Математична модель цінової стратегії фірми

Автор(и)

  • Н.Б. Івченко Кафедра економічної кібернетики Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна
  • А.В. Глушко Кафедра економічної кібернетики Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2658

Ключові слова:

ціна, цінова стратегія, модель

Анотація

Визначені поняття та сутність цінової стратегії фірми. Запропонована модель цінової стратегії для декількох фірм на ринку одного товару. Наведений приклад розрахунку даної моделі.

Біографії авторів

Н.Б. Івченко, Кафедра економічної кібернетики Харківський національний університет радіоелектроніки

Кандидат технічних наук, професор

А.В. Глушко, Кафедра економічної кібернетики Харківський національний університет радіоелектроніки

Магістрант

Посилання

  1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Пер. с англ. – Спб.: Питер, 2003. – 800 с.
  2. Івченко Н.Б. Математичні моделі та методи в менеджменті, маркетингу й економіці: Навч. посібник. – Х.: Компанія СМІТ, 2007. – 168с.
  3. Яценко Р.Н. Модель выбора ценовой стратегии предприятия // Економіка розвитку. – 2006. – С.62-66.
  4. Ценообразование: учебник / И.К. Салимжанов. - М.: КНОРУС, 2007. – 304 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-04-06

Як цитувати

Івченко, Н., & Глушко, А. (2010). Математична модель цінової стратегії фірми. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(4(44), 70–73. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2658

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти