Розробка математичної моделі електромобіля з комбінованими режимами енергоживлення
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2015.50612Ключові слова:
математична модель, обчислювальний експеримент, електромобіль з комбінованими режимами енергоживлення, суперконденсаторАнотація
В роботі розглянуті питання, пов’язані із розробкою математичної моделі електромобіля (ЕМ) з комбінованими режимами енергоживлення. Запропоновано математичну модель, в основі якої лежить розроблений авторами алгоритм розділення потужності між тяговою акумуляторною батареєю та блоком суперконденсаторів в системі енергоживлення ЕМ. Результати можуть бути використані для проведення інженерних розрахунків та вдосконалення систем енергоживлення електромобілів.
Посилання
- Implementing regenerative mode in the electric vehicle with supercapacitors. Available at: http://www.uk.xlibx.com/4mehanika/23929-48-kremenchuckiy-nacionalniy-universitet-imeni-mihayla-ostrogradskogo-mizhnarodna-naukovo-tehnichna-konferenciya-mo.php (Last accessed: 11.09.2015).
- Development of electric drive. Available at: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/etks_2011_3_41.pdf/ (Last accessed: 24.08.2015).
- Control of Ultracapacitor-Battery Hybrid Power Source for Vehicular Applications. Available at: https://thayer.dartmouth.edu/inductor/papers/gsei2008a.pdf/ (Last accessed 24.08.2015).
- Thounthong, P., Raël, S., Davat, B. (2006). Control strategy of fuel cell/supercapacitors hybrid power sources for electric vehicle. Journal of Power Sources, 158 (1), 806–814. doi: 10.1016/j.jpowsour.2005.09.014
- Gao, L., Dougal, R. A., Liu, S. (2005). Power Enhancement of an Actively Controlled Battery/Ultracapacitor Hybrid. IEEE Transactions on Power Electronics, 20 (1), 236–243. doi: 10.1109/tpel.2004.839784
- Payman, A., Pierfederici, S., Meibody-Tabar, F. (2009). Energy Management in a Fuel Cell/Supercapacitor Multisource/Multiload Electrical Hybrid System. IEEE Transactions on Power Electronics, 24 (12), 2681–2691. doi: 10.1109/tpel.2009.2028426
- Xiong, R., He, H., Wang, Y., Zhang, X. (2010). Study on ultracapacitor-battery hybrid power system for PHEV applications. High Technology Lett., 16, 23–28.
- Ortuzar, M., Moreno, J., Dixon, J. (2007). Ultracapacitor-based auxiliary energy system for an electric vehicle: Implementation and evaluation. IEEE Transactions on Industrial Electronics, 54 (4), 2147–2156. doi: 10.1109/tie.2007.894713
- Аnоsоv, V. N. (2007). Using the power of filters to increase the run time mezhzaryadnogo autonomous vehicles. Electricity, 8, 2–7.
- Busyguin, B. P. (1979). Electric motorcars (Calculation methods). Evaluation of electric vehicles and the analysis of their profiles. Moscow, CT : МАDI, 52–67.
- Design and Analysis of Fuel-Cell Hybrid Systems Oriented to Automotive Applications. Available at: https://upcommons.upc.edu/bitstream/handle/2117/7505/design_analysis.pdf/ (Last accessed: 24.08.2015)
- Ultracpacitor Assisted Powertrains: Modeling, Control, Sizing, and The Impact on Fuel Economy. Available at: http://www.nt.ntnu.no/users/skoge/prost/proceedings/acc08/data/papers/0916.pdf/ (Last accessed: 24.08.2015)
- Samosir, A. S. (2009). Development of a current control ultracapacitor charger based on digital signal processing. Telkomnika, 7 (3), 145–150. doi: 10.12928/telkomnika.v7i3.587
- Slipchenko, N. I., Gurtovyi, M. Yu. (2014). Development of the stand for research electric vehicle’s traction system with supercapacitors. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1/8 (67), 36–40. doi: 10.15587/1729-4061.2014.19898
- Sauer, D. U., Wenzl, H. (2008). Comparison of different approaches for lifetime prediction of electrochemical systems – Using lead-acid batteries as example. Journal of Power Sources, 176 (2), 534–546. doi: 10.1016/j.jpowsour.2007.08.057
- Downing, S. D., Socie, D. F. (1982) Simple rainflow counting algorithms. International Journal of Fatigue, 4 (1), 31–40. doi: 10.1016/0142-1123(82)90018-4
- Trojan Battery Company. Available at: http://www.trojanbattery.com/pdf/GEL_SS_web.pdf/ (Last accessed: 25.08.2015)
- Larminie, J., Lowry, J. (2003). Electric Vehicle Techology Explained. Electric Vehicle Modelling. Chichester, John Wiley & Sons Ltd, 296.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Сергей Витальевич Попов, Михаил Юрьевич Гуртовой
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.