / Гогунский В.Д., Руденко С.В [Текст] // Матеріали IV міжнар. конф. : «Управління проектами: стан та перспективи». – Миколаїв : НУК, 2008. – С. 37-40.
  3. Оборская А.Г. Методика определения результативности рекламного проекта [текст] / Оборская А.Г.// Восточно-европейский журнал передових технологий. – № 1/3(43). – Харьков : Техноцентр, 2010. – С. 32-34.
  4. Бондарь В.И. Проявление закона Кошкина К.В. в безнадежных проектах: признаки, свойства, результаты [Текст] // Бондарь В.И., Гогунский В.Д. // „Управління проектами: стан та перспективи” : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. – Миколаїв : НУК, 2009. – С. 111-112.

##submission.downloads##

Як цитувати

Оборська, Г. Г. (2012). Особливості застосування моделі 6А’s для оцінки ефективності рекламного проекту на прикладі кампанії щодо набору абітурієнтів до ВНЗ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(7(49), 48–50. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2411

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій