Вдосконалення фізичної підготовленості спортсменів з брейкінгу віком 13-15 років засобами функціонального тренажеру «альфа-гравіті»
DOI:
https://doi.org/10.15391/snsv.2022-1.004Анотація
Мета: експериментально обґрунтувати вдосконалення фізичної підготовленості спортсменів з брейкінгу віком 13-15 років засобами функціонального тренажеру «Альфа-гравіті». Матеріал і методи: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератури, педагогічне спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. У дослідженні взяли участь 22 спортсмена з брейкінгу віком 13-15 років, зі складу резерву збірної команди України. З учасників дослідження було сформовано дві групи: контрольну групу (КГ) - 11 спортсменів та основну групу (ОГ) - 11 спортсменів, до навчально-тренувального процесу якої було включено засоби функціонального тренажеру «Альфа-гравіті». Результати: виявлено позитивний вплив застосування у навчально-тренувальному процесі спортсменів з брейкінгу віком 13-15 років комплексу вправ з використанням функціонального тренажеру «Альфа-гравіті». Найбільший приріст показників фізичної підготовленості спортсменів основної групи виявлено у тестах: Т1 «Нахил вперед з положення сидячи ноги разом, (см)»; Т2 «Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (к-ть разів·хв-1)»; Т5 «Утримання тулубу в положенні лежачи на животі, (с)»; Т6 «Планка, (с)». В інших тестах також простежується позитивна динаміка зростання показників. Висновки: встановлено статистично значущі позитивні зміни рівня фізичної підготовленості спортсменів з брейкінгу віком 13-15 років основної групи (ОГ, n=11) під впливом розробленої методики тренувань з використанням засобів функціонального тренажеру «Альфа-гравіті».
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.