Дослідження впливу ціни реалізації продукції, її складових на показники комерційної ефективності ІП ЛС

Автор(и)

  • Віктор Федорович Харченко Харківська національна академія міського господарства вул. Революції, 12, м.Харків, Україна, 61002, Україна
  • Ярослав Володимирович Санько Харківська національна академія міського господарства вул. Революції, 12, м.Харків, Україна, 61002, Україна
  • Дар’я Валеріївна Григорова Харківська національна академія міського господарства вул. Революції, 12, м.Харків, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4003

Ключові слова:

Витрати торговельного підприємства, ціна реалізації продукції

Анотація

Розглянуто основні види витрат торговельного підприємства. Наведено математичну модель визначення ціни реалізації продукції торговельного підприємства з урахуванням ризиків утримання запасів. Визначена залежність зміни показників комерційної ефективності інвестиційних проектів при формуванні ціни реалізації продукції

Біографії авторів

Віктор Федорович Харченко, Харківська національна академія міського господарства вул. Революції, 12, м.Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра електропостачання міст

Ярослав Володимирович Санько, Харківська національна академія міського господарства вул. Революції, 12, м.Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних систем і логістики

Дар’я Валеріївна Григорова, Харківська національна академія міського господарства вул. Революції, 12, м.Харків, Україна, 61002

Студент

Факультет Менеджменту

Посилання

  1. Бєлявцев М.І., Інфраструктура товарного ринку [Текст] / М.І. Бєлявцев, Л.В. Шестопалова – К.: Центр навчальної літератури, 2005. — 416 с.
  2. Фінанси підприємств [Текст]: Підручник / А. М. Поддєрьогін, М. Д. Білик, Л Д. Буряк та ін.; Кер. кол. авт. і наук. ред. проф. А. М. Поддєрьогін. — 6-те вид., перероб. та допов. — К.: КНЕУ, 2006. — 552 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-01

Як цитувати

Харченко, В. Ф., Санько, Я. В., & Григорова, Д. В. (2012). Дослідження впливу ціни реалізації продукції, її складових на показники комерційної ефективності ІП ЛС. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3(57), 59–61. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4003

Номер

Розділ

Системи управління