Впровадження бізнес-культури для мексиканських МСП проти глобалізації 4.0
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.263580Ключові слова:
Індустрія 4.0, галузеві компанії, реалізація бізнесу, МСП, Глобалізація 4.0, економічні дії, командна робота, співпраця та адміністраціяАнотація
На бізнес, який провадиться у всьому світі, вплинув феномен Глобалізації 4.0, який дозволив внести різні зміни в усі сторони та види діяльності людини у різних країнах, де є істотна взаємозалежність ринків. Однак вони дають змогу відобразити всю економічну діяльність. У конкретному випадку малих та середніх підприємств (МСП) це явище створює невизначене середовище та відкриває можливість для створення конкурентного середовища та виявлення проблем та можливостей. Багато елементів вважаються випадковими факторами, викликаними Глобалізацією 4.0, які торкаються мексиканських МСП. У цій роботі показано, які чинники впливають на економічні аспекти та яке значення має культурний фактор; також розглядається проблема командної роботи, співробітництва, єдності та управління наявними ресурсами. Хоча у Мексиці існує впливова ділова культура, вона застосовується у цих компаніях; деякі, здається, не знають про ситуацію, що обмежує їхню участь у веденні міжнародного бізнесу та підвищує їхню глобальну конкурентоспроможність. У цій статті представлені результати якісного дослідження, заснованого на обґрунтованій теорії, запропонованій Глейзером та Штраусом у 1967 р.; отримані результати показують, як необхідно розвивати культурні аспекти, щоб МСП могли досягти розвитку та стійкості з часом. Глобалізація 4.0 – це явище, яке зачіпає міжнародні компанії і є діями і стратегіями, спрямованими на отримання переваги перед іншими компаніями, але те, що відбувається з МСП, відрізняється; ці типи компаній не мають економічних ресурсів, і Глобалізація 4.0 стає недоліком. У даному дослідженні 80 % МСП не мають ділової культури та не готові до Глобалізації 4.. Також виявлено, що 35 % мексиканських МСП витрачають час на неправильні методи; навчання було відсутнє у 32 % навчальних випадків.
Спонсор дослідження
- We appreciate the facilities granted to carry out this work to the Instituto Politécnico Nacional through the Secretariat of Research and Postgraduate with the SIP: 20220233, 20220556, and 20221302 projects. Furthermore, to the Interdisciplinary Unit of Engineering and Social and Administrative Sciences, Center for Technological Innovation and Development in Computing and Digital Technologies Research and Development Center. Likewise, the Program of Stimulus to the Researchers' Performance (EDI) and the Program of Stimulus COFAA, PEDD, CONACYT, and Instituto Técnologico Superior del Oriente del Estado de Hidalgo (ITESA).
Посилання
- Bianchi, F., Civelli, A. (2013). Globalization and Inflation: Structural Evidence from a Time Varying VAR Approach. SSRN Electronic Journal. doi: https://doi.org/10.2139/ssrn.2316880
- Hammer, L. B., Neal, M. B. (2008). Working sandwiched-generation caregivers: Prevalence, characteristics, and outcomes. The Psychologist-Manager Journal, 11 (1), 93–112. doi: https://doi.org/10.1080/10887150801967324
- Baber, H. E. (2012). Globalization. The Routledge Companion to Theism. doi: https://doi.org/10.4324/9780203123294.ch37
- Porter, M. E. (1981). The Contributions of Industrial Organization To Strategic Management. Academy of Management Review, 6 (4), 609–620. doi: https://doi.org/10.5465/amr.1981.4285706
- Levitt, T. (1993). Globalization 4.0 of markets. Readings in International Business: A Decision Approach.
- Choi, J.-B. (2002). Globalization and Culture. Journal of Communication Inquiry, 26 (4), 446–450. doi: https://doi.org/10.1177/0196859902026004007
- Wade, R. H. (2004). Is Globalization Reducing Poverty and Inequality? International Journal of Health Services, 34 (3), 381–414. doi: https://doi.org/10.2190/g8f1-01fl-medw-jvg1
- Krugman, P. R., Venables, A. J. (1995). Globalization and the Inequality of Nations. NBER Working Paper No. w5098. Available at: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=225876
- Porter, M. E., Stern, S., Green, M. (2014). Social Progress Index 2014 Executive Summary. Available at: https://www.socialprogress.org/static/8ae51e47705a43b4db48be81856b8432/2014-social-progress-index-exec-summary.pdf
- Porter, M. E., Stern, S., Green, M. (2015). Social Progress Index 2015 Executive Summary. Available at: https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Documents/About-Deloitte/gx-cr-social-progress-index-executive-summary-2015.pdf
- Porter, M. E., Stern, S., Green, M. (2016). Social Progress Index 2016 Executive Summary. Available at: https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/mx/Documents/about-deloitte/Social-Progress-Index-2016-Report.pdf
- Sousa, R. M., Ferri, C. P., Acosta, D., Guerra, M., Huang, Y., Jacob, K. et. al. (2010). The contribution of chronic diseases to the prevalence of dependence among older people in Latin America, China and India: a 10/66 Dementia Research Group population-based survey. BMC Geriatrics, 10 (1). doi: https://doi.org/10.1186/1471-2318-10-53
- Martin, J. (2021). The Global Crisis of Commodity Glut During the Second World War. The International History Review, 43 (6), 1273–1290. doi: https://doi.org/10.1080/07075332.2020.1871053
- López-Alonso, M., Vélez-Grajales, R. (2019). Height and inequality in post-1950 mexico: a history of stunted growth. Revista de Historia Económica / Journal of Iberian and Latin American Economic History, 37 (2), 271–296. doi: https://doi.org/10.1017/s0212610919000065
- Weisbrot, M., Merling, L., Mello, V., Lefebvre, S., Sammut, J. (2018). Did Nafta Help Mexico? An Update After 23 Years. Mexican Law Review, 1 (1). doi: https://doi.org/10.22201/iij.24485306e.2018.1.12515
- Ul Din, S. M., Abu-Bakar, A., Regupathi, A. (2017). Does insurance promote economic growth: A comparative study of developed and emerging/developing economies. Cogent Economics & Finance, 5 (1), 1390029. doi: https://doi.org/10.1080/23322039.2017.1390029
- Olayungbo, D. O., Akinlo, A. E. (2016). Insurance penetration and economic growth in Africa: Dynamic effects analysis using Bayesian TVP-VAR approach. Cogent Economics & Finance, 4 (1), 1150390. doi: https://doi.org/10.1080/23322039.2016.1150390
- Iyoboyi, M., Muftau, O. (2014). Impact of exchange rate depreciation on the balance of payments: Empirical evidence from Nigeria. Cogent Economics & Finance, 2 (1), 923323. doi: https://doi.org/10.1080/23322039.2014.923323
- Piekkola, H. (2018). Internationalization via export growth and specialization in Finnish regions. Cogent Economics & Finance, 6 (1), 1514574. doi: https://doi.org/10.1080/23322039.2018.1514574
- Evrensel, A. Y. (2021). Are constitutional characteristics a proxy for institutional quality? Evidence from 109 countries. Cogent Economics & Finance, 9 (1). doi: https://doi.org/10.1080/23322039.2021.1911909
- Aydin, O. T. (2021). Globalization 4.0’s Effects on Internationalization of Higher Education: Technology, Internationalization at Home and New Hubs. Journal of Interdisciplinary Studies in Education, 10 (2), 49–64. Available at: https://www.ojed.org/index.php/jise/article/view/3833
- Staniewski, M. W. (2016). The contribution of business experience and knowledge to successful entrepreneurship. Journal of Business Research, 69 (11), 5147–5152. doi: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.04.095
- Ousghir, S., Daoud, M. (2022). Exploratory study on innovation management in startups, an attempt to design it through the business model. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (13 (115)), 20–26. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.251845
- Decker, R., Haltiwanger, J., Jarmin, R., Miranda, J. (2014). The Role of Entrepreneurship in US Job Creation and Economic Dynamism. Journal of Economic Perspectives, 28 (3), 3–24. doi: https://doi.org/10.1257/jep.28.3.3
- Palacios-Duarte, P. D., Saavedra-García, M. L., Cortés-Castillo, M. del R. (2020). Estudio comparativo de rendimientos empresariales de hombres y mujeres en México: una aproximación empírica. Revista Finanzas y Política Económica, 12 (2), 431–459. doi: https://doi.org/10.14718/revfinanzpolitecon.v12.n2.2020.3375
- León‐Soriano, R., Jesús Muñoz‐Torres, M., Chalmeta‐Rosaleñ, R. (2010). Methodology for sustainability strategic planning and management. Industrial Management & Data Systems, 110 (2), 249–268. doi: https://doi.org/10.1108/02635571011020331
- Aboramadan, M., Albashiti, B., Alharazin, H., Zaidoune, S. (2019). Organizational culture, innovation and performance: a study from a non-western context. Journal of Management Development, 39 (4), 437–451. doi: https://doi.org/10.1108/jmd-06-2019-0253
- de-la-Garza-Carranza, M. T., Mueller, C. B., Guzmán-Soria, E. (2011). Organizational culture profile of service and manufacturing businesses in México. INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales, 21 (40), 81–91. Available at: https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=81822453007
- Riff, S., Yagil, Y. (2020). The relationship between home bias and globalization – an international comparison. Managerial Finance, 47 (2), 167–188. doi: https://doi.org/10.1108/mf-10-2019-0534
- Ramón-Molina, D. G., Magaña-Medina, D. E., Aguilar-Morales, N. (2020). Strategies used by SMEs to adapt to Industry 4.0. Journal of Business and SMEs, 6 (18), 12–24. Available at: https://www.ecorfan.org/spain/researchjournals/Negocios_y_PyMES/vol6num18/Journal_of_Business_and_SMEs_V6_N18_2.pdf
- Valdez-Juárez, L. E., Castillo-Vergara, M. (2020). Technological Capabilities, Open Innovation, and Eco-Innovation: Dynamic Capabilities to Increase Corporate Performance of SMEs. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 7 (1), 8. doi: https://doi.org/10.3390/joitmc7010008
- Atristain, C., Rajagopal (2010). Conceptual Perspectives on Organizational Performance and Competitiveness of SMEs in Mexico. Journal of Transnational Management, 15 (4), 322–349. doi: https://doi.org/10.1080/15475778.2010.525490
- Foucault, M. (1999). Obras esenciales. Barcelona: Paidós.
- Gladden, M. E. (2019). Who Will Be the Members of Society 5.0? Towards an Anthropology of Technologically Posthumanized Future Societies. Social Sciences, 8 (5), 148. doi: https://doi.org/10.3390/socsci8050148
- Potočan, V., Mulej, M., Nedelko, Z. (2020). Society 5.0: balancing of Industry 4.0, economic advancement and social problems. Kybernetes, 50 (3), 794–811. doi: https://doi.org/10.1108/k-12-2019-0858
- Alveiro, D. (2013). La teoría fundamentada como metodología para la integración del análisis procesual y estructural en la investigación de las representaciones sociales. CES Psicología, 6 (1), 122–133. Available at: https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=423539419008
- Shen, M., Yang, C., Wu, C., Huang, H., Lin, Y., Shyu, Y. L., Chung, S. (2020). Resuming Normal Life as a Family Caregiver During Drip‐Like Recovery of Older Persons With Cognitive Impairment Recovering From Hip Surgery: A Grounded Theory. Journal of Nursing Scholarship, 52 (3), 250–260. doi: https://doi.org/10.1111/jnu.12554
- Glaser, B. G. Strauss, A. L. (1999). The Discovery of Grounded Theory: Strategies for Qualitative Research. Routledge, 282. doi: https://doi.org/10.4324/9780203793206
- Campo, M., Labarca, C. (2009). La teoría fundamentada en el estudio empírico de las representaciones sociales: un caso sobre el rol orientador del docente. Opción, 25 (60), 41–54.
- Roy, C. K., Cordy, J. R., Koschke, R. (2009). Comparison and evaluation of code clone detection techniques and tools: A qualitative approach. Science of Computer Programming, 74 (7), 470–495. doi: https://doi.org/10.1016/j.scico.2009.02.007
- Aminu, I. M., Shariff, M. N. M. (2015). Determinants of SMEs Performance in Nigeria: A Pilot Study. Mediterranean Journal of Social Sciences, 6 (1), 156–164. doi: https://doi.org/10.5901/mjss.2015.v6n1p156
- Ghobakhloo, M., Hong, T. S., Sabouri, M. S., Zulkifli, N. (2012). Strategies for Successful Information Technology Adoption in Small and Medium-sized Enterprises. Information, 3 (1), 36–67. doi: https://doi.org/10.3390/info3010036
- Cerchione, R., Esposito, E. (2017). Using knowledge management systems: A taxonomy of SME strategies. International Journal of Information Management, 37 (1), 1551–1562. doi: https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2016.10.007
- Kolk, A. (2016). The social responsibility of international business: From ethics and the environment to CSR and sustainable development. Journal of World Business, 51 (1), 23–34. doi: https://doi.org/10.1016/j.jwb.2015.08.010
- Guillén, M. F. (2015). International Business. International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences, 480–483. doi: https://doi.org/10.1016/b978-0-08-097086-8.73003-0
- Solberg, C. A. (2017). International Marketing: Strategy Development and Implementation. Routledge, 418. doi: https://doi.org/10.4324/9781315185026
- Christmann, P., Taylor, G. (2002). Globalization and the environment: Strategies for international voluntary environmental initiatives. Academy of Management Perspectives, 16 (3), 121–135. doi: https://doi.org/10.5465/ame.2002.8540373
- Babbar, S., Rai, A. (1993). Competitive intelligence for international business. Long Range Planning, 26 (3), 103–113. doi: https://doi.org/10.1016/0024-6301(93)90012-5
- Marcuse, H. (1972). Counter-revolution and Revolt. Boston: Beacon Press. Available at: https://monoskop.org/images/0/0b/Marcuse_Herbert_Counter-Revolution_and_Revolt.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Raul Junior Sandoval-Gomez, Jesus Antonio Alvarez-Cedillo, Maria Teresa Sarabia-Alonso, Teodoro Alvarez-Sanchez, Rebeca Perez-Garcia, Alexis Gonzalez-Vasquez
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.