Дослідження динамічної навантаженності вагона – платформи при маневровому співударянні

Автор(и)

  • Alyona Lovskaya Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна
  • Andrey Ryibin Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.72054

Ключові слова:

вагон – платформа, несуча конструкція, контейнер, динаміка, моделювання, маневрове співударяння, навантаження конструкції, прискорення, комбіновані перевезення

Анотація

Наведені результати моделювання динамічної навантаженності вагона – платформи з контейнерами, розміщеними на ньому при маневровому співударянні. Отримано величини прискорень, які діють на вагон – платформу та контейнери при відсутності переміщень фітингів відносно фітингових упорів, а також при їх можливих переміщеннях. Проведені дослідження сприятимуть створенню вагонів – платформ нового покоління з підвищеними техніко – економічними показниками.

Біографії авторів

Alyona Lovskaya, Українська державна академія залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра вагонів

Andrey Ryibin, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Старший викладач

Кафедра вагонів

Посилання

  1. Myamlin, S. V., Shatunov, A. V., Sorokolet, A. V. (2010). Podvizhnoy sostav dlya perevozki konteynerov zheleznodorozhnyim transportom. Sb. nauch. trudov DonIZhTa, 22, 125–132.
  2. Chlus, K., Krason, W. (2011). Dynamic analysis of railway platform chassis model. Journal of KONES Powertrain and Transport, 18 (2), 3–100.
  3. Chłus, K., Krasoń, W. (2015). Numerical standard tests of railway carriage platform. Journal of KONES. Powertrain and Transport, 19 (3), 59–64. doi: 10.5604/12314005.1137944
  4. New livery for tarmac wagons (2011). Online, 17, 1.
  5. Switching over to the home platform (2015). Journal for partners Transmashholding, 3, 22–23.
  6. Nader, M., Sala, M., Korzeb, J., Kostrzewski, A. (2014). Kolejowy wagon transportowy jako nowatorskie, innowacyjne rozwiązanie konstrukcyjne do przewozu naczep siodłowych i zestawów drogowych dla transportu intermodalnego. Logistyka. 4, 2272–2279.
  7. Niezgoda, T., Krasoń, W., Stankiewicz, M. (2015). Simulations of motion of prototype railway wagon with rotatable loading floor carried out in msc adams software. Journal of KONES. Powertrain and Transport, 19 (4), 495–502. doi: 10.5604/12314005.1138622
  8. Bubnov, V. M., Myamlin, S. V., Gurzhi, N. L. (2009). Eksperimentalnyie issledovaniya sharnirno soedinennogo vagona – platformyi dlya krupno – tonnazhnyih konteynerov modeli 13 – 1839. Visnik Dnipropetrovskogo natsionalnogo universitetu zaliznichnogo transportu imeni akademika V. Lazaryana, 28, 12–16.
  9. Bogomaz, G. I., Mehov, D. D., Pilipchenko, O. P., Chernomashentseva, Yu. G. (1992). Nagruzhennost konteynerov-tsistern, raspolozhennyih na zheleznodorozhnoy platforme, pri udarah v avtostsepku. Dinamika ta keruvannya ruhom mehanichnih sistem, 87–95.
  10. Normyi dlya rascheta i proektirovaniya vagonov zheleznyih dorog MPS kolei 1520 mm (nesamohodnyih) (1996). Moscow, 319.
  11. Pravila razmescheniya i krepleniya gruzov v vagonah i konteynerah pri perevozkah ih po zheleznyim dorogam kolei 1520 mm stran-uchastnits SMGS. Part 1. Obschie polozheniya (2012). OSZhD, 681.
  12. Dyakonov, V. (2000). MATHCAD 8/2000. St. Petersburg, 592.
  13. Kiryanov, D. V. (2006). Mathcad 13. St. Petersburg, 608.
  14. Alyamovskiy, A. A. (2007). SolidWorks/COSMOSWorks 2006 – 2007. Inzhenernyiy analiz metodom konechnyih elementov. Moscow, 784.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-30

Як цитувати

Lovskaya, A., & Ryibin, A. (2016). Дослідження динамічної навантаженності вагона – платформи при маневровому співударянні. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(7(81), 4–8. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.72054

Номер

Розділ

Прикладна механіка