Виявлення впливу кількості лопаток і відстані між лопатками на характеристики насосу Tesla

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.268975

Ключові слова:

турбіна Тесла, відкритий потік, число лопатей, відстань між лопатями, зсув стінки

Анотація

Основний принцип насоса Тесла полягає у збільшенні дотичних напруг в результаті обертання лопатей насоса і, таким чином, збільшення кінетичної енергії рідини для формування масового потоку. Типів механічних насосів багато, та способи їх використання широкі. Протягом багатьох років вчені вносили свій внесок у розробку типів насосів, щоб досягти максимальної ефективності насоса. Енергія обертання може бути перетворена в масовий витрата рідини, що перекачується. Оскільки насос Тесла є одним з типів, який дає широке уявлення про механіку рідини, де в’язкість і напруга зсуву рідини полягають у русі частинок рідини та утворенні відцентрової сили, що дає активний потік рідини. рідина. Насос Тесла – один з примітивних насосів, який можна модифікувати, для вивчення в цьому дослідженні і дізнатися кількість ребер, що використовуються, і оптимальну відстань між ними для отримання найкращого механічного ККД насоса. Там, де насос Тесла був спроектований з регульованими ребрами, для порівняння було взято 3, 6 і 11 ребер, а відстань між ребрами було зменшено з 10 мм до 5 мм зі зміною на 2,5 мм, де можна подивитися зміни, що відбуваються на насосі. Результати показали, що значення ребер збільшує швидкість потоку рідини, оскільки найкращий випадок був на ребрах номер 11 де швидкість потоку досягала 13 м/с. Що стосується зміни відстані, то це зворотна залежність, так як мала відстань між ребрами перешкоджає руху потоку рідини і тим самим знижує величину потоку. У разі коли число лопаток турбіни дорівнює 11, дотичні напруги досягають 401 Па, що є кращим випадком в порівнянні з іншими випадками. Механічне рух води значно збільшився

Біографії авторів

Mohammed Wahhab Aljibory, University of Kerbala

Assistant Professor Doctor, Higher Studies Coordinator

Department of Mechanical Engineering

Mokdad Hayawi Rahman, Al-Farahidi University

Aeronautical Engineering Department Chief

Department of Aeronautical Engineering

Посилання

  1. Niknam, P. H., Talluri, L., Ciappi, L., Fiaschi, D. (2021). Numerical assessment of a two-phase Tesla turbine: Parametric analysis. Applied Thermal Engineering, 197, 117364. doi: https://doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2021.117364
  2. Rusin, K., Wróblewski, W., Rulik, S. (2021). Efficiency based optimization of a Tesla turbine. Energy, 236, 121448. doi: https://doi.org/10.1016/j.energy.2021.121448
  3. Galindo, Y., Reyes-Nava, J. A., Hernández, Y., Ibáñez, G., Moreira-Acosta, J., Beltrán, A. (2021). Effect of disc spacing and pressure flow on a modifiable Tesla turbine: Experimental and numerical analysis. Applied Thermal Engineering, 192, 116792. doi: https://doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2021.116792
  4. Aghagoli, A., Sorin, M. (2020). CFD modelling and exergy analysis of a heat pump cycle with Tesla turbine using CO2 as a working fluid. Applied Thermal Engineering, 178, 115587. doi: https://doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2020.115587
  5. Talluri, L., Dumont, O., Manfrida, G., Lemort, V., Fiaschi, D. (2020). Experimental investigation of an Organic Rankine Cycle Tesla turbine working with R1233zd(E). Applied Thermal Engineering, 174, 115293. doi: https://doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2020.115293
  6. Pacini, L., Ciappi, L., Talluri, L., Fiaschi, D., Manfrida, G., Smolka, J. (2020). Computational investigation of partial admission effects on the flow field of a tesla turbine for ORC applications. Energy, 212, 118687. doi: https://doi.org/10.1016/j.energy.2020.118687
  7. Talluri, L., Dumont, O., Manfrida, G., Lemort, V., Fiaschi, D. (2020). Geometry definition and performance assessment of Tesla turbines for ORC. Energy, 211, 118570. doi: https://doi.org/10.1016/j.energy.2020.118570
  8. Sheikhnejad, Y., Simões, J., Martins, N. (2020). Introducing Tesla turbine to enhance energy efficiency of refrigeration cycle. Energy Reports, 6, 358–363. doi: https://doi.org/10.1016/j.egyr.2019.08.073
  9. Andres, J. F., Loretero, M. E. (2019). Performance of tesla turbine using open flow water source. International Journal of Engineering Research and Technology, 12 (12), 2191–2199. Available at: http://www.irphouse.com/ijert19/ijertv12n12_16.pdf
  10. Ntatsis, C. K., Chatziangelidou, N. A., Efstathiadis, G. T., Gkoutzamanis, G. V., Silvestri, P., Kalfas, I. A. (2019). CFD analysis of a tesla turboexpander using single phase steam. Proceedings of Global Power and Propulsion Society Technical Conference 2019. Available at: https://gpps.global/wp-content/uploads/2021/02/GPPS-TC-2019_paper_89.pdf
  11. Rustamov, N., Meirbekova, O., Kibishov, А., Babakhan, S., Berguzinov, А. (2022). Creation of a hybrid power plant operating on the basis of a gas turbine engine. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (8 (116)), 29–37. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.255451
  12. Ciappi, L., Fiaschi, D., Niknam, P. H., Talluri, L. (2019). Computational investigation of the flow inside a Tesla turbine rotor. Energy, 173, 207–217. doi: https://doi.org/10.1016/j.energy.2019.01.158
  13. Borisenko, V., Ustenko, S., Ustenko, I. (2022). Devising an approach to the geometric modeling of railroad tracks along curvilinear sections. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (1 (115)), 29–35. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.251983
  14. Hrudkina, N., Aliieva, L., Markov, O., Marchenko, I., Shapoval, A., Abhari, P., Kordenko, M. (2020). Predicting the shape formation of hollow parts with a flange in the process of combined radial-reverse extrusion. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (1 (106)), 55–62. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2020.203988
  15. Quang, N. H., Linh, N. H., Huy, T. Q., Lam, P. D., Tuan, N. A., Ngoc, N. D. et al. (2022). Optimizing the partial gear ratios of the two-stage worm gearbox for minimizing total gearbox cost. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (1 (115)), 6–15. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.252301
Виявлення впливу кількості лопаток і відстані між лопатками на характеристики насосу Tesla

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-30

Як цитувати

Wahhab Aljibory, M., & Hayawi Rahman, M. (2022). Виявлення впливу кількості лопаток і відстані між лопатками на характеристики насосу Tesla . Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(8 (120), 48–54. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.268975

Номер

Розділ

Енергозберігаючі технології та обладнання