Експериментальні дослідження розподілу часових інтервалів в транспортному потоці міст

Автор(и)

  • Евгений Моисеевич Гецович Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна
  • Наталья Александровна Семченко Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна
  • Валентин Андреевич Голота Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3697

Ключові слова:

Розподіл ймовірностей, часові інтервали

Анотація

Викладені результати експериментального визначення розподілу ймовірностей значень часових інтервалів в транспортному потоці на вулично-дорожній мережі центральної частини міста

Біографії авторів

Евгений Моисеевич Гецович, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра організації та безпеки дорожнього руху

Наталья Александровна Семченко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002

Cтарший викладач

Кафедра організації та безпеки дорожнього руху

Валентин Андреевич Голота, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна, 61002

Магістрант

Кафедра організації та безпеки дорожнього руху

Посилання

  1. Калужский Я. А. Применение теории массового обслуживания в проектировании автомобильных дорог [Текст] / Я. А. Калужский, И. В. Бегма, В. М. Кисляков, В. В. Филиппов. - М.: Транспорт, 1969. - 135 с.
  2. Лобанов Е. М. Пропускная способность автомобильных дорог [Текст] / Е. М. Лобанов, В. В. Сильянов, Ю. М. Ситников, Л. Н. Сапегин. - М.: Транспорт, 1970. - 151 с.
  3. Сильянов В. В. Теория транспортных потоков в проектировании дорог и организации движения [Текст]/ В. В. Сильянов. - М.: Транспорт, 1977. - 303 с.
  4. Ekstein Milan. Stochacticke modely dopravnick prondu [Текст] / Milan Ekstein // Siln. Obsor. - 1975. - № 3. - P. 86 - 90.
  5. Mc'Nеes R. W. Insity study determing Lanemaneuvering distance for thrеe-and four-lane, freeways, for various traffic-volume conditions [Текст] / R. W. Mc'Nеes // Transp. Res. Rec. - 1982. - № 869. - P. 37 - 45.
  6. Красников А.Н. Закономерности движения на многополосных автомобильных дорогах [Текст] / А. Н. Красников.- М.: Транспорт, 1988.- 111 с.
  7. Андронов Р.В. Анализ динамики заторов на регулируемых пересечениях улично-дорожной сети методом «Монте-Карло» [Текст] : сб. науч. тр. / Р.В. Андронов, Б.П. Елькин, С.Ф.Ваганов // ТюмГАСУ: – Тюмень, 2006. – С. 12-17.
  8. Гецович Е.М. Методика экспериментального определения распределения параметров транспортных потоков [Текст] / Е.М. Гецович, Н.А. Семченко // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - №6/2 (54). - С. 67-68.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-04-01

Як цитувати

Гецович, Е. М., Семченко, Н. А., & Голота, В. А. (2012). Експериментальні дослідження розподілу часових інтервалів в транспортному потоці міст. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(3(56), 57–61. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.3697

Номер

Розділ

Системи управління