Впровадження торфово-грунтового адсорбенту та варіанту фільтру для зменшення викидів від автомобіля
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.273790Ключові слова:
торфоґрунтовий адсорбент, варіант фільтра, СО, УВ, газоаналізаторАнотація
Використання викопного палива в транспортному обладнанні, особливо в моторизованих транспортних засобах, матиме надзвичайний вплив на забруднення повітря. Тому забруднення повітря сьогодні стає дуже актуальною проблемою. Відсоток забруднення повітря від транспортних джерел в Індонезії становить 70,5 % CO, 18,34 % HC, 8,89 % NOx, 0,88 % SOx і 1,33 % твердих часток. Враховуючи небезпеку викидів вихлопних газів, особливо окису вуглецю, який може спричинити смерть людей, які вдихають його, тому необхідні зусилля для контролю над забрудненням повітря від моторизованих транспортних засобів. Існує кілька методів, одним з яких є використання адсорбентів. Як адсорбент можна використовувати активоване вугілля. Однією з альтернатив, яку можна застосовувати як адсорбент, є активоване вугілля з торф’яного ґрунту, яке є у великій кількості та його легко зробити як адсорбент. Завдяки використанню великої кількості торф'яного ґрунту, який є великим потенційним районом Банджармасіна, Південний Калімантан.
У цьому експериментальному дослідженні модель 1 має діаметр 20 мм, модель 2 має зовнішній діаметр 20 мм і внутрішній діаметр 10 мм, а модель 3 без адсорбенту. Довжина цієї моделі однакова. Випробування на автомобілі Honda Kharisma 2005 року випуску з частотою обертання двигуна 1000, 2000 і 3000 об/хв. Були проведені випробування викидів CO та HC за допомогою газоаналізатора. Тестування також було проведено за допомогою динамометричного тесту для визначення продуктивності двигуна мотоцикла, на якому встановлено адсорбент на вихлопних газах. Результати показали, що адсорбенти торф’яного ґрунту з перфорованим кругом можуть зменшити викиди CO2 на 55 % порівняно з іншими. Крім того, використання адсорбентів торф'яного ґрунту з конструкцією порожнистого кола також може зменшити викиди вуглеводнів на 3,51 %. Результати випробування продуктивності двигуна показали відсутність істотного впливу використання цього адсорбенту на крутний момент і потужність.
Підсумовуючи, можна застосувати торф'яні ґрунтові адсорбенти, які використовуються для зменшення викидів вихлопних газів у моторизованих транспортних засобах
Спонсор дослідження
- The author would like to express their gratitude for the support financial given by Universitas Lambung Mangkurat.
Посилання
- Fredholm, B. B., Nordén, B. (2010). Fuels for Transportation. AMBIO, 39 (S1), 31–35. doi: https://doi.org/10.1007/s13280-010-0062-z
- Kumar, R. (Ed.) (2013). Fossil Fuels: sources, environmental concerns and waste management practices. Nova publishers.
- Asim, M., Usman, M., Abbasi, M. S., Ahmad, S., Mujtaba, M. A., Soudagar, M. E. M., Mohamed, A. (2022). Estimating the Long-Term Effects of National and International Sustainable Transport Policies on Energy Consumption and Emissions of Road Transport Sector of Pakistan. Sustainability, 14 (9), 5732. doi: https://doi.org/10.3390/su14095732
- Gao, C., Xu, J., Jia, X., Dong, Y., Ru, H. (2020). Influence of Large Vehicles on the Speed of Expressway Traffic Flow. Advances in Civil Engineering, 2020, 1–9. doi: https://doi.org/10.1155/2020/2454106
- Ahmad Shuhaili, A. F., Ihsan, S. I., Faris, W. F. (2013). Air Pollution Study of Vehicles Emission In High Volume Traffic: Selangor, Malaysia As A Case Study. WSEAS TRANSACTIONS on SYSTEMS, 12 (2), 67–84. Available at: http://www.wseas.us/journal/pdf/systems/2013/56-304.pdf
- Cholakov, G. St. (2009). Control of exhaust emissions from internal combustion engined vehicles. Vol. III. Pollution control technologies. Eolss Publishers. Available at: http://www.eolss.net/Sample-Chapters/C09/E4-14-05-01.pdf
- Agus, F., Subiska, I. G. (2008). Lahan Gambut: Potensi untuk pertanian dan aspek lingkungan. Bogor. Available at: http://balittanah.litbang.pertanian.go.id/ind/dokumentasi/buku/booklet_gambut_final.pdf
- Maryanto, D., Mulasari, S. A., Suryani, D. (2009). Penurunan kadar emisi gas buang karbon monoksida (CO) dengan penambahan arang aktif pada kendaraan bermotor di Yogyakarta. Jurnal Kesehatan Masyarakat (Journal of Public Health), 3 (3), 198–205. doi: https://doi.org/10.12928/kesmas.v3i3.1110
- Wardhana, W. A. (2004). Dampak Pencemaran Lingkungan. Yogyakarta, 462.
- Rosli, M. A., Daud, Z., Latiff, A. A. A., Rahman, S. E. A., Oyekanmi, A. A., Zainorabidin, A. et al. (2017). The effectiveness of peat-AC composite adsorbent in removing color and Fe from landfill leachate. International Journal of Integrated Engineering, 9 (3), 35–38. Available at: https://publisher.uthm.edu.my/ojs/index.php/ijie/article/view/1600/1156
- Uraki, Y., Tamai, Y., Ogawa, M., Gaman, S., Tokura, S. (2009). Preparation of activated carbon from peat. BioResources, 4 (1), 205–213. Available at: https://www.researchgate.net/publication/26589520_Preparation_of_activated_carbon_from_peat
- Sudalma, S., Purwanto, P., Santoso, L. W. (2015). The Effect of SO2 and NO2 from Transportation and Stationary Emissions Sources to SO42− and NO3− in Rain Water in Semarang. Procedia Environmental Sciences, 23, 247–252. doi: https://doi.org/10.1016/j.proenv.2015.01.037
- Yuliusman, Ayu, M. P., Hanafi, A., Nafisah, A. R. (2020). Adsorption of carbon monoxide and hydrocarbon components in motor vehicle exhaust emission using magnesium oxide loaded on durian peel activated carbon. AIP Conference Proceedings. doi: https://doi.org/10.1063/5.0002351
- Yang, B.-J., Mao, S., Altin, O., Feng, Z.-G., Michaelides, E. E. (2011). Condensation Analysis of Exhaust Gas Recirculation System for Heavy-Duty Trucks. Journal of Thermal Science and Engineering Applications, 3 (4). doi: https://doi.org/10.1115/1.4004745
- Hawe, E., Dooly, G., Fitzpatrick, C., Chambers, P., Lewis, E., Zhao, W. Z. et al. (2007). Measuring of exhaust gas emissions using absorption spectroscopy. International Journal of Intelligent Systems Technologies and Applications, 3 (1/2), 33. doi: https://doi.org/10.1504/ijista.2007.014125
- Woo, S.-H., Raza, H., Kang, W.-M., Choe, S. B., Im, M. H., Lim, K. S. et al. (2022). An ammonia supplying system using ammonium salt to reduce the NOx emissions of a 1.1 MW marine engine. Journal of Marine Engineering & Technology, 1–10. doi: https://doi.org/10.1080/20464177.2022.2127402
- Ghofur, A., Subagyo, R., Isworo, H. (2018). A study of modeling of flue gas patterns with number and shape variations of the catalytic converter filter. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (10 (96)), 35–41. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.145638
- Sukmana, H., Bellahsen, N., Pantoja, F., Hodur, C. (2021). Adsorption and coagulation in wastewater treatment – Review. Progress in Agricultural Engineering Sciences, 17 (1), 49–68. doi: https://doi.org/10.1556/446.2021.00029
- Ghofur, A., Mursadin, A., Amrullah, A., Raihan, R. (2022). The potential of activated carbon from peat soil as an absorbent for hydrocarbon (HC) and carbon monoxide (CO) emissions in motor vehicles. Jurnal Rekayasa Mesin, 13 (1), 251–256. doi: https://doi.org/10.21776/ub.jrm.2022.013.01.24
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Abdul Ghofur, Syamsuri Syamsuri, Aqli Mursadin, Agung Nugroho, Agung Cahyo Legowo
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.