Організаційні аспекти використання інтернет- маркетингу в діяльності фітнес-клубу

Authors

  • Наталія Середа Харківська державна академія фізичної культури,

DOI:

https://doi.org/10.15391/snsv.2019-6.038

Keywords:

маркетинг, Інтернет, фітнес-клуб.

Abstract

Мета – визначити організаційні аспекти використання Інтернет-маркетингу в діяльності фітнес-клубу.

Матеріали і методи: у дослідженні використовувались наступні методи дослідження: аналіз літературних джерел та документів, анкетування, методи маркетингового аналізу, методи математичної статистики. Дослідження проводило- ся на базі 5 фітнес-клубів м. Харкова. Усього у дослідженні прийняли участь 75 осіб. До складу респондентів входили: директори, заступники директора, адміністратори, інструктори, тренери.

Результати: на підставі проведеного маркетингового аналізу сформовано загальну картину можливостей мережі Ін- тернет у маркетинговій політиці фітнес-клубу.

Висновки: у результаті проведеного дослідження узагальнено інформацію стосовно особливостей використання ме- режі Інтернет в діяльності фітнес-клубу. Наведено результати проведеного анкетування стосовно особливостей ви- користання Інтернет-маркетингу в організаційно-управлінській діяльності фітнес-клубу.

References

Бондар А. С., Мамай В. С. (2016), Особливості висвітлення фізичної культури і спорту в Інтернет ресурсах. Збірник наукових

праць Харківської державної академії фізичної культури. Харків: ХДАФК. №3. С. 75-78.

Имас, Е.В., Мичуда, Ю. П., Ярмолюк, Е. В. (2015), Маркетинг в спорте: теория и практика: монографія. Киев, 228 с.

Ілляшенко С.М. (2011), Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій.

Київ. № 4. Т. ІІ. С. 64-74.

Кветна И. (2009), Маркетинг в социальных сетях – ставка на доверие. Маркетинг и реклама. № 6. С. 83–89.

Литовченко І.Л. (2008), Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: монографія. Київ: Наукова думка, 196 с.

Литовченко І.Л. (2011), Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств.

Маркетинг і менеджмент інновацій. № 2. С. 88-94.

Окландер М. (2008), Комплекс інтернет-комунікацій у маркетингу. Маркетинг в Україні. № 3 (49). С. 29–35.

Sereda, N. (2015), “Analysis of the influence of marketing environment factors on the development of non-Olympic sports in sports

schools (on the example of sports tourism)”, Slobozhanskyi herald of science and sport : [scientific and theoretical journal]. Kharkiv : KSAPC,№ 3(47), рр. 83-85.

Published

2019-12-30

How to Cite

Середа, Н. (2019). Організаційні аспекти використання інтернет- маркетингу в діяльності фітнес-клубу. Slobozhanskyi Herald of Science and Sport, (6К), 89–92. https://doi.org/10.15391/snsv.2019-6.038

Issue

Section

Articles