Місце та роль споживацького досвіду в інформаційному cередовищі WWW

Автор(и)

  • Оксана Юріївна Тимовчак-Максимець Національний університет “Львівська політехніка” вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна
  • Андрій Миколайович Пелещишин Національний університет “Львівська політехніка” вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-5022-0410

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3915

Ключові слова:

Користувацьке інформаційне наповнення, контент

Анотація

Наведені ознаки користувацького інформаційного наповнення та встановлені характеристики, які зумовлюють його суспільну цінність. Пропонується визначення поняття “споживацького досвіду” та визначається місце цього інформаційного пласту серед інших пластів суб’єктивної користувацької інформації

Біографії авторів

Оксана Юріївна Тимовчак-Максимець, Національний університет “Львівська політехніка” вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Аспірант, асистент

Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Андрій Миколайович Пелещишин, Національний університет “Львівська політехніка” вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Доктор технічних наук, завідувач кафедри

Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Посилання

  1. Бугайчук К. Л. Роль соціальних сервісів web 2.0 у формуванні персонального навчального середовища [Електронний ресурс] / К. Л. Бугайчук // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України (Електронне наукове фахове видання). – Випуск 4/2011. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Vnadps/2011_4/11bklpns.pdf
  2. Великий тлумачний словник сучасної української мови. 170 000 слів / Уклад. і голов. ред. В.Т.Бусел. - К. ; Ірпінь : ВТФ "Перун", 2003. – 1440 с.
  3. Всемирная энциклопедия: Философия / Главн. науч. ред. и сост. А. А. Гри-цанов.— М.: АСТ, Мн. : Харвест,—Современный литератор, 2001.— 1312 с.
  4. Закон України "Про інформацію" // ВВР. – 1992. – № 48. – Ст. 650. Вводиться в дію Постановою BP від 02.10.92 №2658-12 // ВВР. – 1992. – №48. – Ст. 651.
  5. Новейший философский словарь / Сост. А.А. Грицанов. - Минск. : Изд. В.М. Скакун, 1998. – 896 с.
  6. Общая психология. Словарь / под. ред. А.В. Петровского // Психологический лексикон. Энциклопедический словарь: В 6 т. / ред.-сост. Л.А. Карпенко; под общ. ред. А.В. Петровского. — М. : ПЕР СЭ, 2005. — 251 с.
  7. Патаракин Е. Д. Социальные взаимодействия и сетевое обучение 2.0 / Е. Д. Патаракин. – М. : НП «Современные технологии в образовании и культуре», 2009. — 176 с.
  8. Патаракин Е. Д. Социальные сервисы Веб 2.0 в помощь учителю / Е. Д. Патаракин – 2-е изд., испр. – М : Интуит.ру, 2007. – 64 с. : ил. - (Учебно-методическое пособие)
  9. Партико З.В. Образна концепція теорії інформації : монографія / З. В. Партико. – Л. : Вид. центр ЛНУ ім. І. Франка, 2001. – 132 с.
  10. Румянцев А. П. Світовий ринок послуг: Навчальний посібник / А. П. Румянцев, Ю. О. Коваленко — К.: Центр навчальної літератури, 2006.— 456 с.
  11. Степин В. С. Философия науки. Общие проблемы : учебник для аспирантов и соискателей ученой степени кандидата наук / В. С. Степин. — М. : Гардарики, 2006. — 384 с.
  12. Философия : Энциклопедический словарь / Под ред. А.А. Ивина. — М.: Гардарики, 2004. — 1072 с.
  13. Arndt J. Role of Product-Related Conversations in the Diffusion of a New Product / J. Arndt // Journal of Marketing Research, Vol. 4, No. 3. – 1967. – pp. 291-295
  14. Buttle F. Word of Mouth: Understanding and Managing Referral Marketing / F. Buttle // Journal of Strategic Marketing No. 6. – 1998. – pp. 241-254.
  15. Gruber T. Collective knowledge systems: Where the Social Web meets the Semantic Web / T. Gruber // Journal Web Semantics : Science, Services and Agents on the World Wide Web. Volume 6, Issue 1. Amsterdam : Elsevier Science Publishers B. V., 2008. – pp. 4-13
  16. Organisation for Economic Co-operation and Development, Committee for Information, Computer and Communication Policy: Participative Web: User-Created Content [Електронний ресурс]. – Published Apr 12, 2007. – 74 p. – Режим доступу : http://www.oecd.org/dataoecd/57/14/38393115.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-04-01

Як цитувати

Тимовчак-Максимець, О. Ю., & Пелещишин, А. М. (2012). Місце та роль споживацького досвіду в інформаційному cередовищі WWW. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(11(56), 39–45. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3915

Номер

Розділ

Прикладні інформаційні технології