Соціально-педагогічні передумови впровадження інтерактивних технологій навчання у процес фахової підготовки вчителів фізичної культури
Ключові слова:
студенти, інтерактивні методики, форми, передумови, суб’єкт-суб’єктне навчанняАнотація
Розглянуто результати соціологічного дослідження серед студентів факультетів фізичного виховання вищих педагогічних навчальних закладів. Виявлено, що у вищих навчальних закладах педагогічного спрямування існують соціально-педагогічні передумови для впровадження інтерактивних форм навчання. Переважна більшість студентів бажає брати участь у такій навчальній роботі, що забезпечуватиме активізацію пізнавального процесуПосилання
Беспалько В. П. Систематическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалистов : [учеб.-метод. пособие] / В. Беспалько, Ю. Татур. – М. : Высшая школа, 1989. – 144 с.
Давыдов В. В. Теория развивающего обучения / В. В. Давыдов. – М. : ИНТОР, 1996. – 544 с.
Загвязинский В. И. Теория обучения: Современная интерпретация : [учебное пособие для вузов] / В. И. Загвязинский. – М. : Академия, 2006. – 3-е изд., испр. – 192 с.
Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании : [Электронный ресурс] / И. А. Зимняя. – Режим доступа : http://www.koob.ru/zimnjaja/#books.
Краевский В. В. Основы обучения: Дидактика и методика : [учеб. пособие для студ. вузов] / В. В. Краевский, А. В. Хуторской. – М. : Академия, 2007. – 352 с.
Михайличенко О. В. Методика преподавания общественных дисциплин в высшей школе : [учебное пособие] / О. В. Михайличенко. – Сумы : СумДПУ, 2009. – 122 с.
Чепель Т. Л. Интерактивные методы в высшем педагогическом образовании как условие его интенсификации : [Электронный ресурс] / Т. Л. Чепель, Т. Д. Яковенко. – Режим доступа : http://www.concord.websib.ru/page.php?article=88&item=2.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 О. А. Суровов [Suruvov O.], Тарас Сергійович Бондар [Bondar T.], Святослав Святославович Коваль [Koval S.]
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.