Визначення транспортної доступності столичного економічного району
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.98118Ключові слова:
транспортна доступність, транспортне планування, транспортна мережа, автомобільний транспортАнотація
Визначено методику для обчислення транспортної доступності регіону. Обґрунтовано вибір Столичного економічного району як регіону для визначення транспортної доступності. Адаптовано іноземний підхід до обчислення транспортної доступності Столичного економічного району України. Формалізовано вираз для обчислення потенційної транспортної доступності. Розроблено шкалу рівнів доступності. Проведено кількісну оцінку значень транспортної доступності міст регіону відносно столиці
Посилання
- Matiychyk, O., Kryshkevych, K. (2013). Accessibility of transport systems in passenger transportation. Science-Based Technologies, 18 (2). doi: 10.18372/2310-5461.18.4984
- Yanovsky, P., Matiychyk, O. (2014). Іnfrastructure approach to measuring passenger transport accessibility. Railway Transport of Ukraine, 6 (109), 14–18.
- Yanovsky, P., Matiychyk, O. (2013). Otsinka dostupnosti pasazhirskogo transportu na regionalnomu rivni. Science-based technologies, 3 (19), 345–349.
- Dubel, V. (2014). Osoblyvosti ekologo-ekonomichnogo rozvytku regioniv Ukrayiny. Bullein of Donetsk National University. Series C. Economics and Law, 1, 52–56.
- Litman, T. (2012). Evaluating Accessibility for Transport Planning: Measuring People’s Ability to Reach Desired Goods and Activities. Victoria Transport Policy Institute, 56.
- Yatskiv (Jackiva), I., Budilovich, E. (2017). Evaluating Riga Transport System Accessibility. Procedia Engineering, 178, 480–490. doi: 10.1016/j.proeng.2017.01.091
- Karou, S., Hull, A. (2014). Accessibility modelling: predicting the impact of planned transport infrastructure on accessibility patterns in Edinburgh, UK. Journal of Transport Geography, 35, 1–11. doi: 10.1016/j.jtrangeo.2014.01.002
- Guzman, L. A., Oviedo, D., Rivera, C. (2017). Assessing equity in transport accessibility to work and study: The Bogotá region. Journal of Transport Geography, 58, 236–246. doi: 10.1016/j.jtrangeo.2016.12.016
- Wang, Y., Monzon, A., Ciommo, F. D. (2015). Assessing the accessibility impact of transport policy by a land-use and transport interaction model – The case of Madrid. Computers, Environment and Urban Systems, 49, 126–135. doi: 10.1016/j.compenvurbsys.2014.03.005
- Zondag, B., de Bok, M., Geurs, K. T., Molenwijk, E. (2015). Accessibility modeling and evaluation: The TIGRIS XL land-use and transport interaction model for the Netherlands. Computers, Environment and Urban Systems, 49, 115–125. doi: 10.1016/j.compenvurbsys.2014.06.001
- Monzon, A., Ortega, E., Lopez, E. (2013). Efficiency and spatial equity impacts of high-speed rail extensions in urban areas. Cities, 30, 18–30. doi: 10.1016/j.cities.2011.11.002
- Kim, H., Sultana, S. (2015). The impacts of high-speed rail extensions on accessibility and spatial equity changes in South Korea from 2004 to 2018. Journal of Transport Geography, 45, 48–61. doi: 10.1016/j.jtrangeo.2015.04.007
- Shaw, S.-L., Fang, Z., Lu, S., Tao, R. (2014). Impacts of high speed rail on railroad network accessibility in China. Journal of Transport Geography, 40, 112–122. doi: 10.1016/j.jtrangeo.2014.03.010
- Lopez, E., Monzon, A., Ortega, E., Mancebo Quintana, S. (2009). Assessment of Cross‐Border Spillover Effects of National Transport Infrastructure Plans: An Accessibility Approach. Transport Reviews, 29 (4), 515–536. doi: 10.1080/01441640802627974
- Zajac, A. P. (2016). City Accessible for Everyone – Improving Accessibility of Public Transport Using the Universal Design Concept. Transportation Research Procedia, 14, 1270–1276. doi: 10.1016/j.trpro.2016.05.199
- Rotoli, F., Christidis, P., Vannacci, L., Lopez-Ruiz, H. G., Navajas, C. E., Ibanez, R. N. (2014). Potential Impacts on Accessibility and Consumer Surplus of Improvements of the European Railway System. Transportation Research Procedia, 3, 319–328. doi: 10.1016/j.trpro.2014.10.012
- Yamaguchi, K. (2007). Inter-regional air transport accessibility and macro-economic performance in Japan. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 43 (3), 247–258. doi: 10.1016/j.tre.2006.10.004
- Martinez, L. M., Viegas, J. M. (2013). A new approach to modelling distance-decay functions for accessibility assessment in transport studies. Journal of Transport Geography, 26, 87–96. doi: 10.1016/j.jtrangeo.2012.08.018
- Tranos, E., Reggiani, A., Nijkamp, P. (2013). Accessibility of cities in the digital economy. Cities, 30, 59–67. doi: 10.1016/j.cities.2012.03.001
- Zadvornyj, Ju. V. (2011). Kriterii ocenki razvitija transportnoj infrastruktury regiona. Rossijskoe predprinimatel'stvo, 1 (175), 168–168.
- Melendez, J. H., Rietveld, P., Verhoef, P.(2007). On the change in surpluses equivalence: measuring benefits from transport infrastructure investments. European Transport, 36, 107–140.
- Johansson, B. (2007). Transport Infrastructure Inside and Across Urban Regions. OECD/ITF Joint Transport Research Centre Discussion Papers. doi: 10.1787/234705655722
- Mezentseva, N., Mezentsev, K. (2010). Ekonomichna i sotsialna geografIya Ukrainy. Kyiv: Vydavnycho-polihrafichnyy tsentr „Kyyivs'kyy universytet”, 239.
- Ischuk, S., Gladkуy, A. (2013). Kyivskiy stolychniy region: yogo mezhi, funktsiyita napryamy rozvitku. Economic and social geography, 1 (66), 21–31.
- Doroshenko, V., Dіdenko, K. (2005). Osnovni pokaznyky ta indikatory funktsionuvannya pasazhirskoyi avtotransportnoyi systemy. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv, 35–36.
- Agasyants, A. (2010). Razvitie seti avtomobilnyih magistraley v krupneyshih gorodah. Transportno-gradostroitelnyie problemyi. Moscow: Published at ACB, 248.
- Morris, J. M., Dumble, P. L., Wigan, M. R. (1979). Accessibility indicators for transport planning. Transportation Research Part A: General, 13 (2), 91–109. doi: 10.1016/0191-2607(79)90012-8
- Schurmann, C., Talaat, A. (2000). Towards a European Peripherality Index Final Report. Report for General Directorate XVI Regional Policy of the European Commission. Institut fur Raumplanung Fakultat Raumplanung, Universitat Dortmund, 48.
- Spiekermann, K., Wegener, M., Kveton, V., Marada, M., Schurmann, C., Biosca, O. et. al. (2013). TRACC Transport Accessibility at Regional/Local Scale and Patterns in Europe. Applied Research 2013/1/10. ESPON, 164. Available at: http://www.espon.eu/export/sites/default/Documents/Projects/AppliedResearch/TRACC/TRACC_Interim_Report_210211.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Olena Matiychyk, Andriі Babenko, Peter Yanovsky, Liudmyla Sulyma
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.