Формалізація задач навчального процесу з контролем і забуванням навчальної інформації

Автор(и)

  • Ірина Володимирівна Прохоренко Кафедра автоматизації та енергоменеджменту Аерокосмічний інститут Національного авіаційного університету м. Київ, Україна
  • Юрій Тимофійович Гуз Кафедра автоматизації та енергоменеджменту Аерокосмічний інститут Національного авіаційного університету м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2850

Ключові слова:

навчальний процес, засвоєна навчальна інформація, модель, передача навчальної інформації, забування засвоєної навчальної інформації

Анотація

У статті створено методологічні складові, щодо вирішення проблем удосконалення навчального процесу шляхом спрощення формалізації задач навчання з контролем і забуванням засвоєної навчальної інформації.

Біографії авторів

Ірина Володимирівна Прохоренко, Кафедра автоматизації та енергоменеджменту Аерокосмічний інститут Національного авіаційного університету м. Київ

Асистент

Юрій Тимофійович Гуз, Кафедра автоматизації та енергоменеджменту Аерокосмічний інститут Національного авіаційного університету м. Київ

Кандидат технічних наук, доцент

Посилання

  1. Касьянов В.А. Субъективный анализ [Текст] / В.А. Касьянов. – К.: НАУ, 2007. – 512с.
  2. Дуткевич Т.В. Конфліктологія з основами психології управління [Текст] / Т.В.Дуткевич. – Навчальний посібник. – Київ.: Центр навчальної літератури, 2005. – 456с.
  3. Калініна Л. Концептуальна модель системи управління ВНЗ з позицій системно-кібернетичного підходу [Текст] / Калініна Л. // Освіта і управління. Науково-практичний журнал, том 7, №3 – 4, 2004. – с. 7 – 17.
  4. Циба В.Т. Системна соціальна психологія [Текст] / В.Т. Циба. – Навчальний посібник. – Київ.: Центр навчальної літератури, 2006. – 328 с.
  5. Растригин Л.А. Обучение как управление. – Изд. АН, Техническая кибернетика, №2, 1993.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-05-28

Як цитувати

Прохоренко, І. В., & Гуз, Ю. Т. (2010). Формалізація задач навчального процесу з контролем і забуванням навчальної інформації. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(6(45), 54–56. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2850

Номер

Розділ

Математика та кібернетика - прикладні аспекти