Організаційні аспекти використання інтернет- маркетингу в діяльності фітнес-клубу
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2019-6.038Keywords:
маркетинг, Інтернет, фітнес-клуб.Abstract
Мета – визначити організаційні аспекти використання Інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубу.
Матеріали і методи: у дослідженні використовувались наступні методи дослідження: аналіз літературних джерел та документів, анкетування, методи маркетингового аналізу, методи математичної статистики. Дослідження проводило- ся на базі 5 фітнес-клубів м. Харкова. Усього у дослідженні прийняли участь 75 осіб. До складу респондентів входили: директори, заступники директора, адміністратори, інструктори, тренери.
Результати: на підставі проведеного маркетингового аналізу сформовано загальну картину можливостей мережі Ін- тернет у маркетинговій політиці фітнес-клубу.
Висновки: у результаті проведеного дослідження узагальнено інформацію стосовно особливостей використання ме- режі Інтернет в діяльності фітнес-клубу. Наведено результати проведеного анкетування стосовно особливостей ви- користання Інтернет-маркетингу в організаційно-управлінській діяльності фітнес-клубу.References
Бондар А. С., Мамай В. С. (2016), Особливості висвітлення фізичної культури і спорту в Інтернет ресурсах. Збірник наукових
праць Харківської державної академії фізичної культури. Харків: ХДАФК. №3. С. 75-78.
Имас, Е.В., Мичуда, Ю. П., Ярмолюк, Е. В. (2015), Маркетинг в спорте: теория и практика: монографія. Киев, 228 с.
Ілляшенко С.М. (2011), Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій.
Київ. № 4. Т. ІІ. С. 64-74.
Кветна И. (2009), Маркетинг в социальных сетях – ставка на доверие. Маркетинг и реклама. № 6. С. 83–89.
Литовченко І.Л. (2008), Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: монографія. Київ: Наукова думка, 196 с.
Литовченко І.Л. (2011), Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств.
Маркетинг і менеджмент інновацій. № 2. С. 88-94.
Окландер М. (2008), Комплекс інтернет-комунікацій у маркетингу. Маркетинг в Україні. № 3 (49). С. 29–35.
Sereda, N. (2015), “Analysis of the influence of marketing environment factors on the development of non-Olympic sports in sports
schools (on the example of sports tourism)”, Slobozhanskyi herald of science and sport : [scientific and theoretical journal]. Kharkiv : KSAPC,№ 3(47), рр. 83-85.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Kharkiv State Academy of Physical Culture
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Our publications make use of copyright CREATIVE COMMONS open access journals.
Authors published in this journal agree to the following terms:
1 The authors reserve the right of authorship of the work and pass the journal right of first publication of this work are licensed under the Creative Commons Attribution License, which allows others to freely distribute the published work with reference to the authors of the original work and the first publication of this magazine.
2 The authors have the right to enter into separate agreements for additional non-exclusive distribution of work in the form in which it was published the magazine (such as work place electronic repository institution or publish as part of the monograph), provided that the reference to the first publication of this magazine.