Взаємозв’язок показників фізичної підготовленості студентів-педагогічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.15391//snsv.2019-6.026Keywords:
навчання, фізична культура, тестування, кореляція.Abstract
Представлена кореляція показників сторін фізичної підготовленості студентів за загальноприйнятими тестами, а також проблематика реалізації ефективного процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти педагогічного профілю. Мета: визначити взаємозв’язок показників тестів, які визначають рівень фізичної підготовленості студентів-педагогів. Об’єкти: студенти педагогічних спеціальностей: 213 дівчат (І курс – 136, ІІІ курс – 77) та 34 хлопці (І курс – 21, ІІІ курс – 13).
Матеріал і методи: аналіз науково-методичних джерел; педагогічне тестування; кореляційний аналіз.
Результати: спостерігається скорочення кількості студентів (хлопців і дівчат), які регулярно відвідують заняття з фі- зичної культури. Виявлено, що рівень фізичної підготовленості, за результатами більшості тестових вправ, знижується протягом періоду навчання. Спостерігається неоднорідність результатів більшості тестів, що вказує на їх рухову склад- ність для поточного рівня фізичної підготовленості студентів, які брали участь у дослідженні.
Висновки: Необхідна детальна розробка заходів щодо підвищення мотивації та ціннісних орієнтацій стосовно відно- шення студентів педагогічних спеціальностей до регулярної фізичної активності, а також поєднання індивідуального і групового підходу при розробці фізкультурних програм.References
Benham, E., & Ciotto, C. (2014), Learn to move, move to learn, Principal Leadership, 15(4), рр. 40–44.
Fakhouri, T. H., Hughes, J. P., Burt, V. L., Song, M., Fulton, J. E., & Ogden, C. L. (2014), Physical activity in U.S. youth aged 12–15 years, Hyattesville, MD: National Center for Health Statistics.
Harris, J. (2014). Physical education teacher education students’ knowledge, perceptions and experiences of promoting healthy, active lifestyles in secondary schools, Physical Education and Sport Pedagogy, vol.19, no.5, pp. 466–480.
Howie, E., Schatz, J., & Pate, R. (2015), Acute effects of classroom exercise breaks on executive function and math performance: A dose-response study, Research Quarterly for Exercise and Sport, 86(3), рр. 217–224.
Liam, H., Williams, J., Aucott, L., Milne, J., Thomson, J., Greig, J. & Williams, M. (2010). Exercising attention within the classroom,
Developmental Medicine and Child Neurology, 52(10), рр. 929–934.
Meredith, M. D., & Welk, G. J. (2010). Fitnessgram/Activitygram test administration manual, New York, NY: Cooper Institute.
Morrow, J. R., Mood, D. P., Jackson, A. W., Disch, J. G., & Kang, M. (2016), Measurement and Evaluation in Human Performance, 5th ed. Champaign, IL: Human Kinetics Press
Ratey, J. J., & Hagerman, E. (2008), Spark: The revolutionary new science of exercise and the brain, New York: Little, Brown.
Stevens-Smith, D. A. (2016), Active bodies/active brains: the relationship between physical engagement and children’s brain development, Physical Educator, 29(6), рр. 719–732.
Tomporowski, P. (2008), Exercise and children’s intelligence, cognition and academic achievement, Education Psychology Review,
(2), рр. 111–131
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Kharkiv State Academy of Physical Culture
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Our publications make use of copyright CREATIVE COMMONS open access journals.
Authors published in this journal agree to the following terms:
1 The authors reserve the right of authorship of the work and pass the journal right of first publication of this work are licensed under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with reference to the authors of the original work and the first publication of this magazine.
2 The authors have the right to enter into separate agreements for additional non-exclusive distribution of work in the form in which it was published the magazine (such as work place electronic repository institution or publish as part of the monograph), provided that the reference to the first publication of this magazine.