Впровадження бізнес-культури для мексиканських МСП проти глобалізації 4.0

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.263580

Ключові слова:

Індустрія 4.0, галузеві компанії, реалізація бізнесу, МСП, Глобалізація 4.0, економічні дії, командна робота, співпраця та адміністрація

Анотація

На бізнес, який провадиться у всьому світі, вплинув феномен Глобалізації 4.0, який дозволив внести різні зміни в усі сторони та види діяльності людини у різних країнах, де є істотна взаємозалежність ринків. Однак вони дають змогу відобразити всю економічну діяльність. У конкретному випадку малих та середніх підприємств (МСП) це явище створює невизначене середовище та відкриває можливість для створення конкурентного середовища та виявлення проблем та можливостей. Багато елементів вважаються випадковими факторами, викликаними Глобалізацією 4.0, які торкаються мексиканських МСП. У цій роботі показано, які чинники впливають на економічні аспекти та яке значення має культурний фактор; також розглядається проблема командної роботи, співробітництва, єдності та управління наявними ресурсами. Хоча у Мексиці існує впливова ділова культура, вона застосовується у цих компаніях; деякі, здається, не знають про ситуацію, що обмежує їхню участь у веденні міжнародного бізнесу та підвищує їхню глобальну конкурентоспроможність. У цій статті представлені результати якісного дослідження, заснованого на обґрунтованій теорії, запропонованій Глейзером та Штраусом у 1967 р.; отримані результати показують, як необхідно розвивати культурні аспекти, щоб МСП могли досягти розвитку та стійкості з часом. Глобалізація 4.0 – це явище, яке зачіпає міжнародні компанії і є діями і стратегіями, спрямованими на отримання переваги перед іншими компаніями, але те, що відбувається з МСП, відрізняється; ці типи компаній не мають економічних ресурсів, і Глобалізація 4.0 стає недоліком. У даному дослідженні 80 % МСП не мають ділової культури та не готові до Глобалізації 4.. Також виявлено, що 35 % мексиканських МСП витрачають час на неправильні методи; навчання було відсутнє у 32 % навчальних випадків.

Спонсор дослідження

  • We appreciate the facilities granted to carry out this work to the Instituto Politécnico Nacional through the Secretariat of Research and Postgraduate with the SIP: 20220233, 20220556, and 20221302 projects. Furthermore, to the Interdisciplinary Unit of Engineering and Social and Administrative Sciences, Center for Technological Innovation and Development in Computing and Digital Technologies Research and Development Center. Likewise, the Program of Stimulus to the Researchers' Performance (EDI) and the Program of Stimulus COFAA, PEDD, CONACYT, and Instituto Técnologico Superior del Oriente del Estado de Hidalgo (ITESA).

Біографії авторів

Raul Junior Sandoval-Gomez, Instituto Politecnico Nacional

PhD. Public Relations

Section of Postgraduate Studies and Research of the Interdisciplinary Professional Unit of Social and Administrative Sciences of the IPN

Jesus Antonio Alvarez-Cedillo, Instituto Politecnico Nacional

PhD Education

Section of Postgraduate Studies and Research of the Interdisciplinary Professional Unit of Social and Administrative Sciences of the IPN

Maria Teresa Sarabia-Alonso, Instituto Tecnologico Superior del Oriente del Estado de Hidalgo

Master in Business Management

Departament of Administration

Teodoro Alvarez-Sanchez, Instituto Politecnico Nacional

PhD. Informatic Sciences Section of Postgraduate Studies

Section of Postgraduate Studies and Research of the CITEDI

Rebeca Perez-Garcia, Instituto Politecnico Nacional

Masters in Administration

Section of Postgraduate Studies and Research of the Interdisciplinary Professional Unit of Social and Administrative Sciences of the IPN

Alexis Gonzalez-Vasquez, Instituto Politecnico Nacional

Master in Computer Technology

Section of Postgraduate Studies and Research of the Interdisciplinary Professional Unit of Social and Administrative Sciences of the IPN

Посилання

  1. Bianchi, F., Civelli, A. (2013). Globalization and Inflation: Structural Evidence from a Time Varying VAR Approach. SSRN Electronic Journal. doi: https://doi.org/10.2139/ssrn.2316880
  2. Hammer, L. B., Neal, M. B. (2008). Working sandwiched-generation caregivers: Prevalence, characteristics, and outcomes. The Psychologist-Manager Journal, 11 (1), 93–112. doi: https://doi.org/10.1080/10887150801967324
  3. Baber, H. E. (2012). Globalization. The Routledge Companion to Theism. doi: https://doi.org/10.4324/9780203123294.ch37
  4. Porter, M. E. (1981). The Contributions of Industrial Organization To Strategic Management. Academy of Management Review, 6 (4), 609–620. doi: https://doi.org/10.5465/amr.1981.4285706
  5. Levitt, T. (1993). Globalization 4.0 of markets. Readings in International Business: A Decision Approach.
  6. Choi, J.-B. (2002). Globalization and Culture. Journal of Communication Inquiry, 26 (4), 446–450. doi: https://doi.org/10.1177/0196859902026004007
  7. Wade, R. H. (2004). Is Globalization Reducing Poverty and Inequality? International Journal of Health Services, 34 (3), 381–414. doi: https://doi.org/10.2190/g8f1-01fl-medw-jvg1
  8. Krugman, P. R., Venables, A. J. (1995). Globalization and the Inequality of Nations. NBER Working Paper No. w5098. Available at: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=225876
  9. Porter, M. E., Stern, S., Green, M. (2014). Social Progress Index 2014 Executive Summary. Available at: https://www.socialprogress.org/static/8ae51e47705a43b4db48be81856b8432/2014-social-progress-index-exec-summary.pdf
  10. Porter, M. E., Stern, S., Green, M. (2015). Social Progress Index 2015 Executive Summary. Available at: https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Documents/About-Deloitte/gx-cr-social-progress-index-executive-summary-2015.pdf
  11. Porter, M. E., Stern, S., Green, M. (2016). Social Progress Index 2016 Executive Summary. Available at: https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/mx/Documents/about-deloitte/Social-Progress-Index-2016-Report.pdf
  12. Sousa, R. M., Ferri, C. P., Acosta, D., Guerra, M., Huang, Y., Jacob, K. et. al. (2010). The contribution of chronic diseases to the prevalence of dependence among older people in Latin America, China and India: a 10/66 Dementia Research Group population-based survey. BMC Geriatrics, 10 (1). doi: https://doi.org/10.1186/1471-2318-10-53
  13. Martin, J. (2021). The Global Crisis of Commodity Glut During the Second World War. The International History Review, 43 (6), 1273–1290. doi: https://doi.org/10.1080/07075332.2020.1871053
  14. López-Alonso, M., Vélez-Grajales, R. (2019). Height and inequality in post-1950 mexico: a history of stunted growth. Revista de Historia Económica / Journal of Iberian and Latin American Economic History, 37 (2), 271–296. doi: https://doi.org/10.1017/s0212610919000065
  15. Weisbrot, M., Merling, L., Mello, V., Lefebvre, S., Sammut, J. (2018). Did Nafta Help Mexico? An Update After 23 Years. Mexican Law Review, 1 (1). doi: https://doi.org/10.22201/iij.24485306e.2018.1.12515
  16. Ul Din, S. M., Abu-Bakar, A., Regupathi, A. (2017). Does insurance promote economic growth: A comparative study of developed and emerging/developing economies. Cogent Economics & Finance, 5 (1), 1390029. doi: https://doi.org/10.1080/23322039.2017.1390029
  17. Olayungbo, D. O., Akinlo, A. E. (2016). Insurance penetration and economic growth in Africa: Dynamic effects analysis using Bayesian TVP-VAR approach. Cogent Economics & Finance, 4 (1), 1150390. doi: https://doi.org/10.1080/23322039.2016.1150390
  18. Iyoboyi, M., Muftau, O. (2014). Impact of exchange rate depreciation on the balance of payments: Empirical evidence from Nigeria. Cogent Economics & Finance, 2 (1), 923323. doi: https://doi.org/10.1080/23322039.2014.923323
  19. Piekkola, H. (2018). Internationalization via export growth and specialization in Finnish regions. Cogent Economics & Finance, 6 (1), 1514574. doi: https://doi.org/10.1080/23322039.2018.1514574
  20. Evrensel, A. Y. (2021). Are constitutional characteristics a proxy for institutional quality? Evidence from 109 countries. Cogent Economics & Finance, 9 (1). doi: https://doi.org/10.1080/23322039.2021.1911909
  21. Aydin, O. T. (2021). Globalization 4.0’s Effects on Internationalization of Higher Education: Technology, Internationalization at Home and New Hubs. Journal of Interdisciplinary Studies in Education, 10 (2), 49–64. Available at: https://www.ojed.org/index.php/jise/article/view/3833
  22. Staniewski, M. W. (2016). The contribution of business experience and knowledge to successful entrepreneurship. Journal of Business Research, 69 (11), 5147–5152. doi: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.04.095
  23. Ousghir, S., Daoud, M. (2022). Exploratory study on innovation management in startups, an attempt to design it through the business model. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (13 (115)), 20–26. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.251845
  24. Decker, R., Haltiwanger, J., Jarmin, R., Miranda, J. (2014). The Role of Entrepreneurship in US Job Creation and Economic Dynamism. Journal of Economic Perspectives, 28 (3), 3–24. doi: https://doi.org/10.1257/jep.28.3.3
  25. Palacios-Duarte, P. D., Saavedra-García, M. L., Cortés-Castillo, M. del R. (2020). Estudio comparativo de rendimientos empresariales de hombres y mujeres en México: una aproximación empírica. Revista Finanzas y Política Económica, 12 (2), 431–459. doi: https://doi.org/10.14718/revfinanzpolitecon.v12.n2.2020.3375
  26. León‐Soriano, R., Jesús Muñoz‐Torres, M., Chalmeta‐Rosaleñ, R. (2010). Methodology for sustainability strategic planning and management. Industrial Management & Data Systems, 110 (2), 249–268. doi: https://doi.org/10.1108/02635571011020331
  27. Aboramadan, M., Albashiti, B., Alharazin, H., Zaidoune, S. (2019). Organizational culture, innovation and performance: a study from a non-western context. Journal of Management Development, 39 (4), 437–451. doi: https://doi.org/10.1108/jmd-06-2019-0253
  28. de-la-Garza-Carranza, M. T., Mueller, C. B., Guzmán-Soria, E. (2011). Organizational culture profile of service and manufacturing businesses in México. INNOVAR. Revista de Ciencias Administrativas y Sociales, 21 (40), 81–91. Available at: https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=81822453007
  29. Riff, S., Yagil, Y. (2020). The relationship between home bias and globalization – an international comparison. Managerial Finance, 47 (2), 167–188. doi: https://doi.org/10.1108/mf-10-2019-0534
  30. Ramón-Molina, D. G., Magaña-Medina, D. E., Aguilar-Morales, N. (2020). Strategies used by SMEs to adapt to Industry 4.0. Journal of Business and SMEs, 6 (18), 12–24. Available at: https://www.ecorfan.org/spain/researchjournals/Negocios_y_PyMES/vol6num18/Journal_of_Business_and_SMEs_V6_N18_2.pdf
  31. Valdez-Juárez, L. E., Castillo-Vergara, M. (2020). Technological Capabilities, Open Innovation, and Eco-Innovation: Dynamic Capabilities to Increase Corporate Performance of SMEs. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 7 (1), 8. doi: https://doi.org/10.3390/joitmc7010008
  32. Atristain, C., Rajagopal (2010). Conceptual Perspectives on Organizational Performance and Competitiveness of SMEs in Mexico. Journal of Transnational Management, 15 (4), 322–349. doi: https://doi.org/10.1080/15475778.2010.525490
  33. Foucault, M. (1999). Obras esenciales. Barcelona: Paidós.
  34. Gladden, M. E. (2019). Who Will Be the Members of Society 5.0? Towards an Anthropology of Technologically Posthumanized Future Societies. Social Sciences, 8 (5), 148. doi: https://doi.org/10.3390/socsci8050148
  35. Potočan, V., Mulej, M., Nedelko, Z. (2020). Society 5.0: balancing of Industry 4.0, economic advancement and social problems. Kybernetes, 50 (3), 794–811. doi: https://doi.org/10.1108/k-12-2019-0858
  36. Alveiro, D. (2013). La teoría fundamentada como metodología para la integración del análisis procesual y estructural en la investigación de las representaciones sociales. CES Psicología, 6 (1), 122–133. Available at: https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=423539419008
  37. Shen, M., Yang, C., Wu, C., Huang, H., Lin, Y., Shyu, Y. L., Chung, S. (2020). Resuming Normal Life as a Family Caregiver During Drip‐Like Recovery of Older Persons With Cognitive Impairment Recovering From Hip Surgery: A Grounded Theory. Journal of Nursing Scholarship, 52 (3), 250–260. doi: https://doi.org/10.1111/jnu.12554
  38. Glaser, B. G. Strauss, A. L. (1999). The Discovery of Grounded Theory: Strategies for Qualitative Research. Routledge, 282. doi: https://doi.org/10.4324/9780203793206
  39. Campo, M., Labarca, C. (2009). La teoría fundamentada en el estudio empírico de las representaciones sociales: un caso sobre el rol orientador del docente. Opción, 25 (60), 41–54.
  40. Roy, C. K., Cordy, J. R., Koschke, R. (2009). Comparison and evaluation of code clone detection techniques and tools: A qualitative approach. Science of Computer Programming, 74 (7), 470–495. doi: https://doi.org/10.1016/j.scico.2009.02.007
  41. Aminu, I. M., Shariff, M. N. M. (2015). Determinants of SMEs Performance in Nigeria: A Pilot Study. Mediterranean Journal of Social Sciences, 6 (1), 156–164. doi: https://doi.org/10.5901/mjss.2015.v6n1p156
  42. Ghobakhloo, M., Hong, T. S., Sabouri, M. S., Zulkifli, N. (2012). Strategies for Successful Information Technology Adoption in Small and Medium-sized Enterprises. Information, 3 (1), 36–67. doi: https://doi.org/10.3390/info3010036
  43. Cerchione, R., Esposito, E. (2017). Using knowledge management systems: A taxonomy of SME strategies. International Journal of Information Management, 37 (1), 1551–1562. doi: https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2016.10.007
  44. Kolk, A. (2016). The social responsibility of international business: From ethics and the environment to CSR and sustainable development. Journal of World Business, 51 (1), 23–34. doi: https://doi.org/10.1016/j.jwb.2015.08.010
  45. Guillén, M. F. (2015). International Business. International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences, 480–483. doi: https://doi.org/10.1016/b978-0-08-097086-8.73003-0
  46. Solberg, C. A. (2017). International Marketing: Strategy Development and Implementation. Routledge, 418. doi: https://doi.org/10.4324/9781315185026
  47. Christmann, P., Taylor, G. (2002). Globalization and the environment: Strategies for international voluntary environmental initiatives. Academy of Management Perspectives, 16 (3), 121–135. doi: https://doi.org/10.5465/ame.2002.8540373
  48. Babbar, S., Rai, A. (1993). Competitive intelligence for international business. Long Range Planning, 26 (3), 103–113. doi: https://doi.org/10.1016/0024-6301(93)90012-5
  49. Marcuse, H. (1972). Counter-revolution and Revolt. Boston: Beacon Press. Available at: https://monoskop.org/images/0/0b/Marcuse_Herbert_Counter-Revolution_and_Revolt.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-31

Як цитувати

Sandoval-Gomez, R. J., Alvarez-Cedillo, J. A., Sarabia-Alonso, M. T., Alvarez-Sanchez, T., Perez-Garcia, R., & Gonzalez-Vasquez, A. (2022). Впровадження бізнес-культури для мексиканських МСП проти глобалізації 4.0. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(13(118), 34–43. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.263580

Номер

Розділ

Трансфер технологій: промисловість, енергетика, нанотехнології