ОПТИМИЗАЦИЯ КОМПОЗИЦИИ РЕКЛАМНОГО ОБРАЩЕНИЯ

Автор(и)

  • Ирина Николаевна Егорова Кафедра инженерной и компьютерной графики Харьковский национальный университет радиоэлектроники, Україна
  • Галина Александровна Левина Кафедра инженерной и компьютерной графики Харьковский национальный университет радиоэлектроники, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3070

Ключові слова:

алгоритм, композиція, рекламне звернення, модульна сітка

Анотація

Дана стаття присвячена розробці алгоритмів побудови модульної сітки рекламного звернення. У ході роботи були розглянуті різні правила композиції і психологія сприйняття. Розроблено програмне забезпечення, призначене для оптимізації процесу створення композиції рекламного звернення.

Біографії авторів

Ирина Николаевна Егорова, Кафедра инженерной и компьютерной графики Харьковский национальный университет радиоэлектроники

Кандидат технических наук, доцент

Галина Александровна Левина, Кафедра инженерной и компьютерной графики Харьковский национальный университет радиоэлектроники

Магистрант

Посилання

  1. Егорова И.Н. Конспект лекций по курсу: «Компьютерные технологии изготовления рекламы».
  2. Ерохин А.М. О композиции// Фотомастерская, 2007. - №10. – С.64-71.
  3. Лапин А.И. Плоскость и пространство. / А.И. Лапин – М.: Издатель Леонид Гусев, 2005. – 160 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-09-30

Як цитувати

Егорова, И. Н., & Левина, Г. А. (2010). ОПТИМИЗАЦИЯ КОМПОЗИЦИИ РЕКЛАМНОГО ОБРАЩЕНИЯ. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(2(47), 68–70. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3070

Номер

Розділ

Інформаційні технології