Fitness clubs activities in Kharkіv

Authors

  • Світлана Стадник

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2018-2.012

Keywords:

fitness, services, clients, analysis, market

Abstract

Svitlana Stadnyk

Purpose: to analyze the fitness clubs activities in Kharkiv.

Material & Methods: analysis of literary sources; analysis of documents; survey (questionnaire) methods of mathematical statistics. The study was conducted on the basis of 12 fitness clubs in Kharkiv among their clients.

Results: the study identified the main differences and competitive advantages of fitness clubs in Kharkiv; the preferences of club customers for choosing a fitness club, popular fitness programs, additional services, as well as effective sources of information about the club and the main reasons for leaving the fitness club.

Conclusions: found that the market of fitness services in Kharkov is characterized by 297 fitness establishments and the main leaders in the local market are network fitness clubs. The ways of increasing the effectiveness of fitness clubs in Kharkiv are determined.

References

Беляк, Ю.І. (2014), "Класифікація та методичні особливості засобів оздоровчого фітнесу", Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, № 11, С. 3-7.

Благій, О., Лисакова, Н. (2013), "Тенденції розвитку групових фітнес-програм", Теорія та методика фізичного виховання і спорту, № 2, С. 54-58.

Вавилов, В. (2015), Основы менеджмента в фитнес-индустрии, Саммит-Книга, Киев.

Ващук, Л. (2013), "Передумови розвитку та становлення фітнесу в Україні", Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві, № 3, С. 7-9.

Демеха, С., Гайовий, В. (2013), "Технологія управління фізкультурними кадрами в організаціях фітнес-спрямованості", Фізичне виховання, спорт, культура здоров’я в сучасному суспільстві, № 1, С. 9-12.

Дутчак, Ю. (2015), "Сегментація ринку фізкультурно-оздоровчих послуг", Молода спортивна наука України, Т.4, С. 26-30.

Імас, Є., Мічуда, Ю. (2015), "Тенденції розвитку сфери фізичної культруи та спорту в умовах сучасного ринку", Теорія і методика фізичного виховання і спорту, № 2, С. 142-149.

Корносенко, О.К. (2013), "Роль фітнесу в системі оздоровчої фізичної культури", Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт, Вип. 112(3), С. 228-232.

Кудра, Т.А. (2002), Фитнесс. Американская концепция достижения здоровья средствами физической культуры, Владивосток.

Менхин, Ю.В., Менхин, А.В. (2002), Оздоровительная гимнастика: теория и методика, Ростов-на-Дону.

Середа, Н.В., Мошкін К.О. (2016), "Аналіз використання маркетингових комунікацій в діяльності фізкультурно-спортивних організацій з неолімпійських видів спорту", Матеріали ІV регіональної науково-практичної Інтернет-конференції за участю міжнародних спеціалістів «Стратегічне управління розвитком фізичної культури і спорту в контексті 25-річчя Незалежності України», Харків, С. 43-48.

Стадник, С. (2017), "Моніторинг діяльності фітнес-клубів м. Харкова", Матеріали XXIX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації», Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди, Вип. 29, С. 512-514.

Стадник, С., Середа, Н. (2016), "Маркетинговый анализ конкурентоспособности фитнес-клубов в городе Харькове", Слобожанський науково-спортивний вiсник, № 6(56), С. 120-124, doi: 10.15391/snsv.2016-6.021.

Чеховська, Л. (2017), "Фітнес-індустрія України: стан і перспективи розвитку", Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, Випуск 5К (86), С. 358-363.

Чеховська, Л. (2017), "Фітнес-індустрія: стан і перспективи розвитку у країнах світу", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 2 (58), С. 107-112, doi: 10.15391/snsv.2017-2.019.

Published

2018-04-30

How to Cite

Стадник, С. (2018). Fitness clubs activities in Kharkіv. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, (2(64), 58–62. https://doi.org/10.15391/snsv.2018-2.012

Issue

Section

Articles