Маркетингова діяльність суб’єктів управління щодо популяризації проведення спортивно-масових заходів міжнародного рівня

Автор(и)

  • Олександр Вікторович Попов [Aleksandr Popov] Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

маркетингова діяльність, організаційно-управлінські умови, спортивно-масові заходи

Анотація

Здійснено визначення організаційно-управлінських умов комплексної маркетингової діяльності щодо вдосконалення проведення спортивно-масових заходів за міжнародними стандартами. Представлено комплексну характеристику умов організації й управління маркетинговою діяльністю суб’єктів проведення спортивно-масових заходів міжнародного рівня, що є результатом застосування аналізу літературних джерел, аналізу документів, системного аналізу, опитування.Встановлено, що комплексний маркетинг діяльності фізкультурно-спортивних організацій нині стримується труднощами теоретичного та практичного уявлення. Отримано підстави щодо розробки й упровадження комплексної організаційно-управлінської моделі маркетингової діяльності з проведення спортивно-масових заходів за міжнародними стандартами. Розглянуто інтереси різних груп населення та організаційно-управлінські умови співпраці різних суб’єктів управління в рамках забезпечення комплексного маркетингу спортивного-масового заходу.

Посилання

Карплюков А. Н. Спортивные соревнования как фактор привлечения к занятиям спортом людей различного возраста : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук : 13.00.04 «Теория и методика физического воспитания, спортивной тренировки, оздоровительной и адаптивной физической культуры / А. Н. Карплюков. – Омск, 2004. – 24 с.

Маркетинг спорта / [Артемисия Апостолопулу, Дэйв Артур, Энн Бурк и др.]: под ред. Джона Бича и Саймона Чедвика; [пер. с англ. В. Башкирова, М. Черноглазова]. – М. : Альпина Паблишерз, 2010. – 706 с.

Путятіна Г. М., Маркетингова діяльність некомерційних організацій (на прикладі дитячо-юнацьких спортивних шкіл) : [навч. посіб. для студ. ВНЗ фізкульт. профілю] / Г. М. Путятіна, Н. В. Середа. – Харків, 2013. – 102 с.

Закон України «Про фізичну культуру і спорт» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3808-12.

Маркетингові Рекомендації щодо проведення Чемпіонату Європи з футболу УЄФА ЄВРО 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://old.city.kharkov.ua/ru/document/marketingovi-rekomendatsiyi-shchodo-provedennya-chempionatu-yevropi-z-futbolu-uyefa-40435.html.

Програма економічних реформ України на 2010–2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.president.gov.ua/content/ker-program.html

Указ Президента України «Про національну доктрину розвитку фізичної культури і спорту» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1148/2004.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-30

Як цитувати

Попов [Aleksandr Popov] О. В. (2013). Маркетингова діяльність суб’єктів управління щодо популяризації проведення спортивно-масових заходів міжнародного рівня. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(38), 196–199. вилучено із https://journals.uran.ua/index.php/1991-0177/article/view/20625

Номер

Розділ

Статті