Маркетингова діяльність суб’єктів управління щодо популяризації проведення спортивно-масових заходів міжнародного рівня
Ключові слова:
маркетингова діяльність, організаційно-управлінські умови, спортивно-масові заходиАнотація
Здійснено визначення організаційно-управлінських умов комплексної маркетингової діяльності щодо вдосконалення проведення спортивно-масових заходів за міжнародними стандартами. Представлено комплексну характеристику умов організації й управління маркетинговою діяльністю суб’єктів проведення спортивно-масових заходів міжнародного рівня, що є результатом застосування аналізу літературних джерел, аналізу документів, системного аналізу, опитування.Встановлено, що комплексний маркетинг діяльності фізкультурно-спортивних організацій нині стримується труднощами теоретичного та практичного уявлення. Отримано підстави щодо розробки й упровадження комплексної організаційно-управлінської моделі маркетингової діяльності з проведення спортивно-масових заходів за міжнародними стандартами. Розглянуто інтереси різних груп населення та організаційно-управлінські умови співпраці різних суб’єктів управління в рамках забезпечення комплексного маркетингу спортивного-масового заходу.
Посилання
Карплюков А. Н. Спортивные соревнования как фактор привлечения к занятиям спортом людей различного возраста : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук : 13.00.04 «Теория и методика физического воспитания, спортивной тренировки, оздоровительной и адаптивной физической культуры / А. Н. Карплюков. – Омск, 2004. – 24 с.
Маркетинг спорта / [Артемисия Апостолопулу, Дэйв Артур, Энн Бурк и др.]: под ред. Джона Бича и Саймона Чедвика; [пер. с англ. В. Башкирова, М. Черноглазова]. – М. : Альпина Паблишерз, 2010. – 706 с.
Путятіна Г. М., Маркетингова діяльність некомерційних організацій (на прикладі дитячо-юнацьких спортивних шкіл) : [навч. посіб. для студ. ВНЗ фізкульт. профілю] / Г. М. Путятіна, Н. В. Середа. – Харків, 2013. – 102 с.
Закон України «Про фізичну культуру і спорт» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3808-12.
Маркетингові Рекомендації щодо проведення Чемпіонату Європи з футболу УЄФА ЄВРО 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://old.city.kharkov.ua/ru/document/marketingovi-rekomendatsiyi-shchodo-provedennya-chempionatu-yevropi-z-futbolu-uyefa-40435.html.
Програма економічних реформ України на 2010–2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.president.gov.ua/content/ker-program.html
Указ Президента України «Про національну доктрину розвитку фізичної культури і спорту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1148/2004.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олександр Вікторович Попов [Aleksandr Popov]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.