Визначення технічного стану буксових підшипників рухомого складу шляхом вібродіагностування

Автор(и)

  • Василь Григорович Равлюк Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0003-4818-9482

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.39036

Ключові слова:

алгоритм, буксовий вузол, вібродіагностування, дефект, ознака, підшипник, рухомий склад, технічний стан

Анотація

Одним із важливих завдань утримання рухомого складу в працездатному стані є діагностування буксових вузлів з підшипниками кочення, що дає змогу своєчасно виявляти несправності в будь-яких елементах підшипника. У статті для оцінки технічного стану буксових підшипників рухомого складу наведено алгоритм розпізнавання, який дає змогу порівняти апостеріорну інформацію з апріорним описом класів мовою діагностичних ознак.

Біографія автора

Василь Григорович Равлюк, Українська державна академія залізничного транспорту (УкрДАЗТ) пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра вагонів

Посилання

  1. Fedoronchik, T. C., Kharitonov, C. N., Dubrovin, V. I. (2009). Diagnosing the technical condition of rolling bearings. Aerospace equipment and technology, 7 (64), 166–170.
  2. Kostyukov, C. N. (2009). Poster entry system vibration diagnostics of rolling element bearings. Assembly in mechanical engineering, instrument-making, 4, 38–42.
  3. Bratash, O. V., Kalinov, A. P. (2012). Analysis of methods of diagnostics of induction motors. News of higher educational institutions and energy associations CIS, 5, 44–52.
  4. Matuskova, O. Y., Tetter, C. Y. (2013). Modern methods of vibroacoustic diagnosis. Omsk scientific Bulletin, 3 (123), 294–299.
  5. Martynov, I. E., Ravlyuk, V. G., Mihalkiv, S. V. (2013). The evaluation of vibroacoustic axle equipment. Mir Transporta, 3, 52–57.
  6. Chernyshenko, A. C., Pavlov, A. A., Petrusak, V. P. (2007). To the question about the automation of diagnostics of rolling bearings. Bulletin of NTU "KHPI", 3, 145–151.
  7. Borisyuk, D. C. (2014). Vibroacoustic diagnostics of defects and malfunctions bearings. Vibration in engineering and technology, 4 (76), 50–53.
  8. Ravlyuk, V. G., Glushchenko, A. S. (2012). Viznachennya dynamic characteristics wagons when wyprobowanych on katkova stands. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5/7(59), 49–52. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/4158/3921
  9. Tartakovsky, E. D. (2014). Development of built-in means to monitor technical condition of locomotive mechanical units. Collection scientific transactions, 149, 13–22.
  10. Klyuyev, V. V., Balitsky, F. I., Barkov, A. C., Barkova, N. A.; Kljuev V. V. (Ed.) (2005). Non-destructive testing. Reference. So 7: 2 kn. Kn. 2. Moscow: Machine Building, 829.
  11. Borzilov, I. D., Ravluyk, V. G., Ravluyk, M. G. (2009). The definition of serviceability of car axle boxes by vibrodiagnostic methods. Collection scientific transactions, 19, 83–92.
  12. Barkov, A. C., Barkova, N. A. (2004). Vibration diagnostics of machines and equipment. Vibration analysis. SZUTS. SPb.: SPbSMTU, 156.
  13. Barkova, N. A. Borisov, A. A. (2009). Vibration diagnostics of machines and equipment. The calculation of the fundamental frequency of vibration of machine units, parameters, instrumentation and practical expertise. SPb.: Ed. center SPbSMTU, 111.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-21

Як цитувати

Равлюк, В. Г. (2015). Визначення технічного стану буксових підшипників рухомого складу шляхом вібродіагностування. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(7(74), 11–15. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.39036

Номер

Розділ

Прикладна механіка