Метод формування зрізу розуміння особистості на основі контент-аналізу
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2016.77174Ключові слова:
контент, інформаційний ресурс, контент-аналіз, лінгвістичний аналіз, морфологічний аналіз, соціальна мережаАнотація
Запропоновано підхід до розроблення системи розуміння особистості через контент-аналіз інформаційних ресурсів. Використано модель Big-Five на основі користувацької поведінки в соціальних мережах. Для визначення психологічних диспозицій розроблено метод аналізу англомовних та україномовних постів. Система призначена для рекрутингу, маркетингу, соціальних мереж і Web-сервісів. Аналіз аудитрії покращує ефективність контекстної реклами, систем рекомендацій і служб знайомств
Посилання
- Lovakov, A. (2013). Otsenka lichnosti po aktivnosti v sotsialnyh setyah ili Big Data prihodyat v psihologiyu. Available at: http://psyresearchdigest.blogspot.com/2013_11_01_archive.html
- Alizar, A. (2012). Sostavlenie modeli lichnosti po aktivnosti v sotsialnoy seti. Available at: https://xakep.ru/2012/04/26/58618/
- Bai, S., Zhu, T., Cheng, L. (2012). Big–Five Personality Prediction Based on User Behaviors at Social Network Sites. Available at: http://arxiv.org/pdf/1204.4809v1.pdf, http://arxiv.org/abs/1204.4809
- Bai, S. (2016). List of computer science publications by Shuotian Bai. Available at: http://dblp.uni–trier.de/pers/hd/b/Bai:Shuotian
- The Personality Insights models (2016). Available at: https://www.ibm.com/watson/developercloud/doc/personality-insights/models.shtml
- Solovyov, D. (2012). Potrebnosti i povedenie lyudey v sotsialnyh setyah. Teoriya “laykov”. Available at: http://www.cossa.ru/234/13291/
- Jeffrey, M. (2012). Recruiting 5.0: Psychological profiles on social networks. Available at: http://www.eremedia.com/ere/recruitment-5-0-the-future-of-recruiting-the-final-chapter/
- Prokhorov, A. (2013). Sotsialnye seti: psihologiya, sotsiologiya, bіznes. Available at: http://compress.ru/article.aspx?id=23890
- Global Web Index (2009). Social Web Involvement. Available at: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnx0b21ob2dlcnN8Z3g6NzVlNjM3MWExNjk3NzAwNA
- Bennett, J. (2012). Visualization Critique. Available at: http://vizthinker.com/visualization-critique/
- Kluemper, D. H., Rosen, P. A., Mossholder, K. W. (2012). Social Networking Websites, Personality Ratings, and the Organizational Context: More Than Meets the Eye?1. Journal of Applied Social Psychology, 42 (5), 1143–1172. doi: 10.1111/j.1559-1816.2011.00881.x
- Schwartz, H. A., Eichstaedt, J. C., Kern, M. L., Dziurzynski, L., Ramones, S. M., Agrawal, M. et. al. (2013). Personality, Gender, and Age in the Language of Social Media: The Open-Vocabulary Approach. PLoS ONE, 8 (9), e73791. doi: 10.1371/journal.pone.0073791
- Kosinski, M., Stillwell, D., Graepel, T. (2013). Private traits and attributes are predictable from digital records of human behavior. Proceedings of the National Academy of Sciences, 110 (15), 5802–5805. doi: 10.1073/pnas.1218772110
- Lande, D. (2006). Osnovy integratsii informatsionnyh potokov. Kyiv: Іnzhinіring, 240.
- Lande, D., Furashev, V., Braichevsky, S., Grigorev, O. (2006). Osnovy modelirovaniya i otsenki elektronnyh informatsionnyh potokov. Kyiv: Іnzhinіring, 348.
- Clifton, B. (2009). Google Analytics: professional analysis of attendance of web sites. Мoscow: ООО «ID Williams», 400.
- Shahidi, A. (2004). Introduction to the analysis of association rules. Available at: https://basegroup.ru/community/articles/intro
- Association rules search in Data Mining (2004). Available at: http://ami.nstu.ru/~vms/lecture/data_mining/rules.htm
- Beh, P., Byrkun, L. (1993). Anhliyska mova. Samovchytel. Kyiv: "Lybid", 232.
- English Grammar in an accessible narrative (2016). Available at: http://realenglish.ru/crash/lesson3.htm
- English Verbs (Part 1) – Basic Terms (2016). Available at: https://sites.google.com/site/englishgrammarguide/Home/english-verbs--part-1----basic-terms
- Bagmut, A. (2007). Poryadok sliv. Kyiv: M. P. Bazhana "Ukr. Encyclopedia", 675–676.
- Zubkov, М. (2004). Ukrayinska mova: Universalnyy dovidnyk. Kyiv: Publishing House "Shkola", 496.
- Ukrayinskyy pravopys (2007). O. O. Potebnia Linguistics Institute of Ukraine NAS, Ukrainian Institute of Ukraine NAS. Kyiv: Nauk. dumka, 288.
- Shulzhuk, K. (2004). Syntaksys ukrayinskoyi movy. Kyiv: Academy, 397.
- Uilks, S. (1967). Matematicheskaya statistika. Мoscow: Nauka, 632.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Vasyl Lytvyn, Petro Pukach, Іgor Bobyk, Victoria Vysotska
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.