Місце та роль споживацького досвіду в інформаційному cередовищі WWW
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3915Ключові слова:
Користувацьке інформаційне наповнення, контентАнотація
Наведені ознаки користувацького інформаційного наповнення та встановлені характеристики, які зумовлюють його суспільну цінність. Пропонується визначення поняття “споживацького досвіду” та визначається місце цього інформаційного пласту серед інших пластів суб’єктивної користувацької інформаціїПосилання
- Бугайчук К. Л. Роль соціальних сервісів web 2.0 у формуванні персонального навчального середовища [Електронний ресурс] / К. Л. Бугайчук // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України (Електронне наукове фахове видання). – Випуск 4/2011. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Vnadps/2011_4/11bklpns.pdf
- Великий тлумачний словник сучасної української мови. 170 000 слів / Уклад. і голов. ред. В.Т.Бусел. - К. ; Ірпінь : ВТФ "Перун", 2003. – 1440 с.
- Всемирная энциклопедия: Философия / Главн. науч. ред. и сост. А. А. Гри-цанов.— М.: АСТ, Мн. : Харвест,—Современный литератор, 2001.— 1312 с.
- Закон України "Про інформацію" // ВВР. – 1992. – № 48. – Ст. 650. Вводиться в дію Постановою BP від 02.10.92 №2658-12 // ВВР. – 1992. – №48. – Ст. 651.
- Новейший философский словарь / Сост. А.А. Грицанов. - Минск. : Изд. В.М. Скакун, 1998. – 896 с.
- Общая психология. Словарь / под. ред. А.В. Петровского // Психологический лексикон. Энциклопедический словарь: В 6 т. / ред.-сост. Л.А. Карпенко; под общ. ред. А.В. Петровского. — М. : ПЕР СЭ, 2005. — 251 с.
- Патаракин Е. Д. Социальные взаимодействия и сетевое обучение 2.0 / Е. Д. Патаракин. – М. : НП «Современные технологии в образовании и культуре», 2009. — 176 с.
- Патаракин Е. Д. Социальные сервисы Веб 2.0 в помощь учителю / Е. Д. Патаракин – 2-е изд., испр. – М : Интуит.ру, 2007. – 64 с. : ил. - (Учебно-методическое пособие)
- Партико З.В. Образна концепція теорії інформації : монографія / З. В. Партико. – Л. : Вид. центр ЛНУ ім. І. Франка, 2001. – 132 с.
- Румянцев А. П. Світовий ринок послуг: Навчальний посібник / А. П. Румянцев, Ю. О. Коваленко — К.: Центр навчальної літератури, 2006.— 456 с.
- Степин В. С. Философия науки. Общие проблемы : учебник для аспирантов и соискателей ученой степени кандидата наук / В. С. Степин. — М. : Гардарики, 2006. — 384 с.
- Философия : Энциклопедический словарь / Под ред. А.А. Ивина. — М.: Гардарики, 2004. — 1072 с.
- Arndt J. Role of Product-Related Conversations in the Diffusion of a New Product / J. Arndt // Journal of Marketing Research, Vol. 4, No. 3. – 1967. – pp. 291-295
- Buttle F. Word of Mouth: Understanding and Managing Referral Marketing / F. Buttle // Journal of Strategic Marketing No. 6. – 1998. – pp. 241-254.
- Gruber T. Collective knowledge systems: Where the Social Web meets the Semantic Web / T. Gruber // Journal Web Semantics : Science, Services and Agents on the World Wide Web. Volume 6, Issue 1. Amsterdam : Elsevier Science Publishers B. V., 2008. – pp. 4-13
- Organisation for Economic Co-operation and Development, Committee for Information, Computer and Communication Policy: Participative Web: User-Created Content [Електронний ресурс]. – Published Apr 12, 2007. – 74 p. – Режим доступу : http://www.oecd.org/dataoecd/57/14/38393115.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Оксана Юріївна Тимовчак-Максимець, Андрій Миколайович Пелещишин
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.