Проблемы физического воспитания школьников 5–9 классов в контексте сохранения здоровья
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2017-4.008Ключові слова:
проблемы физического воспитания школьников, ухудшение здоровья, поведенческие характеристикиАнотація
Цель:определение причин ухудшения здоровья и связанных с ними проблем физического воспитания школьников 5–9 классов.
Материал и методы: анализ причин и определение поведенческих характеристик учащихся в отношении физического воспитания изучались на протяжении 2012–2017 годов в одной параллели классов. В эксперименте, проводившемся в два этапа, принимали участие 52 школьника общеобразовательной школы № 1 г. Мелитополя. В исследовании применялись анкетирование, аналитический, сравнительный, экспериментальный и статистический методы.
Результаты: доказана тенденция ухудшения здоровья школьников в период обучения в средних классах; данные, полученные в соответствии с составленной типологизацией, отражают осознание частью учащихся здоровья как средства повышения статуса, а также непонимание половиной исследуемых ценности физического воспитания в сохранении здоровья и незаинтересованность в занятиях физической культурой.
Выводы: проблемы школьного физического воспитания определяются низким уровнем культуры здоровья всего украинского общества.
Посилання
Ідрісова, Н.О. (2013), "Результаті аналізу ставлення школярів до здоров’я та здорового способу життя", Наукові записки: зб. наук. ст., Випуск CIX (109), С. 86-93.
Ідрісова, Н.О. (2015), Формування здорового способу життя в учнів середньої загальноосвітньої школи (кінець ХХ – початок ХХІ століття): дис. канд. пед. наук, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького, Мелітополь, 201 с.
Міністерство охорони здоров’я України та Міністерство освіти і науки України (2009), Інструкція про розподіл учнів на групи для занять на уроках фізичної культури, режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0773-09
Нападій, А.П. (2014), "Планування навчального процесу з фізичної культури з урахуванням динаміки фізичного стану школярів 13–14 років", Слобожанський науково-спортивний вісник, № 5(43), C. 55-58, doi: 10.15391/snsv.2014-5.010.
Няньковський, С.Л. Яцула, М.С., Чикайло, М.І., Пасечнюк, І.В. (2012), "Стан здоров'я школярів в Україні", Здоровье ребенка, № 5(40), С. 109-114.
Платон (2007), Сочинения в четырех томах, Т.3. Ч.2, пер. с древнегреч. и под общ. ред. А.Ф. Лосева и В.Ф. Асмуса, Изд-во О. Абышко, СПб.
7. Кабінет Міністрів України (2011), Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Постанова від 20 квітня 2011 р. № 462, режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/462-2011-%D0%BF
8. Рахимова, Е.А. (2012), "Отношение к здоровью учащейся молодежи", Ученые записки университета имени П.Ф. Лесгафта, Выпуск 9(91), С. 134-139.
Currie, C. et al. (2012), "Social determinants of health and well-being among young people. Health Behaviour in School-aged Children (HBSC) study: international report from the 2009/2010 survey", WHO. Regional Office for Europe, available at: http://www.euro.who.int/__data/assets/pdf_file/0003/163857/Social-determinants-of-health-and-well-being-among-young-people.pdf
Lalonde, M. (1981), A new perspective on the health of Canadians, available at: http://www.phac-aspc.gc.ca/ph-sp/pdf/perspect-eng.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Наталия Идрисова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.