Аналіз мотиваційної складової розвитку виробничого процесу автосервісного підприємства

Автор(и)

  • Сергій Миколайович Мастепан Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61000, Україна
  • Дмитро Михайлович Мінаков Автомобільно-дорожній інститут Донецький національний технічний університет вул. Кірова, 51, м. Горлівка , Донецька обл., Україна, 84646, Україна
  • Дмитро Леонідович Селівьорстов Автомобільно-дорожній інститут Донецький національний технічний університет вул. Кірова, 51, м. Горлівка , Донецька обл., Україна, 84646, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1780

Ключові слова:

Kадровий потенціал, система мотивації, експертне опитування, лінійне програмування

Анотація

Розроблено порядок оптимізації рівня мотивації розвитку виробничого процесу технічного обслуговування та ремонту автомобілів в умовах автосервісних підприємств. Представлена математична модель оптимізації заробітної плати

Біографії авторів

Сергій Миколайович Мастепан, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61000

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Технічна експлуатація і сервіс автомобілів»

Дмитро Михайлович Мінаков, Автомобільно-дорожній інститут Донецький національний технічний університет вул. Кірова, 51, м. Горлівка , Донецька обл., Україна, 84646

Аспірант, асистент

Кафедра «Технічна експлуатація автомобілів»

Дмитро Леонідович Селівьорстов, Автомобільно-дорожній інститут Донецький національний технічний університет вул. Кірова, 51, м. Горлівка , Донецька обл., Україна, 84646

Магістр

Кафедра «Технічна експлуатація автомобілів»

Посилання

  1. Лысанов Д.М. Разработка методики оценки эффективности функционирования производственно-технической базы автосервисных предприятий: Дис. канд. техн. наук: 05.22.10. – М.: РГБ, 2005.
  2. Эффективность производства и предпринимательство в автосервисе: учебное пособие / В.П. Бычков, Н.В. Пеньшин. – Тамбов: Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2007. – 304 с.
  3. Управление автосервисом: Учебное пособие для вузов / Под общ. ред. проф. Л. Б. Миротина. – М.: Издательство “Экзамен”, 2004. – 320 с.
  4. Всеобщее Управление качеством: Учебник для вузов / О.П. Глудкин, Н.М. Горбунов, А.И. Гуров, Ю.В. Зорин ; Под ред. О.П. Глудкина. – М.: Радио и связь, 1999. – 600 с.: ил.
  5. Аристов О.В. Управление качеством: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 2008.–240 с.
  6. Радченко И.И., Хлявич А.И. Маркетинг и автосервис: Учебник для студентов вузов. М.: ВЗПИ, 1991. – 214 с.
  7. Исследование операций в экономике / Н.Ш. Кремер, Б.А. Путко, И.М. Тришин, М.Н.Фридман / Под ред. проф. Н.Ш. Кремера. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999. – 407 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мастепан, С. М., Мінаков, Д. М., & Селівьорстов, Д. Л. (2012). Аналіз мотиваційної складової розвитку виробничого процесу автосервісного підприємства. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(4(50), 68–71. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.1780

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти