Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства

Автор(и)

  • Тетяна Вікторівна Лебідь Національний університет «Львівська політехніка» вул. Митрополита Андрея, 3, м. Львів, Україна, 79013, Україна
  • Віталій Юрійович Самуляк Національний університет «Львівська політехніка» вул. Митрополита Андрея, 3, м. Львів, Україна, 79013, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2461

Ключові слова:

Збалансована система показників в маркетингу, маркетингова стратегія розвитку

Анотація

У статті представлено модель збалансованої системи показників в маркетингу, запропоновано маркетингові стратегії розвитку підприємства залежно від етапу життєвого циклу підприємства

Біографії авторів

Тетяна Вікторівна Лебідь, Національний університет «Львівська політехніка» вул. Митрополита Андрея, 3, м. Львів, Україна, 79013

Старший викладач

Кафедра технологій управління

Віталій Юрійович Самуляк, Національний університет «Львівська політехніка» вул. Митрополита Андрея, 3, м. Львів, Україна, 79013

Асистент

Кафедра технологій управління

Посилання

  1. Тарабрін О.Є. Сучасні маркетингові стратегії підприємств агропромислового комплексу України в галузі інформаційних технологій [Електронний ресурс] / О.Є. Тарабрін // Історія науки і біографістика. – 2007. – Вип. 2. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/E-Journals/INB/2007-2/07toegit.pdf. – Заголовок з екрана.
  2. Сбалансированная система показателей в маркетинге и сбыте / Андреас Прайснер. – М.: Издательский Дом Гребенникова, 2007. – 304 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лебідь, Т. В., & Самуляк, В. Ю. (2012). Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(10(49), 39–41. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2011.2461

Номер

Розділ

Інтегроване стратегічне управління, управління проектами і програмами розвитку підприємств і територій